Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Viborg - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Du er sgu altid dejlig positiv andlox :thum
    bup:
    Det er den eneste chance du har som OB-FAN ... ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Elementært kære Watson

      http://www.fyens.dk/sport/Fodboldens...rtikel/2825537
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg er da bestemt også optimistisk omkring fremtiden. Der er helt sikkert fremskridt at spore..
        Men jeg lever også i nuét og her er altså ikke det store at råbe hurra for. Man kan selvfølgelig altid finde lyspunkter som fx vores farlige angreb, Falk's høje niveau, Desler's comeback og JJT's spilletid. Og det er fedt at følge.. Og grunden til at jeg stadig ser alle 94 min hver weekend enten på stadion eller i fjernsynet...
        Men Jesper Hansen's inkompetence får altså stadig mine frustrationer frem når målene flyver ind over stregen og det meste af holdet sejler pga vores historiske ringe forsvar. Det var jo så tydeligt at det ikke ville gå.. Jeg ved godt at vi har diskuteret det her 1000 gange og alle er trætte af emnet...
        Men det irriterer mig stadig at hver optakt til kamp(i mit sind) er fyldt med frygt og man allerede er igang med at rationalisere et evt nederlag.. Er det igen idag vi taber med 3-4 stykker og er til grin i fodbold Danmark..
        Jeg savner at glæde mig helt vildt og have troen på at vi vinder.. Den er der bare ikke pt..

        Undskyld på forhånd til dem som mener jeg skal tørre øjnene og spise en Mariekiks Men Its just how i feel... Og jeg håber selvfølgelig at det begynder at vende i weekenden..
        Det kan godt være at OB vinder i weekenden - men jeg tror ikke du skal regne med at det lige frem vender endnu ;o)

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Kan forstå det meget god og tror før hver kamp på en sejr og det er ikke rart at blive skuffet sååå ofte. Især når vi går ned som i den en eller anden kamp i sidste tid. Og det er en mærkeligt følelse at man kan næsten ikke glade sig i fuld begejstring selvom vi scorer til 1:0 på grund af usikkerhed i hensigt af vores svage defensive og spørgsmålet hvem dumper denne gang.
          Men alligevel: lad os kigge på de fremskridte og de perspektiver.
          Og selvom jeg hader at tabe: så længe holdet "dør i støvlerne" hvis vi taber er det ikke skøn men jeg vil være tilfreds og stolt og det er "helt o.k."
          Og om Mariekiks? Vil anbefale hellere den en eller anden øl og gammeldansk. ;-)

          Man gør sig fuld af håb weekend efter weekend klar til at følge sit elskede OB

          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

            Man gør sig fuld af håbweekend efter weekend klar til at følge sit elskede OB

            ... om vi vinder eller taber ... ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              ... om vi vinder eller taber ... ;-)
              Kan se mit billede ikke kom med

              Life is Bitter.......Fernet Branca
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Ja ganske elementært, fodboldens ABC. Men sørgeligt fraværende i OB.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #68
                  Det er for mig ret enkelt , skal vi bevare håbet om top 6 så skal vi have 3 point i Viborg i morgen .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Det er for mig ret enkelt , skal vi bevare håbet om top 6 så skal vi have 3 point i Viborg i morgen .
                    Der er spillet så meget af sæsonen nu at der er nogle ting der er 99,9% sikre..

                    1) vi slutter under FCK,FCK,BIF,RFC,AAB..
                    2) hvis vi ikke forstærkes med 1-2 rigtig dygtige i midtforsvaret fortsætter dette ustabile spil nok resten af sæsonen.

                    5 hold spiller vel om den 6. Plads pt og chancerne er vel ikke kæmpe store for at vi napper den.. Vi gir den 20%
                    Så mon ikke at den solide midterplacering hedder 8-9 stykker mm at punkt 2 udføres..
                    Jeg kan sagtens høre JH stå at snakke om kontinuitet, holdet skal bare spilles mere sammen, jeg tror på dem vi har osv når vi rammer Januar..
                    Og sker det bliver vi ikke en dag over nummer 8 og skal nok tæt på sæsonafslutningen for at klare frisag...

                    Men jeg håber så inderligt at JH får en notifikation hver morgen med et referat af min aftenbøn og efterkommer ønskerne

                    Comment


                      #70
                      Truppen til i morgen

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...ob-mod-viborg/

                      Comment


                        #71
                        Viborgs trup

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...-deble-mod-ob/

                        Comment


                          #72
                          http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=2828888

                          Comment


                            #73
                            Ærgerligt med Oliver Lund. Havde gerne set Desler og Lund i samspil på den højrekant. Det tror jeg kan udvikle sig til at blive rigtig stærkt, med de to spilleres dynamik. Til gengæld er jeg helt med på Emil skal på bænken. Det er vidst ingen hemmelighed længere, at vores defensiv er vores helt store akilleshæl. Dertil bidrager Emil Larsen simpelthen ikke med nok, og når han er usynlig offensivt, så er det en logisk disposition, eftersom Viborg er gået målamok på det sidste. Nu håber jeg så Greve snart griber chancen. Han har efterhånden fået et par chancer til at bevise sin berettigelse i start-11'eren, men det har ikke været rigtig godt endnu, og han har brug for rigtig god kamp fra start, før han rigtig folder sig ud ligesom det var tilfældet med Desler i sidste sæson

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Der er spillet så meget af sæsonen nu at der er nogle ting der er 99,9% sikre..

                              1) vi slutter under FCK,FCK,BIF,RFC,AAB..
                              2) hvis vi ikke forstærkes med 1-2 rigtig dygtige i midtforsvaret fortsætter dette ustabile spil nok resten af sæsonen.

                              5 hold spiller vel om den 6. Plads pt og chancerne er vel ikke kæmpe store for at vi napper den.. Vi gir den 20%
                              Så mon ikke at den solide midterplacering hedder 8-9 stykker mm at punkt 2 udføres..
                              Jeg kan sagtens høre JH stå at snakke om kontinuitet, holdet skal bare spilles mere sammen, jeg tror på dem vi har osv når vi rammer Januar..
                              Og sker det bliver vi ikke en dag over nummer 8 og skal nok tæt på sæsonafslutningen for at klare frisag...

                              Men jeg håber så inderligt at JH får en notifikation hver morgen med et referat af min aftenbøn og efterkommer ønskerne
                              Jeg er ikke det fjerneste i tvivl om at Hobro tager billetten ned , så nedrykning bliver ikke et tema for os , men kommer vi for langt efter de 6 øverste bliver foråret en lang stribe af ligegyldige kampe hvor vi skal spille om 7-11 pladsen .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det er så fedt, at der findes folk der sætter en ære i at være uvidende.

                                Comment

                                Working...
                                X