Uden på nogen måde at kunne vurdere hvor sandfærdigt det er, vil jeg da lige dele med jer, at jeg har ladet mig fortælle, at der forhandles med to afrikanere - den ene må jo være Izunna. Hvis nogen har hørt noget lignende, kunne det være lækkert at få lidt mere info!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægUden på nogen måde at kunne vurdere hvor sandfærdigt det er, vil jeg da lige dele med jer, at jeg har ladet mig fortælle, at der forhandles med to afrikanere - den ene må jo være Izunna. Hvis nogen har hørt noget lignende, kunne det være lækkert at få lidt mere info!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMakrini er vel ret sikker og hentes Izunna så trækker Azer vel nitten ...
Hvis man ønskede at holde på ham som starter eller backup, så burde man jo have forlænget med ham ..Han er jo fri til at skrive med anden klub ..
Men det lå i kortene at han skulle forbedre sig væsentligt sidste gang de forlængede.. Og det derfor kun blev til 1 år og mest virkede som en nødløsning fra OB's side da midlerne åbenbart ikke var til bedre.. Det er min vurdering
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægUden på nogen måde at kunne vurdere hvor sandfærdigt det er, vil jeg da lige dele med jer, at jeg har ladet mig fortælle, at der forhandles med to afrikanere - den ene må jo være Izunna. Hvis nogen har hørt noget lignende, kunne det være lækkert at få lidt mere info!
Comment
-
Fck må da gerne leje Koval som de før har været ude efter
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-tre-maaneder/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægUden på nogen måde at kunne vurdere hvor sandfærdigt det er, vil jeg da lige dele med jer, at jeg har ladet mig fortælle, at der forhandles med to afrikanere - den ene må jo være Izunna. Hvis nogen har hørt noget lignende, kunne det være lækkert at få lidt mere info!
Og for min skyld må Fellah da godt få trøje nr. 9, så Falk kan komme videre. Medmindre det er Rilwan Hassan vi også jagter, han har nemlig også kontraktudløb til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg nåede lige at tænke Lindegaard, da jeg så SA er blevet skadet, men der gik så kun få minutter og så kom nyheden med Preston...
Nu må der da langt om længe blive noget spilletid til ham...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægIzunna kan jo passende overtage nr. 7.
Og for min skyld må Fellah da godt få trøje nr. 9, så Falk kan komme videre. Medmindre det er Rilwan Hassan vi også jagter, han har nemlig også kontraktudløb til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kholdensen Se indlægSker der ikke snart noget nyt om Izunna? Er ved at blive utålmodig over det nærmest kun er den forkerte vej vores spillere tager nu
Så på en søndag som idag, der kan der ikke komme andet end rygter.
Også er der en god chance for at der kommer en izunna update i løbet af ugen :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg siger sgu nej til ham Fellah. Rilwan tror jeg ikke på
Comment
Comment