Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægAC Milan @revis_acm 3 min.3 minutter siden
BREAKING NEWS:We have agreed personal terms to sign Shanta Ronaldo from Odense Boldklub.He will have his medical tomorrow. #BenvenutoShanta
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSom sædvanligt så kikser JH. Vi har 2 angribere tilbage - hvad når der kommer skader mv. Vi mangler kantspillere. Fiskerne henter Jesper Lauersen i FCM og vi får som sædvanlig noget anden rangs. Som nævnt før, så kommer vi ikke i top 6 før JH bliver fjernet.
Samtidig har vi fået ryddet op i mange af de spillere som var opgivet, og oveni fået lidt håndøre for et par stykker af dem, så jeg synes alt i alt JH har præsteret et fint vindue. Min største anger går imod han ikke fik gjort noget ved vores håbløse målmandssituation. Koval og Tørnes er i mine øjne den dårligste duo i ligaen, og det burde man have gjort noget ved.
Alt i alt er vinduet godkendt. De største plusser i min bog er at han har set frem imod den nye vigtige slutspilssæson og styrker defensiven hen imod den. Izunna-købet er også rigtig skarpt, mens Zohoretransferen hvis 10 mio er korrekt selvfølgelig er et flot salg, som kan give forhåbninger om kompetente indkøb i næste vindue.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTja. Hvis det passer må vi da håbe at der er tale om en transfer..
Der er stadig plads på trods af at Zohore pengene fyldte bunden godt opTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægMin største anger går imod han ikke fik gjort noget ved vores håbløse målmandssituation. Koval og Tørnes er i mine øjne den dårligste duo i ligaen, og det burde man have gjort noget ved.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTænker jeg ikke det gør, han er vist mest kendt for at vil ligne Ronaldo... men hvis det kan sælge så tager vi det med...
Comment
Comment