Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Helt rigtige pointer fra Brüchmann, ja, men også nogle pointer der burde være en selvfølgelighed i dansk presse. Alt snak om økonomisk ansvarlighed, er forbeholdt den dag på året, hvor årsregnskabet kommer, og så er der ellers carte blanche til at investere i håndbold, motorløb eller smide 20 mio efter Borring, resten af året. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst er stødt på et kritisk spørgsmål fra en journalist eller en analyse af en spillers pris, transfer+løn, ift. hvad en spiller skal præstere og evt. sælges for, for at være pengene værd.

    Den samlede journalist- og ekspertstand er sætter sig altid og klapper i deres små fede hænder, når en spiller som Agger vender tilbage til Brøndby, og svælger i hvor ih og åh så godt det er for dansk fodbold, at en spiller af hans kaliber skifter til Superligaen, uden at skæve det mindste til, hvad omkostningen er, og hvor meget sportslig/kommerciel succes der skal til, for at det kan retfærdiggøres.

    Både Brøndby og især FCK kører lige nu forretningsmodeller der åbenlyst ikke kan løbe rundt uden store spillesalg eller CL-gruppespil, men der bliver på ingen måde stillet spørgsmåltegn ved, hvor længe pågældende klubber kan blive ved med at leve over evne, i stedet bliver der brugt tid på at spekulere i, hvem særligt førstnævnte skal forstærke truppen, alt imens at der bliver optaget lån, så klubben stadig har en smule likviditet.
    Mener du ikke også FCM her?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mener du ikke også FCM her?
      Det kan du tro.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det kan du tro.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Jeg har et gammelt crush på Schoop, som måske har fået selvtillid efter turen til Island. Det kunne jo være... ved godt det sikkert er for sent og han måske bare ikke er god nok, men han er en elegant fodboldspiller. Ville ønske han kunne bryde igennem.
          det samme for mig, TB mente også at Schoop var selve indbegrebet af den måde OB gerne skulle spille på, teknisk flot offensiv fodbold. Desværre var/er Schoops fysik ikke til SL over en hel sæson, og der var nok også nogen mangler i den defensive del af spillet hvor han ofte "hang" i nogen positioner og der ikke var garderinger på den defensive midtbane.

          apropos Schoop: http://www.mitfyn.dk/article/669756
          Last edited by manner; 16-01-2016, 07:42.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det samme for mig, TB mente også at Schoop var selve indbegrebet af den måde OB gerne skulle spille på, teknisk flot offensiv fodbold. Desværre var/er Schoops fysik ikke til SL over en hel sæson, og der var nok også nogen mangler i den defensive del af spillet hvor han ofte "hang" i nogen positioner og der ikke var garderinger på den defensive midtbane.

            apropos Schoop: http://www.mitfyn.dk/article/669756
            Sælger vi Azer så jeg gerne vi hentede schoop ind på en korttidskontrakt. Er han skadesfri, så Har han elementer i sit spil, som vi godt kan bruge, og efter vores offensiv er blevet forstærket med dygtige dybdeløbsangribere, så vil Schoops forcer også komme bedre til udtryk end de var under Troels, hvor angriberne var knap så skarpe. Jeg kunne godt se ham som indskifter i kampe, hvor vi mangler en kasse, til at have en ekstra mand til at slå de afgørende afleveringer i forhold til de øvrige CM'ere vi har, som ikke mestrer den del af spillet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det samme for mig, TB mente også at Schoop var selve indbegrebet af den måde OB gerne skulle spille på, teknisk flot offensiv fodbold. Desværre var/er Schoops fysik ikke til SL over en hel sæson, og der var nok også nogen mangler i den defensive del af spillet hvor han ofte "hang" i nogen positioner og der ikke var garderinger på den defensive midtbane.

              apropos Schoop: http://www.mitfyn.dk/article/669756
              Kan ikke læse det. Hvad står der?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kan ikke læse det. Hvad står der?
                Angående Schoop står der, at han træner med og måske bruges i næste uges træningskampe på grund af mandefald. Det er ikke meningen han skal med på træningslejr i Tyrkiet...........medmindre vi beslutter os for han skal have en kontrakt!

                Ovenstående var lige det korte referat, når jeg læser hvad jeg selv har skrevet, så åbner det mere op for en kontrakt med Schoop end Stiftens artikel gør. Tror ikke chancen/risikoen for en kontrakt til Schoop er stor.

                Matti skal til prøvetræning i en anden klub på mandag, ingen nævnt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Angående Schoop står der, at han træner med og måske bruges i næste uges træningskampe på grund af mandefald. Det er ikke meningen han skal med på træningslejr i Tyrkiet...........medmindre vi beslutter os for han skal have en kontrakt!

                  Ovenstående var lige det korte referat, når jeg læser hvad jeg selv har skrevet, så åbner det mere op for en kontrakt med Schoop end Stiftens artikel gør. Tror ikke chancen/risikoen for en kontrakt til Schoop er stor.

                  Matti skal til prøvetræning i en anden klub på mandag, ingen nævnt.
                  Og hvem er de mandefald?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Og hvem er de mandefald?
                    der er u21 samling i Belek. Zohore og Desler og Greve er vist med der, og så er der de "sædvanlige" opstartsskader med lidt ankelknas til HJ og et par stykker mere
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      der er u21 samling i Belek. Zohore og Desler og Greve er vist med der, og så er der de "sædvanlige" opstartsskader med lidt ankelknas til HJ og et par stykker mere
                      Nå okay Troede lige vi have fået en 4-5 skader..

                      Comment


                        Han er nok ikke mulig at hente.. Måske FCK gør det istedet for Amartey

                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...j-vaek/5912177

                        Comment


                          2 prøvespillere træner med

                          http://www.ob.dk/artikel/nye-ansigte...ingsbanen.aspx

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Mon ikke det er for at fylde truppen op, så de kan få en ordenlig træning? Jeg kender Aas fra Marienlyst, og selvom han på sine gode dage er blandt de allerbedste spillere i 2. division, så svinger han for meget, især mod de bedste modstandere i rækken, til at kunne gøre sig gældende i Superligaen. Men man ved jo aldrig om spillere kan udvikle sig med nye udfordringer. Samtidig har klubberne et godt samarbejde; i efteråret var Jens Mårtensen også en tur i OB og spille på reserveholdet for få kamptræning, fordi han var i karantæne for BM...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                              Mon ikke det er for at fylde truppen op, så de kan få en ordenlig træning? Jeg kender Aas fra Marienlyst, og selvom han på sine gode dage er blandt de allerbedste spillere i 2. division, så svinger han for meget, især mod de bedste modstandere i rækken, til at kunne gøre sig gældende i Superligaen. Men man ved jo aldrig om spillere kan udvikle sig med nye udfordringer. Samtidig har klubberne et godt samarbejde; i efteråret var Jens Mårtensen også en tur i OB og spille på reserveholdet for få kamptræning, fordi han var i karantæne for BM...
                              Jo det kunne det sagtens være.. Men det forklarer ikke HIK spilleren

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hmmm, 2.division... Havde godt nok håbet, der skulle hentes spillere fra en lidt højere 'hylde'!
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X