Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - BIF 01/11/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Er der nogen sportsdirektører uden kontrakt..?
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      har sagt det mange gange før. Jesper Hansen har ikke format til at sammensætte et hold som kan ligge stabilt i top 6. Han er mere håbløs end de umulige køb han har lavet - - fjern ham nu for pokker så vi har 2 vinduer uden ham. Det må være nok til at rette op ti
      l næste sæson..
      Sportschefer der er til rådighed http://www.transfermarkt.co.uk/manag...ager/statistik
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Er der nogen sportsdirektører uden kontrakt..?
        Lige postet ��
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Det der bare er så ulideligt at se er at forsvaret er så utroligt ringe og koster endnu en kamp ...... Noget der var påtalt før, under og efter sidste vindue af en del af os ... Men det bliver så negligeret og alligevel mange der mener at det er godt nok ...
          Jeg troede da, de fleste var enige om at vi mangler mindst en central forsvarsspiller. Jeg mener dog vi har flere gode spillere i truppen. Makrini er faktisk et godt køb. Han spiller med noget af den aggresivitet som vi mangler i dag. Lund på højre back synes jeg også generelt har gjort en god figur. I det hele taget er de sidste indkøb fra JH's side langt bedre - mon ikke det hænger sammen med det økonomiske råderum?

          Jeg er slet ikke så sikker på at næste vindue bliver så dårligt, simpelthen fordi der er flere midler at handle for.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
            Det eneste positive i denne her kamp er Zohore. Det er skisme dejligt at han bare bliver ved med at score mål!
            AK kommer ind og laver et mål - også skønt.

            Men for helvede hvor ødelægger vores defensiv alle muligheder for at vinde kampe. Føj
            Falk var altså også god idag

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
              Så er vi der hold der er scoret mest imod. 29 stk!
              Hobro har 31, men de tre er fra skrivebordet..
              Og samtidig er vi også det hold der kommer frem til færrest skud, med undtagelse af Hobro... det lover sgu godt, eller nowet...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                Jeg troede da, de fleste var enige om at vi mangler mindst en central forsvarsspiller. Jeg mener dog vi har flere gode spillere i truppen. Makrini er faktisk et godt køb. Han spiller med noget af den aggresivitet som vi mangler i dag. Lund på højre back synes jeg også generelt har gjort en god figur. I det hele taget er de sidste indkøb fra JH's side langt bedre - mon ikke det hænger sammen med det økonomiske råderum?

                Jeg er slet ikke så sikker på at næste vindue bliver så dårligt, simpelthen fordi der er flere midler at handle for.
                Det næste vindue bliver dårligt, fordi at vi har en amatør til at tage beslutningerne. Den mand er på alle måder indbegrebet af middelmådighed.

                Comment


                  Synd for de mange på stadion.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Og næste uges kamp mod Viborg er endnu en gyser og nok ikke meget at se frem til med det forsvar

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                      Jeg troede da, de fleste var enige om at vi mangler mindst en central forsvarsspiller. Jeg mener dog vi har flere gode spillere i truppen. Makrini er faktisk et godt køb. Han spiller med noget af den aggresivitet som vi mangler i dag. Lund på højre back synes jeg også generelt har gjort en god figur. I det hele taget er de sidste indkøb fra JH's side langt bedre - mon ikke det hænger sammen med det økonomiske råderum?

                      Jeg er slet ikke så sikker på at næste vindue bliver så dårligt, simpelthen fordi der er flere midler at handle for.
                      Det undskylder overhovedet ikke at han solgte 2 midtforsvarer for 11 mill og brugte NUL på at forstærke i sommers..

                      Jesper Hansen RAUS!!!!!!!!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                        Jeg troede da, de fleste var enige om at vi mangler mindst en central forsvarsspiller. Jeg mener dog vi har flere gode spillere i truppen. Makrini er faktisk et godt køb. Han spiller med noget af den aggresivitet som vi mangler i dag. Lund på højre back synes jeg også generelt har gjort en god figur. I det hele taget er de sidste indkøb fra JH's side langt bedre - mon ikke det hænger sammen med det økonomiske råderum?

                        Jeg er slet ikke så sikker på at næste vindue bliver så dårligt, simpelthen fordi der er flere midler at handle for.
                        Det var heller ikke de handler han lavede i sommer der er problemet.. Det er de handler han ikke lavede ... Og så hele cirkuset med Daniel, Kasper og ævl og bævl samt ævl og bævl med keeperens ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Næste kamp mod Viborg bliver livsvigtig, heldigvis har de Debele ude med karantæne, men stadigvæk skal der meget til for at vi opnår point, Viborg er også kommet godt igang. Men jeg er dog stadig overbevist om at vi er blandt de 3 sidste ved vinterpausen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
                            Og næste uges kamp mod Viborg er endnu en gyser og nok ikke meget at se frem til med det forsvar
                            Der lukker vi nok kun 2-3 mål ind

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Det var heller ikke de handler han lavede i sommer der er problemet.. Det er de handler han ikke lavede ... Og så hele cirkuset med Daniel, Kasper og ævl og bævl samt ævl og bævl med keeperens ...
                              Lige nøjagtigt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Falk var altså også god idag
                                Ja du har ret. Men jeg savner virkelig at han trykker den af udefra. Han havde mulighed for at gøre det til 2-2 hvis han havde skudt fra kanten af feltet, men forsøgte i stedet at drible sig igennem 3 mand. Når en af de mænd er Agger, så lykkes det sjældent... Han skal være mere selvisk og trykke af udefra - vi har jo set at han kan.
                                OBeliever

                                Comment

                                Working...
                                X