Det lyder da spændende, hvis vi får ham Yao. Hurtig og med en god motor? Lyder næsten allerede bedre end Emil... Og hvis han kommer fra et akademi i Qatar, så må han da kunne et eller andet. Han lyder i hvert fald spændende, og som en der kan tilføje truppen noget nyt. Håber bare ikke vi får en ny N'Koum
Jeg stoler lidt mere på KNs vurdering end på Poul Hansens!
Det lyder da spændende, hvis vi får ham Yao. Hurtig og med en god motor? Lyder næsten allerede bedre end Emil... Og hvis han kommer fra et akademi i Qatar, så må han da kunne et eller andet. Han lyder i hvert fald spændende, og som en der kan tilføje truppen noget nyt. Håber bare ikke vi får en ny N'Koum
haha 😄 Jeg forstår hvad du mener. Min intention var dog ikke "at kikke bagud" men at glædes over at det ser ud til at JH læser med, og tager ved lære af vores super intelligente forum 😆🍻
Arrghhh .... Hvis han gør det havde han sgu kontaktet mig for længst ;-)
Hej manner har lige redigeret i dit indlæg, da du havde glemt et enkelt ord
haha 😄 Jeg forstår hvad du mener. Min intention var dog ikke "at kikke bagud" men at glædes over at det ser ud til at JH læser med, og tager ved lære af vores super intelligente forum 😆🍻
Yao skal åbenbart have en kontrakt, når og hvis formaliteterne er løst....skolet vk, og han ses som oplagt mulighed når EL kontrakt udløber.....var der nogen der sagde endelig rettidig omhu
Hej manner har lige redigeret i dit indlæg, da du havde glemt et enkelt ord
Yao skal åbenbart have en kontrakt, når og hvis formaliteterne er løst....skolet vk, og han ses som oplagt mulighed når EL kontrakt udløber.....var der nogen der sagde rettidig omhu
Leave a comment: