Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Viborg - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er da bestemt også optimistisk omkring fremtiden. Der er helt sikkert fremskridt at spore..
Men jeg lever også i nuét og her er altså ikke det store at råbe hurra for. Man kan selvfølgelig altid finde lyspunkter som fx vores farlige angreb, Falk's høje niveau, Desler's comeback og JJT's spilletid. Og det er fedt at følge.. Og grunden til at jeg stadig ser alle 94 min hver weekend enten på stadion eller i fjernsynet...
Men Jesper Hansen's inkompetence får altså stadig mine frustrationer frem når målene flyver ind over stregen og det meste af holdet sejler pga vores historiske ringe forsvar. Det var jo så tydeligt at det ikke ville gå.. Jeg ved godt at vi har diskuteret det her 1000 gange og alle er trætte af emnet...
Men det irriterer mig stadig at hver optakt til kamp(i mit sind) er fyldt med frygt og man allerede er igang med at rationalisere et evt nederlag.. Er det igen idag vi taber med 3-4 stykker og er til grin i fodbold Danmark..
Jeg savner at glæde mig helt vildt og have troen på at vi vinder.. Den er der bare ikke pt..
Undskyld på forhånd til dem som mener jeg skal tørre øjnene og spise en MariekiksMen Its just how i feel... Og jeg håber selvfølgelig at det begynder at vende i weekenden..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKan forstå det meget god og tror før hver kamp på en sejr og det er ikke rart at blive skuffet sååå ofte. Især når vi går ned som i den en eller anden kamp i sidste tid. Og det er en mærkeligt følelse at man kan næsten ikke glade sig i fuld begejstring selvom vi scorer til 1:0 på grund af usikkerhed i hensigt af vores svage defensive og spørgsmålet hvem dumper denne gang.
Men alligevel: lad os kigge på de fremskridte og de perspektiver.
Og selvom jeg hader at tabe: så længe holdet "dør i støvlerne" hvis vi taber er det ikke skøn men jeg vil være tilfreds og stolt og det er "helt o.k."
Og om Mariekiks? Vil anbefale hellere den en eller anden øl og gammeldansk. ;-)
Man gør sig fuld af håb weekend efter weekend klar til at følge sit elskede OB
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Man gør sig fuld af håbweekend efter weekend klar til at følge sit elskede OB
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg... om vi vinder eller taber ... ;-)
Life is Bitter.......Fernet BrancaDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er for mig ret enkelt , skal vi bevare håbet om top 6 så skal vi have 3 point i Viborg i morgen .
1) vi slutter under FCK,FCK,BIF,RFC,AAB..
2) hvis vi ikke forstærkes med 1-2 rigtig dygtige i midtforsvaret fortsætter dette ustabile spil nok resten af sæsonen.
5 hold spiller vel om den 6. Plads pt og chancerne er vel ikke kæmpe store for at vi napper den.. Vi gir den 20%
Så mon ikke at den solide midterplacering hedder 8-9 stykker mm at punkt 2 udføres..
Jeg kan sagtens høre JH stå at snakke om kontinuitet, holdet skal bare spilles mere sammen, jeg tror på dem vi har osv når vi rammer Januar..
Og sker det bliver vi ikke en dag over nummer 8 og skal nok tæt på sæsonafslutningen for at klare frisag...
Men jeg håber så inderligt at JH får en notifikation hver morgen med et referat af min aftenbøn og efterkommer ønskerne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer er spillet så meget af sæsonen nu at der er nogle ting der er 99,9% sikre..
1) vi slutter under FCK,FCK,BIF,RFC,AAB..
2) hvis vi ikke forstærkes med 1-2 rigtig dygtige i midtforsvaret fortsætter dette ustabile spil nok resten af sæsonen.
5 hold spiller vel om den 6. Plads pt og chancerne er vel ikke kæmpe store for at vi napper den.. Vi gir den 20%
Så mon ikke at den solide midterplacering hedder 8-9 stykker mm at punkt 2 udføres..
Jeg kan sagtens høre JH stå at snakke om kontinuitet, holdet skal bare spilles mere sammen, jeg tror på dem vi har osv når vi rammer Januar..
Og sker det bliver vi ikke en dag over nummer 8 og skal nok tæt på sæsonafslutningen for at klare frisag...
Men jeg håber så inderligt at JH får en notifikation hver morgen med et referat af min aftenbøn og efterkommer ønskerne817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
Comment