Er der ikke nogen der dribler forbi og ser træning og de to prøvespillere? Har desværre ikke mulighed selv. Klubben melder jo ikke noget ud. Og fyens stiftstidende sover også.....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
2 afrikanere til prøvetræning
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægEr der ikke nogen der dribler forbi og ser træning og de to prøvespillere? Har desværre ikke mulighed selv. Klubben melder jo ikke noget ud. Og fyens stiftstidende sover også.....Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægHam der yao. Lidt en blanding af Jonas borring og Danny welbeck
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægAltså en hurtig mand der afslutter af lort?
Han kunne bare kun løbe i en lige linje :D (som jeg husker det).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægHvad så! Nåede du forbi træningen i dag og så vores nye diamanter?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdetvar også regnvejrTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment