Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2 afrikanere til prøvetræning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    Nu så jeg jo Yao træne med idag, og vil siger at han ser fysisk stærkere ud end da han var her i 15, hvor han var ret splejset... og så trænere han med nummer 12, så var ret så sikker på at han ikke havde skrevet under med ob

    Leave a comment:


  • kyhn
    replied
    Nu så jeg jo Yao træne med idag, og vil siger at han ser fysisk stærkere ud end da han var her i 15, hvor han var ret splejset... og så trænere han med nummer 12, så var ret så sikker på at han ikke havde skrevet under med ob

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg er helt enig med dig. Der skal også profil-lignende typer til, som ikke skal bearbejdes først. Skønt køb i f.eks. Makrini.

    Mht. 2. Divisionsspillerne, så ligger jeg ærlig talt ikke for meget i det. Tror ikke de har noget at tilbyde her og nu.. Det vil vise sig en gang i næste uge. :)
    Vi må se :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det kan vi ikke blive uenige om. Jeg har bare lovet mig selv ikke at harcelere før, at vinduet skulle være lukket i. Særligt her i vintervinduet, hvor sæsonen ikke er igang.
    Jeg startede også med at skrive at jeg håbede JH snart stepper op. Men enig. Lad os vente en 12 dage endnu inden vi begynder at konkludere for meget

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og det ville være fint hvis han viser sig som en usleben diamant. Min pointe er bare at JH ikke kan blive ved med at hente spillere i 2.div og ukendte afrikanere når man vil opruste og nå top 6 næste år. Vi har også 2 på prøvetræning nu fra 2.Div..
    Jeg er helt enig med dig. Der skal også profil-lignende typer til, som ikke skal bearbejdes først. Skønt køb i f.eks. Makrini.

    Mht. 2. Divisionsspillerne, så ligger jeg ærlig talt ikke for meget i det. Tror ikke de har noget at tilbyde her og nu.. Det vil vise sig en gang i næste uge. :)

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Se DET er jeg helt enig i. Vil bare snart gerne se noget profil indkøb
    Det kan vi ikke blive uenige om. Jeg har bare lovet mig selv ikke at harcelere før, at vinduet skulle være lukket i. Særligt her i vintervinduet, hvor sæsonen ikke er igang.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Enig, det er da udviklingsspillere som Yao, der skal overtage folk som Krygers plads i truppen. Særligt nu, hvor vi i den grad kan bruge noget bredde på kantpositionerne.
    Se DET er jeg helt enig i. Vil bare snart gerne se noget profil indkøb

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Der er sgu flere succeshistorier med vores afrikanere, end negative. Nu har jeg et par venner, samt et par stykker her fra forum, som siger han ser vildt spændende ud. Lidt usleben, men vi kunne jo passende bruge det næste halve år på at få Ham tilvænnet Danmark og dansk fodbold
    Og det ville være fint hvis han viser sig som en usleben diamant. Min pointe er bare at JH ikke kan blive ved med at hente spillere i 2.div og ukendte afrikanere når man vil opruste og nå top 6 næste år. Vi har også 2 på prøvetræning nu fra 2.Div..

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Jeg så ham i reserveholdskampen mod Silkeborg her sidst i 15. Samme kamp hvor ham den anden afrikaner blev testet. Der må jeg indrømme at han ikke imponerede mig overhovedet, men de må jo se noget i ham, siden han gang på gang dukker op.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Enig, det er da udviklingsspillere som Yao, der skal overtage folk som Krygers plads i truppen. Særligt nu, hvor vi i den grad kan bruge noget bredde på kantpositionerne.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Der er sgu flere succeshistorier med vores afrikanere, end negative. Nu har jeg et par venner, samt et par stykker her fra forum, som siger han ser vildt spændende ud. Lidt usleben, men vi kunne jo passende bruge det næste halve år på at få Ham tilvænnet Danmark og dansk fodbold

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
    Alle vores ukendte afrikanere har jo været katastrofer, eller??
    Umiddelbart ikke. Men hvad har det med sagen at gøre?

    Leave a comment:


  • Wieben
    replied
    Alle vores ukendte afrikanere har jo været katastrofer, eller??

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Nå.. Vi skal vel også videre fra dagens dårlige nyhed.

    Til noget mere positivt.. Yao er tilbage i Ådalen, hvor han træner med.. Nogen som kan fortælle yderligere? Er han mon tæt på en kontrakt.
    Da det er 3 gang han træner med skulle man næsten tro det. Mon ikke man trykker på knappen når Emil smutter..
    Men håber da godt nok at JH snart stepper up og får smidt de lønkroner efter noget kvalitet så ikke alle vores signinger bliver 2.div spillere og ukendte afrikanere

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Nå.. Vi skal vel også videre fra dagens dårlige nyhed.

    Til noget mere positivt.. Yao er tilbage i Ådalen, hvor han træner med.. Nogen som kan fortælle yderligere? Er han mon tæt på en kontrakt.

    Leave a comment:

Working...
X