Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2 afrikanere til prøvetræning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jesper Hansen HAR lavet gode handler ... men de dårlige/katastrofale er bare langt flere.
    Samtidig var det ikke smart at hente 3 offensive, når man så åbenbart ikke havde råd til at styrke defensiven.
    Man må sige, at JH nok havde fejlvurderet, hvor svag defensiven var/er efter salget af DH og KL. Eller også er en eller flere handler glippet - vi ved det desværre ikke. Hvis han får rettet op på det i vintervinduet, skal han som nok få OB til at opfylde målsætningen for denne sæson.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg kan ikke se hvad problemet er med oplagte handler, hvis kvaliteten er i top på de oplagte. Jeg er da fuldstændig ligeglad med, at Zohore var et oplagt valg, når han bare bomber løs for OB. Det er godt nok svært at være JH, hvis det ikke engang er nok at hente gode spillere - de skal samtidig været overraskende gode, ellers er de for lette til, at man kan få sådan rigtig kredit for dem som sportsdirektør. Er det ikke at stramme den lidt eller er det bare mig?

    Arbejdet består vel også i at strikke en kontrakt sammen som er økonomisk gunstig for OB og samtidig god nok til spilleren til, at han vil vælge OB? Det er da også en evne man skal besidde som sportsdirektør.
    Det er bare dig... Jesper Hansen har det virkelig nemt. Han hæver en fin hyre, og på trods af hans mange fejl har han herinde en større fanklub end mange af spillerne, og hvis kritikken bliver for hård for hans "superfan", så vælger denne "superfan", at smide vores levende legende som gør og har gjort så utroligt meget for OB under bussen i et helt malplaceret forsøg på karaktermord. Det er Jesper Hansens arbejde, at være ledelsens ansigt ud ad til, og sådan som det har gået i flere år, så giver det et rap over snuden en gang i mellem. Lad nu vær med at have ondt af Jesper Hansen, han sidder i sit livs job, et job han aldrig får muligheden for at få igen andetsteds, han er på toppen af hans karriere, så vent til han bliver arbejdsløs med at have ondt af ham.

    Jeg har tidligere sagt, at jeg ikke ville sige et ord mere for at kvæle den her konflikt i mellem realisterne og hans fangruppe, men med de mange vanvittige indlæg du er kommet med på det sidste claudes1, så synes jeg, at du trænger til at få et modsvar, det er simpelthen blevet for meget for mig. Jeg skulle nok have svaret på et af dine mere rabiate indlæg, men det blev så det her. Jeg forventer selvfølgelig et modsvar, skyd løs, bare det ikke indeholder dine mærkelige punkter eller der er indraget et nyt koryfæ, som du har set dig sur på...

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Det betyder også noget om spillerne synes det er sjovt/godt at være i OB. Det er ikke kun penge. Og det er IKKE sjovt at være blandt landets bedste angribere når målene pibler ind bagtil fordi JH ikke magtede at skaffe en dygtig centerforsvarer.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg kan ikke se hvad problemet er med oplagte handler, hvis kvaliteten er i top på de oplagte. Jeg er da fuldstændig ligeglad med, at Zohore var et oplagt valg, når han bare bomber løs for OB. Det er godt nok svært at være JH, hvis det ikke engang er nok at hente gode spillere - de skal samtidig været overraskende gode, ellers er de for lette til, at man kan få sådan rigtig kredit for dem som sportsdirektør. Er det ikke at stramme den lidt eller er det bare mig?

    Arbejdet består vel også i at strikke en kontrakt sammen som er økonomisk gunstig for OB og samtidig god nok til spilleren til, at han vil vælge OB? Det er da også en evne man skal besidde som sportsdirektør.
    Jesper Hansen HAR lavet gode handler ... men de dårlige/katastrofale er bare langt flere.
    Samtidig var det ikke smart at hente 3 offensive, når man så åbenbart ikke havde råd til at styrke defensiven.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg vil stadig påstå, at han laver 4 dårlige handler hver gang han lave en oplagt. Han har ikke lavet nogen overraskende god handel endnu. Med JH som chef, så kommer vi aldrig i mesterskabsslutspillet men må nøjes med var være en blød mellemvare, måske endda meget blød.
    Jeg kan ikke se hvad problemet er med oplagte handler, hvis kvaliteten er i top på de oplagte. Jeg er da fuldstændig ligeglad med, at Zohore var et oplagt valg, når han bare bomber løs for OB. Det er godt nok svært at være JH, hvis det ikke engang er nok at hente gode spillere - de skal samtidig været overraskende gode, ellers er de for lette til, at man kan få sådan rigtig kredit for dem som sportsdirektør. Er det ikke at stramme den lidt eller er det bare mig?

