Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
    Kan det have noget at gøre med deres transerembargo? At de ikke må købe spillere før til sommer, men gerne vil leje spillere? I så fald kan OB tillade sig at kræve en god kompensation for aftalen, mens waliserne kan få forkøbsret på ham til sommer på x antal mil...
    Det kan sagtens have noget med det at gøre, det er da meget sandsynligt. Det kan da potentielt blive en af de mere mærkværdige transferhistorier vi her været vidner til. Jeg kan bare ikke forestille mig, at man vil undvære Zohore uden at være sikret et pænt millionbeløb. Om man så kan strikke en aftale sammen, der gør at vi er sikret at få nogle penge til sommer uanset hvad, skal jeg ikke gøre mig klog på, men det er godt nok på vej til at blive noget af en kuriøs handel.

Leave a comment:

• lasselsh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    BBC påstår at det er en lejeaftale..... Nu fatter jeg i hvert fald ingenting....

http://www.bbc.com/sport/football/35...medium=twitter
    Kan det have noget at gøre med deres transerembargo? At de ikke må købe spillere før til sommer, men gerne må leje spillere? I så fald kan OB tillade sig at kræve en god kompensation for aftalen, mens waliserne kan få forkøbsret på ham til sommer på x antal mil...
    Last edited by lasselsh; 28-01-2016, 23:32. Årsag: tastefejl

Leave a comment:

• Morre
    replied
    Lyder godt nok mærkeligt ja. Men hvis de lige har fået 35 mil for Joe Mason, så har de da noget at bruge af.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Måske der er kommet et "Astana" bud...
    Ville da være fint med en kæmpe lejepris.. Går det ikke derovre får vi ham tilbage.. Går det godt kan det måske ende i 15-20 mill samlet

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    BBC påstår at det er en lejeaftale..... Nu fatter jeg i hvert fald ingenting....

Måske der er kommet et "Astana" bud...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Hvis de bare giver os 10 mill i leje er det jo fint

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    der kan du have en pointe.....men vi ved det jo ikke. Mener bare det må være det eneste der kan holde prisen under 10 mill.
    - vi er også sidst i vinduet - det bør også trække op
    Yes.. Jeg håber bare at vi geninvesterer lidt af dem igen... Hvis de bare går i OSE kassen ligesom i sommers er der jo ikke meget i det for os fans

Leave a comment:

• Sheed
    replied

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tja tjo.. Det giver bare ikke meget mening i mit hoved med en klausul i en 2 årig kontrakt. Specielt til en spiller der konstant var skadet og der havde problemer med at finde en klub at spille for.. Men man ved jo aldrig med ham JH..
    2 cifret så er jeg glad....
    der kan du have en pointe.....men vi ved det jo ikke. Mener bare det må være det eneste der kan holde prisen under 10 mill.
    - vi er også sidst i vinduet - det bør også trække op

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg kan da godt stikke den der transfer gætte leg endnu længere op i røven end den allerede er, det var da vildt som der er gang i den...

Det var lige det jeg havde frygtet mest det her... Var yderst godt tilfreds med at se de andre hold kæmpe om angriberne dette vindue, og vi havde vores på plads, og så kommer den her lige i den sidste uge, det er klart... men selvfølgelig, er det gode penge i det så er det jo her vi skal slå til...

Godt nok spændt på hvad sådan en handel kan kaste af sig, hvis den bliver til noget... Jeg ved ikke hvordan Zohore vil reagere med et stort skifte der går i vasken, det kan måske gå begge veje...
    Ja det bliver en spændende dag i morgen.. Men om 12-13 timer ved vi jo 100% om det er en and eller ej...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    enig - men nu ved vi ikke om han havde en klausul i sin kontrakt. Men vi snakker en engelsk klub - der er mange penge, Zohore - u21 landsholdsspiller der har gjort det rigtigt godt over efteråret, stor og fysisk stærk - så umiddelbart vil han passe fint ind. Og endelig hvis vi snakker en "billig" løn på små 6 mill - (hviket vi selvf ikke ved om det er hvad han får) men er de villig til at give det i løn - så er de også villige til at betale...
    +20 tror jeg er urealistisk.....12-15 mener jeg ikke bør være helt væk.

- men igen.....klausul???
    Tja tjo.. Det giver bare ikke meget mening i mit hoved med en klausul i en 2 årig kontrakt. Specielt til en spiller der konstant var skadet og der havde problemer med at finde en klub at spille for.. Men man ved jo aldrig med ham JH..
    2 cifret så er jeg glad....

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Jeg kan da godt stikke den der transfer gætte leg endnu længere op i røven end den allerede er, det var da vildt som der er gang i den...

Det var lige det jeg havde frygtet mest det her... Var yderst godt tilfreds med at se de andre hold kæmpe om angriberne dette vindue, og vi havde vores på plads, og så kommer den her lige i den sidste uge, det er klart... men selvfølgelig, er det gode penge i det så er det jo her vi skal slå til...

Godt nok spændt på hvad sådan en handel kan kaste af sig, hvis den bliver til noget... Jeg ved ikke hvordan Zohore vil reagere med et stort skifte der går i vasken, det kan måske gå begge veje...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Glæder mig som et barn den 23/12 til at få prisen at vide... Den har bare at være 2-cifret
    enig - men nu ved vi ikke om han havde en klausul i sin kontrakt. Men vi snakker en engelsk klub - der er mange penge, Zohore - u21 landsholdsspiller der har gjort det rigtigt godt over efteråret, stor og fysisk stærk - så umiddelbart vil han passe fint ind. Og endelig hvis vi snakker en "billig" løn på små 6 mill - (hviket vi selvf ikke ved om det er hvad han får) men er de villig til at give det i løn - så er de også villige til at betale...
    +20 tror jeg er urealistisk.....12-15 mener jeg ikke bør være helt væk.

- men igen.....klausul???

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    ja "kun" 6 mill om året - det er mere end hvad falk fik for sit skifte

syntes det er ærgerligt - og måske også lige tidligt nok for zohore - men er pengene så store, både for ham og OB ja så må det være sådan. Meningen er vel at vi skal have flere talenter, egne såvel som udefra, ind - og så sælge videre....og en 10+ mill så bør der være en smule til nye spillere efter man har lappet huller i budgettet
    Glæder mig som et barn den 23/12 til at få prisen at vide... Den har bare at være 2-cifret

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Cardiff er ved at nedskære udgifter kraftigt. Zohore er en billig spiller for dem, hvis han 'kun' må få 6 mio om året i løn. Britisk fodbold er sindssygt mht penge.
    ja "kun" 6 mill om året - det er mere end hvad falk fik for sit skifte

syntes det er ærgerligt - og måske også lige tidligt nok for zohore - men er pengene så store, både for ham og OB ja så må det være sådan. Meningen er vel at vi skal have flere talenter, egne såvel som udefra, ind - og så sælge videre....og en 10+ mill så bør der være en smule til nye spillere efter man har lappet huller i budgettet

Leave a comment:

Working...
X