Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2 afrikanere til prøvetræning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Gad vide hvad status er med ham Jack Owen. Nogen der ved noget?
    mon ikke han sendes hjem igen hvis dagens nyhed om Yao holder vand
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      http://www.fyens.dk/sport/Se-video-O...rtikel/2819394

      Yao skal åbenbart have en kontrakt, når og hvis formaliteterne er løst....skolet vk, og han ses som oplagt mulighed når EL kontrakt udløber.....var der nogen der sagde endelig rettidig omhu
      Hej manner har lige redigeret i dit indlæg, da du havde glemt et enkelt ord
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Hej manner har lige redigeret i dit indlæg, da du havde glemt et enkelt ord
        haha 😄 Jeg forstår hvad du mener. Min intention var dog ikke "at kikke bagud" men at glædes over at det ser ud til at JH læser med, og tager ved lære af vores super intelligente forum 😆🍻
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          haha 😄 Jeg forstår hvad du mener. Min intention var dog ikke "at kikke bagud" men at glædes over at det ser ud til at JH læser med, og tager ved lære af vores super intelligente forum 😆🍻
          Arrghhh .... Hvis han gør det havde han sgu kontaktet mig for længst ;-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Det lyder da spændende, hvis vi får ham Yao. Hurtig og med en god motor? Lyder næsten allerede bedre end Emil... Og hvis han kommer fra et akademi i Qatar, så må han da kunne et eller andet. Han lyder i hvert fald spændende, og som en der kan tilføje truppen noget nyt. Håber bare ikke vi får en ny N'Koum

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Det lyder da spændende, hvis vi får ham Yao. Hurtig og med en god motor? Lyder næsten allerede bedre end Emil... Og hvis han kommer fra et akademi i Qatar, så må han da kunne et eller andet. Han lyder i hvert fald spændende, og som en der kan tilføje truppen noget nyt. Håber bare ikke vi får en ny N'Koum
              Jeg stoler lidt mere på KNs vurdering end på Poul Hansens!

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Arrghhh .... Hvis han gør det havde han sgu kontaktet mig for længst ;-)
                selv arrghhh, du er vel ikke den eneste super intelligente forumbruger
                Last edited by manner; 01-11-2015, 12:07.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Hvilken fuldstændig ubrugelig video og hvilken mærkværdig følelse måske at skulle sende uddannelsespenge til Qatar?!?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    selv arrghhh, du er vel ikke den eneste super intelligente forumbruger
                    Nej for fanden , dem er vi mange af :-) ..
                    Men syntes jo selv jeg altid har ret 😛
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Nej for fanden , dem er vi mange af :-) ..
                      Men syntes jo selv jeg altid har ret 
                      same same
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        TB ville have en fra Jamaica. Men Thorborg ville have afrikanske spillere. Derfor røg TB ud og Austin havnede i Bif 😲 så i Thorborg på stadion idag.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                          TB ville have en fra Jamaica. Men Thorborg ville have afrikanske spillere. Derfor røg TB ud og Austin havnede i Bif  så i Thorborg på stadion idag.
                          Ja han så godt nok sur ud. Med rette. Men han har om nogen værktøjerne til at gøre noget ved det. Og måske endda medskyldig ved ikke at lade JH handle ind for nogle af alle de 14 mill som vi solgte for i vinduet..
                          Vi bruger 3 mill på fester og ca 1 mill samlet på OL og AK. Og vel også lidt på nogle sign on fee's.
                          Men det giver altså stadig en del millioner i overskud i et vindue hvor man havde lovet at man havde midler at købe for..
                          Så i stedet for at bruge penge tjente man penge. Og fornærmer vores intelligens med at der ikke var råderum til mere..
                          Det der foregår nu er ledelsens ansvar fuldt ud. De har svigtet holdet,os fans og sponsorer på den store klinge.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                            TB ville have en fra Jamaica. Men Thorborg ville have afrikanske spillere. Derfor røg TB ud og Austin havnede i Bif  så i Thorborg på stadion idag.
                            Arh - det er vel Makrini, der er vores Austin. Og ham er jeg fint tilfreds med. Lidt mærkeligt at sige, at vi automatisk havde fået Austin, hvis TB havde været i OB stadigvæk.

                            Comment


                              #59
                              Havde TB været i OB stadigvæk havde vi helt klart ikke fået Austin, for så havde vi ligger i 1 Div. og der vil Austin ikke spille, det kan I være 100 % sikker på.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Havde TB været i OB stadigvæk havde vi helt klart ikke fået Austin, for så havde vi ligger i 1 Div. og der vil Austin ikke spille, det kan I være 100 % sikker på.

                                Comment

                                Working...
                                X