Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægMen det er jo agurketid. Det er obligat og undertiden underholdende, at der bliver famlet efter halmstråBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg synes den er helt ok når vi står med en navngivet spiller, Fellah, og en anden der dækker de samme pladser og har kontraktudløb til sommer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSkal vi ikke også bare bringe Kaya, Stephan P, Aabech, Kamper, Vingaard, Borring og Jönsson i spil, nu vi er igang. De to sidstnævnte vil jeg hellere have, end Fellah og Hassan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægNu relaterede det sig vel også en smule til at en skrev at han havde hørt om at vi ville skrive med to afrikanere. Det kan vi trods alt ikke sige nogen af dem du nævner er :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSkal vi ikke også bare bringe Kaya, Stephan P, Aabech, Kamper, Vingaard, Borring og Jönsson i spil, nu vi er igang. De to sidstnævnte vil jeg hellere have, end Fellah og Hassan.Believe OB
Comment
-
Ser ud til, at vi henter endnu en spiller til sommer:
René Schrøder @TV3Schroder 4 min.4 minutter siden
Hører fra OB-lejren, at de henter SønderjyskEs v.back João Pereira på en 2-årig aftale - fra sommer. #transferdk #tv3sport
Comment
-
Okay -- den havde jeg slet ikke set. Men det lyder altså ganske fornuftigt. De gange, jeg har set ham, har han været meget interessant. Teknisk stærk. Okay speed.
Helt sikkert en spiller efter Kent Nielsens hoved.
Hvis det passer, og vi lander Izunna også, så har det faktisk været et ret godt transfervindue. Bortset fra Falk, selvfølgelig.
Men Kryger, Kirkeskov og Larsen ud - Tingager, Izunna ind. Og så kan KEP og Pereira komme til sommer... ikke helt dumt...Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægOkay -- den havde jeg slet ikke set. Men det lyder altså ganske fornuftigt. De gange, jeg har set ham, har han været meget interessant. Teknisk stærk. Okay speed.
Helt sikkert en spiller efter Kent Nielsens hoved.
Hvis det passer, og vi lander Izunna også, så har det faktisk været et ret godt transfervindue. Bortset fra Falk, selvfølgelig.
Men Kryger, Kirkeskov og Larsen ud - Tingager, Izunna ind. Og så kan KEP og Pereira komme til sommer... ikke helt dumt...
Comment
Comment