    Arbejdet består vel også i at strikke en kontrakt sammen som er økonomisk gunstig for OB og samtidig god nok til spilleren til, at han vil vælge OB? Det er da også en evne man skal besidde som sportsdirektør.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg vil stadig påstå, at han laver 4 dårlige handler hver gang han lave en oplagt. Han har ikke lavet nogen overraskende god handel endnu. Med JH som chef, så kommer vi aldrig i mesterskabsslutspillet men må nøjes med var være en blød mellemvare, måske endda meget blød.
    MEM er i min optik overraskende god. Han har da absolut spillet sig op, og holder han niveau (7-9-13) så er han i min optik en god handel, og godt klaret at få til OB.

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Med JH som chef, så kommer vi aldrig i mesterskabsslutspillet men må nøjes med var være en blød mellemvare, måske endda meget blød.
    Jeg mener også stadigvæk at en nummer 7 er lige så godt som nummer 6, endda bedre da man spiller mod nummer 4 om EL plads.

    Leave a comment:


  • mathiashn
    replied
    Stadig ingen der ved noget som helst om Jack Owen? Han er vel sendt hjem igen?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    alt det du nævner har forum tæsket igennem utallige gange, og det var stadig ikke det jeg oprindeligt svarede på. Det var om JH gør noget godt for OB udad til. Det gør han, tror jeg. Han har næsten gennemført en voldsom reduktion i lønudgifterne efter forbrugsfesten med Brinken og novicen PH. JH arbejder nu på at forstærke truppen, og dens "bagland". Det er imø at gøre noget godt for OB udad til. De fremskridt der trods alt er, er alle ting der med til at 'brande' OB som en klub der langsomt, men sikkert bevæger sig i den rigtige retning, og gennem det blive mere attraktiv på ny...."styr på tingene" har altid bedre odds på en god fremtid
    Jeg vil stadig påstå, at han laver 4 dårlige handler hver gang han lave en oplagt. Han har ikke lavet nogen overraskende god handel endnu. Med JH som chef, så kommer vi aldrig i mesterskabsslutspillet men må nøjes med var være en blød mellemvare, måske endda meget blød.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Alle de gode ting , som jo faktisk er sket i seneste vindue ( lad os glemme alt bagud ) drukner desværre bare i manglen på handling ift forsvaret . Vores fantastisk gode offensiv ryger let i baggrunden både blandt fans og medier pga et skrækkeligt forsvar og en meget klodset håndtering af indkøb af en målmand . Som jeg har skrevet før så virker det enormt utroværdigt at JH står frem og erklærer guld tillid til forsvaret og efterfølgende i sin 1/3 status prøve at bagatellisere de store nederlag . Når der snakkes OB i medier og blandt fans også fra andre klubber er fokus på de mange mål imod og det dårlige forsvar , og det er faktisk synd . Den optimisme og tro på tingene som kunne være startet og være begyndelsen på en god spiral og voksende opbakning dør desværre lidt ud , og kan betyde at vi kommer for langt efter i tabellen og derfor får en masse "ligegyldige" kampe .
    alt det du nævner har forum tæsket igennem utallige gange, og det var stadig ikke det jeg oprindeligt svarede på. Det var om JH gør noget godt for OB udad til. Det gør han, tror jeg. Han har næsten gennemført en voldsom reduktion i lønudgifterne efter forbrugsfesten med Brinken og novicen PH. JH arbejder nu på at forstærke truppen, og dens "bagland". Det er imø at gøre noget godt for OB udad til. De fremskridt der trods alt er, er alle ting der med til at 'brande' OB som en klub der langsomt, men sikkert bevæger sig i den rigtige retning, og gennem det blive mere attraktiv på ny...."styr på tingene" har altid bedre odds på en god fremtid
    Last edited by manner; 04-11-2015, 20:07.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jammen hvordan skal det ske. JH laver jo fire fejlkøb hver gang han lande en fornuftig. Jeg savner stadig at se JH lave en kongesign. Med en konge så behøver det ikke være en kendt spiller, men gerne noget som bare er godt spottet. Det hæderlige han har landet kunne vi jo alle se.
    Det skulle helst ske ved hjælp af Kent Nielsen.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg var lidt upræcis i min forklaring der, det skal jeg beklage. Kommentaren gik oprindeligt på om JH gjorde noget godt for OB udad til. Alle de gode ting der ER udrettet kan meget vel ligge til grund for at klubben bliver mere attraktiv i fremtiden, og det var sådan set det jeg ville pointere. Det lange seje træk er medvirkende til OB udad til er attraktiv for både spillere og sponsorer
    Alle de gode ting , som jo faktisk er sket i seneste vindue ( lad os glemme alt bagud ) drukner desværre bare i manglen på handling ift forsvaret . Vores fantastisk gode offensiv ryger let i baggrunden både blandt fans og medier pga et skrækkeligt forsvar og en meget klodset håndtering af indkøb af en målmand . Som jeg har skrevet før så virker det enormt utroværdigt at JH står frem og erklærer guld tillid til forsvaret og efterfølgende i sin 1/3 status prøve at bagatellisere de store nederlag . Når der snakkes OB i medier og blandt fans også fra andre klubber er fokus på de mange mål imod og det dårlige forsvar , og det er faktisk synd . Den optimisme og tro på tingene som kunne være startet og være begyndelsen på en god spiral og voksende opbakning dør desværre lidt ud , og kan betyde at vi kommer for langt efter i tabellen og derfor får en masse "ligegyldige" kampe .

