Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Rilwan kan måske lokkes hvis vi skriver med hans gode ven Izzunna ;-) Samtidig har der været rygter om at FCM har været lidt fedtede med hensyn til lønnen til især deres afrikanske spillere og med alt det vi sparer på lønbudgettet på både Emil og Falk så kan vi måske lokke ham med en rigtig høj løn nu hvor han er transferfri til sommer.
    jeg er umiddelbart også mere til Rilwan end Fellah. De dækker vel stort set samme pladser, men Felleahs skadeshistorik skræmmer lidt, men om det er sandsynligt er nok et andet scenarie, men jeg synes da JH bør forhøre sig om hans fremtidsplaner
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Lad os håbe at Izunna træner med fra i morgen
      hellere før end senere. Ham får vi helt sikkert glæde af
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Men der er ikke nogle rygter om Hassan, så skal vi ikke bare holde ham udenfor diskussionen, indtil at der kommer bare en lille smule kød på?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Men der er ikke nogle rygter om Hassan, så skal vi ikke bare holde ham udenfor diskussionen, indtil at der kommer bare en lille smule kød på?
          Men det er jo agurketid. Det er obligat og undertiden underholdende, at der bliver famlet efter halmstrå

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Men det er jo agurketid. Det er obligat og undertiden underholdende, at der bliver famlet efter halmstrå
            jeg synes den er helt ok når vi står med en navngivet spiller, Fellah, og en anden der dækker de samme pladser og har kontraktudløb til sommer
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg synes den er helt ok når vi står med en navngivet spiller, Fellah, og en anden der dækker de samme pladser og har kontraktudløb til sommer
              Skal vi ikke også bare bringe Kaya, Stephan P, Aabech, Kamper, Vingaard, Borring og Jönsson i spil, nu vi er igang. De to sidstnævnte vil jeg hellere have, end Fellah og Hassan.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Skal vi ikke også bare bringe Kaya, Stephan P, Aabech, Kamper, Vingaard, Borring og Jönsson i spil, nu vi er igang. De to sidstnævnte vil jeg hellere have, end Fellah og Hassan.
                Nu relaterede det sig vel også en smule til at en skrev at han havde hørt om at vi ville skrive med to afrikanere. Det kan vi trods alt ikke sige nogen af dem du nævner er :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Nu relaterede det sig vel også en smule til at en skrev at han havde hørt om at vi ville skrive med to afrikanere. Det kan vi trods alt ikke sige nogen af dem du nævner er :-)
                  Nej, det snævrede da feltet ned til 46 millioner spillere... Tillad mig at synes, at Hassan er ufatteligt søgt og irrelevant at diskutere, i den her tråd.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Skal vi ikke også bare bringe Kaya, Stephan P, Aabech, Kamper, Vingaard, Borring og Jönsson i spil, nu vi er igang. De to sidstnævnte vil jeg hellere have, end Fellah og Hassan.
                    du sætter bare i gang 👍🏻
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Den ene af de afrikanere er vel Yao...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Den ene af de afrikanere er vel Yao...
                        Yao var vist signet inden der blev meldt op at vi forhandlede med 2 afrikanske spillere.

                        Comment


                          Ser ud til, at vi henter endnu en spiller til sommer:

                          René Schrøder@TV3Schroder 4 min.4 minutter siden
                          Hører fra OB-lejren, at de henter SønderjyskEs v.back João Pereira på en 2-årig aftale - fra sommer. #transferdk #tv3sport

                          Comment


                            Lyder som et pænt step up fra det vi har og burde komme transferfri da han vist kun havde en 1 årig i SdJ
                            Last edited by fmprOB; 25-01-2016, 10:07.

                            Comment


                              Okay -- den havde jeg slet ikke set. Men det lyder altså ganske fornuftigt. De gange, jeg har set ham, har han været meget interessant. Teknisk stærk. Okay speed.

                              Helt sikkert en spiller efter Kent Nielsens hoved.

                              Hvis det passer, og vi lander Izunna også, så har det faktisk været et ret godt transfervindue. Bortset fra Falk, selvfølgelig.

                              Men Kryger, Kirkeskov og Larsen ud - Tingager, Izunna ind. Og så kan KEP og Pereira komme til sommer... ikke helt dumt...
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                                Okay -- den havde jeg slet ikke set. Men det lyder altså ganske fornuftigt. De gange, jeg har set ham, har han været meget interessant. Teknisk stærk. Okay speed.

                                Helt sikkert en spiller efter Kent Nielsens hoved.

                                Hvis det passer, og vi lander Izunna også, så har det faktisk været et ret godt transfervindue. Bortset fra Falk, selvfølgelig.

                                Men Kryger, Kirkeskov og Larsen ud - Tingager, Izunna ind. Og så kan KEP og Pereira komme til sommer... ikke helt dumt...
                                Lad os håbe vi ikke stopper her

                                Comment

                                Working...
                                X