Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Viborg - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg er ikke det fjerneste i tvivl om at Hobro tager billetten ned , så nedrykning bliver ikke et tema for os , men kommer vi for langt efter de 6 øverste bliver foråret en lang stribe af ligegyldige kampe hvor vi skal spille om 7-11 pladsen .
    Arh, lidt spændingsforladte måske (og hellere det end nedrykningsdrama), men ikke ligegyldige. Vi skal stadig finde ud af, hvem der skal være en del af projektet fremadrettet. Der har været et par brugere fremme og nævne at JJT ikke er klar endnu osv, men det bliver man jo heller ikke af sig selv, han skal have flere kampe under bæltet, før man kan se, hvor langt det kan bære. Kan Greve udvikle sig til at blive mere end polyvalent indskiftningsspiller. Hvad med Matti? Kan det bære igennem med Oliver Lund etc.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Arh, lidt spændingsforladte måske (og hellere det end nedrykningsdrama), men ikke ligegyldige. Vi skal stadig finde ud af, hvem der skal være en del af projektet fremadrettet. Der har været et par brugere fremme og nævne at JJT ikke er klar endnu osv, men det bliver man jo heller ikke af sig selv, han skal have flere kampe under bæltet, før man kan se, hvor langt det kan bære. Kan Greve udvikle sig til at blive mere end polyvalent indskiftningsspiller. Hvad med Matti? Kan det bære igennem med Oliver Lund etc.
      Ligegyldige placeringsmæsdigt , og ift at tiltrække menigmand til stadion .


      JJT skal for mig at se have nogle kampe med en stabil makker som tager det værste pres defensivt , så skal han nok udvikle sig .

      Matti er for mig et stort spørgsmålstegn , kan både blive en dreng og en pige .
      Last edited by Magge; 07-11-2015, 14:59.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #78
        Mon ikke det bliver følgende i morgen

        Koval
        MD HJ LN AS
        MG MeM AB RF
        RF KZ

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Mon ikke det bliver følgende i morgen

          Koval
          MD HJ LN AS
          MG MeM AB RF
          RF KZ
          Glæder mig til se om fraværet af EL og en mere arbejdsom spiller på hans plads kan give en bedre balance på holdet og dermed holde bolden lidt mere væk fra vores rystende usikre midterforsvar.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Glæder mig til se om fraværet af EL og en mere arbejdsom spiller på hans plads kan give en bedre balance på holdet og dermed holde bolden lidt mere væk fra vores rystende usikre midterforsvar.
            jeg er helt enig. Det kunne være spændende at at se en dynamisk 2-vejsspiller på vk a lá Desler. Her tror jeg Kirkeskov kunne være mere tryk i sit spil og måske genfinde et godt niveau.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg er helt enig. Det kunne være spændende at at se en dynamisk 2-vejsspiller på vk a lá Desler. Her tror jeg Kirkeskov kunne være mere tryk i sit spil og måske genfinde et godt niveau.
              Hmm, ja altså ret defensivt burde det da være en forstærkning med Kirke i stedet for Emil, meeeen det er nu nok lige defensivt nok.
              Men udover det, er jeg er jeg helt enig. Kunne være godt at se Desler og Falk på kanterne, sammen med Lund og Kirke (i en koncentreret udgave) på backerne. I det hele taget ville det hjælpe med nogle kanter, der også kan arbejde defensivt..... Det kan Falk og Desler.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg er helt enig. Det kunne være spændende at at se en dynamisk 2-vejsspiller på vk a lá Desler. Her tror jeg Kirkeskov kunne være mere tryk i sit spil og måske genfinde et godt niveau.
                Foretrækker klart Ari på udebane mod et tonserhold som Viborg. Kirke tror jeg ikke rigtigt på mere, hans indstilling pisser mig af, og så står han alt for tit fejlplaceret så modstanderen nemt kan løbe omkring ham.