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg var lidt upræcis i min forklaring der, det skal jeg beklage. Kommentaren gik oprindeligt på om JH gjorde noget godt for OB udad til. Alle de gode ting der ER udrettet kan meget vel ligge til grund for at klubben bliver mere attraktiv i fremtiden, og det var sådan set det jeg ville pointere. Det lange seje træk er medvirkende til OB udad til er attraktiv for både spillere og sponsorer
    Er du sikker på det? Jeg har før fortalt om en sponsor, som brugte deres V.I.P billeter til at tage kunder med på stadion, men der er ingen kunder som længere vil med, de har endda svært ved at forære billeterne til deres ansatte. Er det bare et enkeltstående tilfælde, jeg kender til?

    Og det kan da kun være udadtil, som du skriver, at det er attraktivt for spillere, fordi Falk lyder da heller ikke synderlig begejstret for det "lange seje træk". Jeg vidste godt, at det ville blive et "langt og sejt" træk, da vi fyrede Lars Olsen og CO. Men jeg havde ikke troet, at det ville blive så langt eller så sejt.
    Last edited by RASH; 04-11-2015, 19:29.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det du remser op der tror jeg faktisk alle er enige om er godt . Der er vist heller ikke mange som har påstået at JH intet godt har gjort . Der hvor uenigheder opstår er når det middelmådige og elendige arbejde han har gjort tages med i billedet .
    jeg var lidt upræcis i min forklaring der, det skal jeg beklage. Kommentaren gik oprindeligt på om JH gjorde noget godt for OB udad til. Alle de gode ting der ER udrettet kan meget vel ligge til grund for at klubben bliver mere attraktiv i fremtiden, og det var sådan set det jeg ville pointere. Det lange seje træk er medvirkende til OB udad til er attraktiv for både spillere og sponsorer
    Last edited by manner; 04-11-2015, 18:23.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    JH skal roses for at hente fysisk træner med et totalt cool navn.

    MvT

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg kommenterede på om JH gør noget godt for klubben, og det mener jeg egentlig han gør. Der er da tegn på at der er en langsigtet plan, med gode lange kontrakter til Fester og AK og signingerne af Makrini og Zohore, for ikke at snakke om lang aftale med "double-cup" trainer KN, Bredahl og en scout til at finde de rette spillere. Styrkelsen af u-afdelingen både på spiller- og trænersiden med ansættelsen af Tonny Hermansen til at bringe de bedste talenter frem i det tempo deres talent berettiger til...alt sammen ting der forhåbentlig styrker klubben, både på kort og lang sigt.
    Det du remser op der tror jeg faktisk alle er enige om er godt . Der er vist heller ikke mange som har påstået at JH intet godt har gjort . Der hvor uenigheder opstår er når det middelmådige og elendige arbejde han har gjort tages med i billedet .

    Leave a comment:

Working...
X