Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - BIF 01/11/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg vil da håbe at dem der gerne vil have mange mål er glade. Jeg har dog aldrig set noget lignende! Fucking Morten Olsen-proces-bold. Op i røven! Kent Nielsen raus!
    Ja selvfølgelig skal træneren da bare på porten. Så kan vi igen-igen betale en træner for ikke at lave noget som helst, mens vi får en ny midlertidig løsning ind. Nu har vi jo tegnet en lang kontrakt med en træner, der i hvert fald tidligere har haft succes. Man kunne vel godt argumentere for, om det ikke var lidt mere fornuftigt at bruge nogle af lønkronerne på spillere, der passer ind i hans system. (f.eks en forsvarer) - men nej-nej. Det er sikkert bedre at fyre træneren og så forsøge at finde på et nyt koncept, der lige præcis passer til en trup, hvor mindst halvdelen har kontraktudløb indenfor et par måneder

    Comment


      Ja føj ... det der med at have et mål og bygge tingene op for at nå det mål, DET er simpelthen bare så absurd ... da det vel nærmest kun er samtlige succesfulde klubber der har fulgt den skabelon.
      Ud med det skidt og lad os SÅ satse kortsigtet.

      Problemet ligger ikke hos træneren, det ligger i kvaliteten af spillertruppen!
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Jeg vil da håbe at dem der gerne vil have mange mål er glade. Jeg har dog aldrig set noget lignende! Fucking Morten Olsen-proces-bold. Op i røven! Kent Nielsen raus!
        Ja, lad os da endelig starte helt forfra igen, så vi er tilbage hvor vi var efter ansættelsen af Henrik Clausen. Det må da være det bedste vi kan gøre. De 8 mio. kr Kent får i kontraktperioden, kan du lægge ud for det?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Falkesgaard nåede at lave 2 kæmpefejl på 4 kampe ... nej tak :).
          Det samme kan du sige om Rønnow, Stephan Andersen, Mikkel Andersen og Dahlin, med 3 eller flere kæmpefejl i få kampe. Det afgør heldigvis ikke nogen spilleres fremtid, at de har lavet en del store fejl i korte perioder.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Vi var flere der sagde det ville gå galt uden forstærkning i cf. Og vi må jo så være klogere end Jesper Hansen. Ikke godt.
            I var så også flere der mente, at Lund ikke var den tiltrængte forstærkning, at Zohore ikke skulle signes og at Makrini var ringe i de første kampe. Det er ekstremt nemt at være bagklog, hvis man stiller sig kritisk spørgende overfor stort set alle beslutninger, a priori.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Og samtidig er vi også det hold der kommer frem til færrest skud, med undtagelse af Hobro... det lover sgu godt, eller nowet...
              Og kun Hobro, Viborg og SE har mindre possession end vi har.

              Vi ligger over FCN, SE og Hobro m antal skud, men vi har 5. flest skud indenfor rammen. Det er et kvalitetsstempel. Skud fra 40 m, som nogle hold bruger oftere end andre, og tæller i statistikken, er ikke.

              Til gengæld ligger vi blandt dem, der har begået færrest frispark!! FCK og AaB behøver ikke begå frispark, når de har bolden. Derudover har kun SE begået færre. Det er satme ikke godt nok, at viljen til at lave frisparket mangler.

              Alt i alt: Offensiven fungerer fint, defensiven og presspillet af h... til. In other news: Water is wet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Det samme kan du sige om Rønnow, Stephan Andersen, Mikkel Andersen og Dahlin, med 3 eller flere kæmpefejl i få kampe. Det afgør heldigvis ikke nogen spilleres fremtid, at de har lavet en del store fejl i korte perioder.
                Har du en ide om hvorfor Falke aldrig i 1000 år ville komme i nærheden af at få en chance som 1.keeper i BIF , selv da de stod på falittens rand valgte de at hente en anden .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  I var så også flere der mente, at Lund ikke var den tiltrængte forstærkning, at Zohore ikke skulle signes og at Makrini var ringe i de første kampe. Det er ekstremt nemt at være bagklog, hvis man stiller sig kritisk spørgende overfor stort set alle beslutninger, a priori.
                  Man skal ALTID være kritisk spørgende, hvis man vil være en vinder. Altid stille spørgsmålstegn ved, om det man nu gør er det helt rigtige. Og man er ikke "bagklog" når forsvaret løbende, selv da vi vandt de to første kampe, viser at der ingen grund er, whatsoever, til at have tiltro til dem.

                  At det har taget flere og flere længere tid til at komme til den mest åbenlyse af alle konklusioner, er så deres problem.

                  Nogle gange, i fodbold, er ting bare sort/hvide og afvisningen af den sandhed virker til tider lettere tragikomisk, på mig.

                  Bl.a via den klassiske "det er nemt at være bagklog" Udenoms snik-snak.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Man skal ALTID være kritisk spørgende, hvis man vil være en vinder. Altid stille spørgsmålstegn ved, om det man nu gør er det helt rigtige. Og man er ikke "bagklog" når forsvaret løbende, selv da vi vandt de to første kampe, viser at der ingen grund er, whatsoever, til at have tiltro til dem.

                    At det har taget flere og flere længere tid til at komme til den mest åbenlyse af alle konklusioner, er så deres problem.

                    Nogle gange, i fodbold, er ting bare sort/hvide og afvisningen af den sandhed virker til tider lettere tragikomisk, på mig.

                    Bl.a via den klassiske "det er nemt at være bagklog" Udenoms snik-snak.

                    MvH ChrisOB
                    At Makrini og Zohore er rigtig gode signinger og at Zohore kan ende med at blive et kæmpe million salg for OB?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      At Makrini og Zohore er rigtig gode signinger og at Zohore kan ende med at blive et kæmpe million salg for OB?
                      Ikke nær så åbenlyst som vurderingen af vores forsvar.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Ikke nær så åbenlyst som vurderingen af vores forsvar.

                        MvH ChrisOB
                        Det synes jeg - det var da oplagt at Zohore ville få sit endelige gennembrud i OB og blive en guldfugl - det er så let at forudsige, da fodbold er ekstremt nemt at forudsige generelt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Det synes jeg - det var da oplagt at Zohore ville få sit endelige gennembrud i OB og blive en guldfugl - det er så let at forudsige, da fodbold er ekstremt nemt at forudsige generelt.
                          Godt for dig. Men det ændrer vel næppe på, hvor åbenlyst det var og er, at vi har et elendigt forsvar, og at det var totalt hul i hovedet ikke at hente en tredje skolet centerforsvarer, vel?

                          Og ja, nogle ting, er ekstremt nemt at forudsige i fodbold. Tak fordi, du giver mig ret.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Ja føj ... det der med at have et mål og bygge tingene op for at nå det mål, DET er simpelthen bare så absurd ... da det vel nærmest kun er samtlige succesfulde klubber der har fulgt den skabelon.
                            Ud med det skidt og lad os SÅ satse kortsigtet.

                            Problemet ligger ikke hos træneren, det ligger i kvaliteten af spillertruppen!
                            Fuldstændig korrekt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              I var så også flere der mente, at Lund ikke var den tiltrængte forstærkning, at Zohore ikke skulle signes og at Makrini var ringe i de første kampe. Det er ekstremt nemt at være bagklog, hvis man stiller sig kritisk spørgende overfor stort set alle beslutninger, a priori.
                              Jeg tror nu ikke der var nogle som mente at Zohore ikke skulle signes , men vi var nogle som ikke så ham som 1.angriber men ok som backup . Efterfølgende har han i høj grad grebet chancen og været bedre end nogensinde , hvilket jeg også har anerkendt og givet udtryk for og erkendt at jeg var for kritisk i vurderingen .

                              Makrini var ringe i de første kampe og iøvrigt i den sidste , hvilket han fik kritik for , men samtidig fik den plads , tid og tro på at han nok skulle vænne sig til ligaen , samtidig med erkendelsen af at han har en svær plads grundet manglende kvalitet ved sin side på den centrale midt .

                              De fleste af dem som kritisere forsvaret havde påpeget manglen på kvalitet og alternativer fra start , dermed har det intet med bagklogskab at gøre ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                syntes det er lidt sølle at koge problemet ned til 20 min. og ja BIF kontrollede kampen i 2. halvleg - men de var jo foran og skulle jo ikke skabe noget.
                                - Kent ville spille mere fysisk - det har han jo ikke holdet til.

                                Og så kan jeg godt lide emils kommentar; "Desuden lukker vi fem mål ind i den anden ende, og det er jo heller ikke godt."

                                er det bare mig eller lyder det ikke bare opgivende og ligegyldigt?
                                Enig... Slattent, men går jo meget godt i tråd med "der er ikke ret stor forskel på store sejre og store nederlag" mentaliteten...

                                Vi var ikke langt fra at vinde den her 5-2... eller nowet...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X