Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
    Nu har jeg talt for Izunna tidligere, så jeg er naturligvis glad for at det ser ud til han gerne vil til vores klub.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Nu har jeg talt for Izunna tidligere, så jeg er naturligvis glad for at det ser ud til han gerne vil til vores klub.
      Det vil være super stærkt hentet af JH. Der er videresalgspotentiale og han har kvaliteterne til at bringe os længere op i rækken. Klart en spiller som jeg tror vil styrke vores defensiv.

      Comment


        Izunna JA TAK!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Det første kunne vi også ikke se i Oliver-Lund-transferen. Så måske JH og Kent overrasker os igen.
          Jeg kunne nu stadig godt have været foruden Oliver Lund. Fin breddespiller, men har tydeligvis ikke niveauet til at starte inde for et hold, der vil spille i den bedre halvdel i Suppen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg kunne nu stadig godt have været foruden Oliver Lund. Fin breddespiller, men har tydeligvis ikke niveauet til at starte inde for et hold, der vil spille i den bedre halvdel i Suppen.
            Måske ikke. Men han er stadig en bedre back end Desler og hvem der nu ellers har spillet på den plads siden Ruud.. Syntes at der er mange andre pladser der skal forstærkes inden HB

            Comment


              Jeg synes Oliver Lund har gjort det fint, har haft lidt problemer defensivt , men er tilgængelig er han super god offensivt. Han har da slået kanon indlæg han er hurtig og har vel også et par assist . Desler skal ikke spille back men derimod kant.
              Izunna ville være et super køb, jeg kan sagtens se Mo og ham skrælle igennem på den centrale midt og dermed give forsvaret bedre betingelser.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg kunne nu stadig godt have været foruden Oliver Lund. Fin breddespiller, men har tydeligvis ikke niveauet til at starte inde for et hold, der vil spille i den bedre halvdel i Suppen.
                Synes Lund gjorte det ordentligt - og langt bedre end vi alle havde forventet. Klar, der var også flere fejl men man skal også se at han var del af en absolut forusikret forsvar. Og se ham som måske deres stabilste del i sidste efterår. Er helt tilfred med ham.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                  Jeg synes Oliver Lund har gjort det fint, har haft lidt problemer defensivt , men er tilgængelig er han super god offensivt. Han har da slået kanon indlæg han er hurtig og har vel også et par assist . Desler skal ikke spille back men derimod kant.
                  Izunna ville være et super køb, jeg kan sagtens se Mo og ham skrælle igennem på den centrale midt og dermed give forsvaret bedre betingelser.
                  Enig. Vi må håbe at de passer godt sammen. Men klart at de 2 med Azer som back ser bedre ud end længe i maskinrummet..
                  Håber på en 3 årig til Izunna

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Det vil være super stærkt hentet af JH. Der er videresalgspotentiale og han har kvaliteterne til at bringe os længere op i rækken. Klart en spiller som jeg tror vil styrke vores defensiv.
                    undskyld mit franske, men jeg vil skide på videresalgspotentiale. Han skal bruges til at bringe OB et niveau højere op end vi er nu og det ser ganske fint ud hvis det lykkes at hive Izunna "hjem" til DK. Når Tingagerer klar SL og med en KEP der kommer til sommer kan vi blive ganske svære at have med at gøre for de fleste hold
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      undskyld mit franske, men jeg vil skide på videresalgspotentiale. Han skal bruges til at bringe OB et niveau højere op end vi er nu og det ser ganske fint ud hvis det lykkes at hive Izunna "hjem" til DK. Når Tingagerer klar SL og med en KEP der kommer til sommer kan vi blive ganske svære at have med at gøre for de fleste hold
                      Rolig nu Troels
                      De 2 ting kan nu godt følges ad, men ellers enig. Vi som fans skal være mere interesseret i det sportslige...

                      Det går fremad med holdet ja men der er altså alt for mange svage punkter endnu før jeg begynder at drømme om Top 6...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Rolig nu Troels
                        De 2 ting kan nu godt følges ad, men ellers enig. Vi som fans skal være mere interesseret i det sportslige...

                        Det går fremad med holdet ja men der er altså alt for mange svage punkter endnu før jeg begynder at drømme om Top 6...
                        ok så jeg glemte også lige en smiley til at understege det glimt i øjet jeg havde da jeg skrev det. Det skal dog ikke forhindre mig i at have en fornemmelse af at når OB henter en talentfuld spiller er der straks holdninger til hvad han kan sælges for "om lidt". Der skal invisters i spillere der kan og vil løfte OB i længere perioder for at have mest mulig kontinuitet.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Enig. Vi må håbe at de passer godt sammen. Men klart at de 2 med Azer som back ser bedre ud end længe i maskinrummet..
                          Håber på en 3 årig til Izunna
                          Mon ikke Azer bliver solgt? Hans kontrakt udløber til sommer og han forlænger næppe for st være backup ... Så hellere lidt mønt nu ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            ok så jeg glemte også lige en smiley til at understege det glimt i øjet jeg havde da jeg skrev det. Det skal dog ikke forhindre mig i at have en fornemmelse af at når OB henter en talentfuld spiller er der straks holdninger til hvad han kan sælges for "om lidt". Der skal invisters i spillere der kan og vil løfte OB i længere perioder for at have mest mulig kontinuitet.
                            Kunne ikke være mere enig! Specielt når man i OB ser ud til at ikke geninvestere de midler man får ind i transfers.
                            Sådan virkede det ihvertilfald i sommers.. På mig så det ud som om at der var afsat X antal midler til transfers uanset hvad der bliver solgt og det kun var lønkronerne der blev "geninvesteret"...
                            Hvis det i store træk passer kan vi fans jo være pisse ligeglade med hvor meget OB får ind hvis det bare går i OSE kassen.. Er da klar over at det nok ikke er så sort og hvidt men tror heller ikke det er langt fra
                            Last edited by fmprOB; 23-01-2016, 19:31.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Mon ikke Azer bliver solgt? Hans kontrakt udløber til sommer og han forlænger næppe for st være backup ... Så hellere lidt mønt nu ..
                              Det tror jeg faktisk ikke nej. Azer spillede sig op i efteråret og lignede faktisk en der var ved at få et niveau til superligaen..
                              Jeg er pænt sikker på at man gerne vil forlænge med ham i OB da man endelig ser en fremgang.. Om Azer så vil det efter 6 måneder på bænken i foråret er så en anden sag.. Men mon ikke at der nok skal blive minutter til alle..
                              Tvivler på at vi henter endnu en profil til midten men gør vi det er situationen en anden

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det tror jeg faktisk ikke nej. Azer spillede sig op i efteråret og lignede faktisk en der var ved at få et niveau til superligaen..
                                Jeg er pænt sikker på at man gerne vil forlænge med ham i OB da man endelig ser en fremgang.. Om Azer så vil det efter 6 måneder på bænken i foråret er så en anden sag.. Men mon ikke at der nok skal blive minutter til alle..
                                Tvivler på at vi henter endnu en profil til midten men gør vi det er situationen en anden
                                Makrini er vel ret sikker og hentes Izunna så trækker Azer vel nitten ...
                                Hvis man ønskede at holde på ham som starter eller backup, så burde man jo have forlænget med ham ..Han er jo fri til at skrive med anden klub ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X