Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det vil være en meget lille overraskelse, hvis det er os, der har interesse. Men jeg tror, der skal en del at rykke Borring fra Randers og især en træner, han er glad for, og som viser ham tillid. Har nogle venner, som er i familie med ham, og det er positive toner, de har hørt om hans tid i Randers. Skal det lykkes, så skal der nok nogle ekstra kroner i posen, og spørgsmålet er, om vi reelt vil og kan kaste så meget mere efter Borring end Randers vil og kan. Jeg tror, han forlænger i Randers, uden at jeg ved eller har hørt nogetsomhelst; det er bare fornemmelse efter hans egne udtalelser til pressen, og hans tilfredshed med klubben deroppe. Han ved, hvad han har i Randers, og Randers har været langt bedre sportsligt kørende end os i snart nogle år; der skal nok mere end 10.000 ekstra om måneden og uldne løfter om ambitioner til at flytte ham.
    Ja okay. Bestemt nok den største mulighed. Men man ved aldrig.. Ville dog også hellere finde noget yngre og bedre, men hvor gør man lige det?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja okay. Bestemt nok den største mulighed. Men man ved aldrig.. Ville dog også hellere finde noget yngre og bedre, men hvor gør man lige det?
      Enig - Jeg synes Borring ville være en kanon spiller for os; han spiller måske pt det bedste i karrieren, han er målfarlig, han er erfaren og leverer ret stabilt. Vi har et stort behov i venstresiden, og han ville sandsynligvis være ret sikker starter. Der er lige det, at han ikke er nogen vårhare, men vi kan jo ikke fungere med lutter 20-22 årige talenter.
      HVis jeg var JH, så ville jeg da klart forsøge at friste ham - men det er Randers nok klar over, og de vil nok også smide en del efter at beholde ham. Så spørgsmålet er, hvor meget han er værd for os, og om OB kan og vil lægge de ekstra lønkroner i forhold til Randers, som sandsynligvis kunne være det afgørende argument.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Enig - Jeg synes Borring ville være en kanon spiller for os; han spiller måske pt det bedste i karrieren, han er målfarlig, han er erfaren og leverer ret stabilt. Vi har et stort behov i venstresiden, og han ville sandsynligvis være ret sikker starter. Der er lige det, at han ikke er nogen vårhare, men vi kan jo ikke fungere med lutter 20-22 årige talenter.
        HVis jeg var JH, så ville jeg da klart forsøge at friste ham - men det er Randers nok klar over, og de vil nok også smide en del efter at beholde ham. Så spørgsmålet er, hvor meget han er værd for os, og om OB kan og vil lægge de ekstra lønkroner i forhold til Randers, som sandsynligvis kunne være det afgørende argument.
        Vi er jo nok ikke meget over Randers i lønbudgetter så det nok spørgsmålet ja... Hvor meget vil vi evt have ham?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Enig - Jeg synes Borring ville være en kanon spiller for os; han spiller måske pt det bedste i karrieren, han er målfarlig, han er erfaren og leverer ret stabilt. Vi har et stort behov i venstresiden, og han ville sandsynligvis være ret sikker starter. Der er lige det, at han ikke er nogen vårhare, men vi kan jo ikke fungere med lutter 20-22 årige talenter.
          HVis jeg var JH, så ville jeg da klart forsøge at friste ham - men det er Randers nok klar over, og de vil nok også smide en del efter at beholde ham. Så spørgsmålet er, hvor meget han er værd for os, og om OB kan og vil lægge de ekstra lønkroner i forhold til Randers, som sandsynligvis kunne være det afgørende argument.
          mon vores ivorianske ven Yao stadig er en mulighed, eller er det mon en lukket sag. Ham vil KN kunne udvikle på, men måske vi mere mangler en uddannet vk som kan spille fra dag 1
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            mon vores ivorianske ven Yao stadig er en mulighed, eller er det mon en lukket sag. Ham vil KN kunne udvikle på, men måske vi mere mangler en uddannet vk som kan spille fra dag 1
            Nu er det alligevel måneder siden at han var her er sidst og der er intet nyt. Mon ikke at den sag er lukket

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nu er det alligevel måneder siden at han var her er sidst og der er intet nyt. Mon ikke at den sag er lukket
              Tror du? Altså både JH og KN udtalte at han var spændende, dog ikke aktuel lige pt. - Men med et eventuelt salg af både Emil Larsen og Falk, så tror jeg bestemt at de vil kigge hans vej igen. - Jeg tror ikke den er lukket. :-) Jeg hørte også fra dem som så træningskampe med ham, at de synes han så rigtig god ud.

              Comment


                Prøvespillere prøvetræner med henblik på mulige kontrakter

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...goere-indtryk/

                Comment


                  Borring til her og nu og så med Yao til at udvikle på og presse Borring ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Borring til her og nu og så med Yao til at udvikle på og presse Borring ...
                    Fint for mig. De 2 vil nok stadig ligge under Falk i løn tilsammen.
                    Greve og Desler til højre

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Borring til her og nu og så med Yao til at udvikle på og presse Borring ...
                      Det tror jeg ikke, at vi skal regne med. Randers vil gerne forlænge, og Borring vil gerne blive.

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...rtigst-muligt/

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...-der-skal-ske/
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Er der slet ingen der har haft tid til at svinge forbi ådalen den seneste tid? Her tænker jeg primært på indblik i hvordan Mads Aasgaard og Niclas Marloth klarer sig, men jeg er også nysgerrig efter at høre lidt om Tingager :)

                        Comment


                          Lyder som noget vi kunne have brugt.

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/g...rfekt-signing/

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Lyder som noget vi kunne have brugt.

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/g...rfekt-signing/

                            MvT
                            Det er Glen Riddersholm; Mr Positive. Manden der forleden udtalte, at det var en perfekt træningskamp, da AGF tabte 0-1 til Esbjerg. Han er perfekt til at tale ting op og skabe optimisme; måske skal man lige se ham Backman spille, inden man bliver misundelig:-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Det er Glen Riddersholm; Mr Positive. Manden der forleden udtalte, at det var en perfekt træningskamp, da AGF tabte 0-1 til Esbjerg. Han er perfekt til at tale ting op og skabe optimisme; måske skal man lige se ham Backman spille, inden man bliver misundelig:-)
                              Helt enig. Vil umiddelbart ikke bytte ham for KEP

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Helt enig. Vil umiddelbart ikke bytte ham for KEP
                                Hov hov. Sagde intet om at bytte

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X