Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder vinteren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa okay. Bestemt nok den største mulighed. Men man ved aldrig.. Ville dog også hellere finde noget yngre og bedre, men hvor gør man lige det?
HVis jeg var JH, så ville jeg da klart forsøge at friste ham - men det er Randers nok klar over, og de vil nok også smide en del efter at beholde ham. Så spørgsmålet er, hvor meget han er værd for os, og om OB kan og vil lægge de ekstra lønkroner i forhold til Randers, som sandsynligvis kunne være det afgørende argument.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægEnig - Jeg synes Borring ville være en kanon spiller for os; han spiller måske pt det bedste i karrieren, han er målfarlig, han er erfaren og leverer ret stabilt. Vi har et stort behov i venstresiden, og han ville sandsynligvis være ret sikker starter. Der er lige det, at han ikke er nogen vårhare, men vi kan jo ikke fungere med lutter 20-22 årige talenter.
HVis jeg var JH, så ville jeg da klart forsøge at friste ham - men det er Randers nok klar over, og de vil nok også smide en del efter at beholde ham. Så spørgsmålet er, hvor meget han er værd for os, og om OB kan og vil lægge de ekstra lønkroner i forhold til Randers, som sandsynligvis kunne være det afgørende argument.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægEnig - Jeg synes Borring ville være en kanon spiller for os; han spiller måske pt det bedste i karrieren, han er målfarlig, han er erfaren og leverer ret stabilt. Vi har et stort behov i venstresiden, og han ville sandsynligvis være ret sikker starter. Der er lige det, at han ikke er nogen vårhare, men vi kan jo ikke fungere med lutter 20-22 årige talenter.
HVis jeg var JH, så ville jeg da klart forsøge at friste ham - men det er Randers nok klar over, og de vil nok også smide en del efter at beholde ham. Så spørgsmålet er, hvor meget han er værd for os, og om OB kan og vil lægge de ekstra lønkroner i forhold til Randers, som sandsynligvis kunne være det afgørende argument.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægmon vores ivorianske ven Yao stadig er en mulighed, eller er det mon en lukket sag. Ham vil KN kunne udvikle på, men måske vi mere mangler en uddannet vk som kan spille fra dag 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNu er det alligevel måneder siden at han var her er sidst og der er intet nyt. Mon ikke at den sag er lukket
Comment
-
Prøvespillere prøvetræner med henblik på mulige kontrakter
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...goere-indtryk/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægBorring til her og nu og så med Yao til at udvikle på og presse Borring ...
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...rtigst-muligt/
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...-der-skal-ske/"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er Glen Riddersholm; Mr Positive. Manden der forleden udtalte, at det var en perfekt træningskamp, da AGF tabte 0-1 til Esbjerg. Han er perfekt til at tale ting op og skabe optimisme; måske skal man lige se ham Backman spille, inden man bliver misundelig:-)
Comment
Comment