Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Viborg - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Azer på kant ville jeg meget nødigt se , både fordi han hverken ejer speed eller tekniske evner til at udfordre . Endvidere er jeg ikke imponeret af han langskud .
    Hvis Azer kommer på kant vil vi samtidig kunne erklære Lukas Jensen for færdig i OB
    Azer er vel trods alt den eneste spiller i OB, der kan siges at have et langskud. Og Fester måske.

    Comment


      #92
      Azer har ikke scoret for OB endnu...
      Emil, Ari og Falk har alle scoret flere mål på langskud siden Azer kom til OB, omend de generelt ikke er så effektive..

      Comment


        #93
        Lidt stats før kampen. Zohore jagter rekord og HHA har en del som jeg ikke kendte til.

        http://indkast.dk/137074/Alt-om-Viborg-FF-OB

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #94
          Koval starter mod VFF,Radza på bænken...Tørnes er ikke vurderet god nok til truppen

          http://www.fyens.dk/sport/OB-Koval-f...rtikel/2828938
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #95
            EL på bænken mod VFF

            http://www.fyens.dk/sport/OB-Emil-La...rtikel/2828888
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Fint man har længe forsøgt at få gang i emil og det lykkedes desværre ikke så må andre prøves af.
              undre mig nu over at Lund ser ud til at blive ofret han er da en af forsvarsspillere der har set nogenlunde ud. Men der er selvfølgelig ingen erstatning for hj og LN. ....

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Fint man har længe forsøgt at få gang i emil og det lykkedes desværre ikke så må andre prøves af.
                undre mig nu over at Lund ser ud til at blive ofret han er da en af forsvarsspillere der har set nogenlunde ud. Men der er selvfølgelig ingen erstatning for hj og LN. ....
                det lyder som OL er ofret på hb, men er han kommet over sin skade som har holdt ham fra at træne i ugens løb?
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Fint man har længe forsøgt at få gang i emil og det lykkedes desværre ikke så må andre prøves af.
                  undre mig nu over at Lund ser ud til at blive ofret han er da en af forsvarsspillere der har set nogenlunde ud. Men der er selvfølgelig ingen erstatning for hj og LN. ....
                  Tror altså det er fordi han blev flæsket til træning i tirsdags og ikke er 100% klar..
                  Tror meget gerne han ville have startet med OL/MD på højreflanken

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror altså det er fordi han blev flæsket til træning i tirsdags og ikke er 100% klar..
                    Tror meget gerne han ville have startet med OL/MD på højreflanken
                    okay - den havde jeg så ikke lige fanget - giver så meget god mening

                    Comment


                      Desler satser på fuld tid

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...-til-fuld-tid/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Tjaa vi napper en 2-1 sejr . Falk & Fester , med mål og assist til hinanden .
                        Det er nok også der omkring jeg er... En 2-1 sejr, en assist fra Falk, og Fester med det ene af målene, og måske Zohore det andet, hvis han kan fortsætte...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Koval starter mod VFF,Radza på bænken...Tørnes er ikke vurderet god nok til truppen

                          http://www.fyens.dk/sport/OB-Koval-f...rtikel/2828938
                          Synes også det lugtede i den retning, at Radza er foran Tørnæs... men måske Tørnæs stadig bøvler med lidt...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oliver Lund er småkadet. Man pønser desuden på at prøve ham i midter forsvaret i stedet for Lasse Nielsen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Oliver Lund er småkadet. Man pønser desuden på at prøve ham i midter forsvaret i stedet for Lasse Nielsen.
                              hvor har du det fra? optakten på eurosport?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Synes også det lugtede i den retning, at Radza er foran Tørnæs... men måske Tørnæs stadig bøvler med lidt...
                                ddet er der ingen antydninger af i avisen at det skulle være tilfældet...en svag kamp af Koval i dag, og Radza står mod FCM....I LÆSTE DET FØRST HER
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X