                Comment


                  #83
                  Uden fight, uden vilje - uden Emil! Håber Kent lader ham virkelig endelig ude.
                  Falk/Desler fungerer meget meget god tilsammen. Men søndag ville jeg meget gerne se Lund/Desler på højre side så Falk kan spille på venstre side. Foretrækker Ari i forhold til Kirke på vb på grund af hans fighterevner. Forventer en kamp vi skal kæmpe os ind. Selvtilliden og suverænitet ville ikke være særlig god i holdet efter de sidste uger, så det bliver en "herrekamp" med kniven mellem tænderne.
                  Så det ville være
                  Koval
                  Lund Nielsen Jonasson Ari
                  Desler El Makrini Matti Falk
                  Zohore Fester
                  de henter 3 point for os. :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Uden fight, uden vilje - uden Emil! Håber Kent lader ham virkelig endelig ude.
                    Falk/Desler fungerer meget meget god tilsammen. Men søndag ville jeg meget gerne se Lund/Desler på højre side så Falk kan spille på venstre side. Foretrækker Ari i forhold til Kirke på vb på grund af hans fighterevner. Forventer en kamp vi skal kæmpe os ind. Selvtilliden og suverænitet ville ikke være særlig god i holdet efter de sidste uger, så det bliver en "herrekamp" med kniven mellem tænderne.
                    Så det ville være
                    Koval
                    Lund Nielsen Jonasson Ari
                    Desler El Makrini Matti Falk
                    Zohore Fester
                    de henter 3 point for os. :-)
                    Lund er meget tvivlsom desværre og det forlyder at han ikke bliver klar

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Hmm, ja altså ret defensivt burde det da være en forstærkning med Kirke i stedet for Emil, meeeen det er nu nok lige defensivt nok.
                      Men udover det, er jeg er jeg helt enig. Kunne være godt at se Desler og Falk på kanterne, sammen med Lund og Kirke (i en koncentreret udgave) på backerne. I det hele taget ville det hjælpe med nogle kanter, der også kan arbejde defensivt..... Det kan Falk og Desler.
                      Falk arbejder også hårdt defensivt men han har lidt mere frie tøjler qua hans boldomgang og evne til at vende og sætte fart i spillet. Jeg tror at hvis Kirke kunne have en spiller foran sig som han kunne være sikker på tog nogen stærke og konsekvente tilbageløb og ikke blev stående eller lunter tilbage når backen laver et godt løb op ad linien. Måske lidt old-school, men sådan har jeg spillet s4 back i mange år, det er tæt på fodbold ABC, men det kikser når kanterne ikke løber tilbage og dækker af.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB;70204
                        Lund er meget tvivlsom desværre og det forlyder at han ikke bliver klar
                        Shit, kan det blive sådan Desler/Greve på højre side?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #87
                          Tror jeg ville smide desler på back. Falken på kanten. Så ville min surprise være Azer på venstre kant og Jjt og makrini på midten. 😆 azer skal på banen da han er den eneste langskuds spiller vi har og vi kunne risikere og have bolden en del 😨

                          Comment


                            #88
                            Vores bageste 6 afgør om vi vinder kampen. Hedder den

                            Koval
                            Desler/Lund HJ LN AS
                            MEM

                            Så er det nok. Alle de kampe hvor vi er blevet skilt ad, har opstillingen ikke været sådan. Vi er enormt sårbare, men ovennævnte er nok mod Viborg (bank under bordet med meget mere).

                            NB: Hej Kent, giv Lund de sidste 30 sekunder, jeg har ham på mit manager hold :)

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                              Tror jeg ville smide desler på back. Falken på kanten. Så ville min surprise være Azer på venstre kant og Jjt og makrini på midten. 😆 azer skal på banen da han er den eneste langskuds spiller vi har og vi kunne risikere og have bolden en del 😨
                              Azer på kant ville jeg meget nødigt se , både fordi han hverken ejer speed eller tekniske evner til at udfordre . Endvidere er jeg ikke imponeret af han langskud .
                              Hvis Azer kommer på kant vil vi samtidig kunne erklære Lukas Jensen for færdig i OB
                              Last edited by Magge; 07-11-2015, 21:19.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #90
                                Lucas var færdig inden han begyndte. Endnu et tegn på dårlig scouting. Det var mensah der havde suppe niveau.

                                Comment

                                Working...
                                X