Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    fyr ham bare af JH

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...urer-paa-ober/
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Jeg har et gammelt crush på Schoop, som måske har fået selvtillid efter turen til Island. Det kunne jo være... ved godt det sikkert er for sent og han måske bare ikke er god nok, men han er en elegant fodboldspiller. Ville ønske han kunne bryde igennem.

      Comment


        Han havde bestemt nogle gode kampe for OB, men set i helhed, så har han ikke niveau, og tror ej heller han har fundet det nødvendige niveau på Island, hvor nivauet vel svarer til den lavere del af vores 1. Division.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Han havde bestemt nogle gode kampe for OB, men set i helhed, så har han ikke niveau, og tror ej heller han har fundet det nødvendige niveau på Island, hvor nivauet vel svarer til den lavere del af vores 1. Division.
          Du har sikkert ret, men man har jo lov at drømme:-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Du har sikkert ret, men man har jo lov at drømme:-)
            Det har man bestemt! :) Jeg håber da han har fundet niveauet, så er han mere end velkommen. :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Jeg har et gammelt crush på Schoop, som måske har fået selvtillid efter turen til Island. Det kunne jo være... ved godt det sikkert er for sent og han måske bare ikke er god nok, men han er en elegant fodboldspiller. Ville ønske han kunne bryde igennem.
              Uden at have det i noget, så kunne jeg godt forestille mig, at Middelfart kunne finde på, at hente en spiller, som Jacob Schoop.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Jeg har et gammelt crush på Schoop, som måske har fået selvtillid efter turen til Island. Det kunne jo være... ved godt det sikkert er for sent og han måske bare ikke er god nok, men han er en elegant fodboldspiller. Ville ønske han kunne bryde igennem.
                Teknisk har han helt sikkert niveauet, og han har altid haft en fremragende løbekapacitet, og så har han jo ikke prøvet at spille under Kent. Hvis Izunna eller lignende kommer til, og Azer smutter til Tyrkiet, vil jeg ikke have noget imod at have Schoop og JJT til bredden, hvis han vel at mærke, vil kunne affinde sig med det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Uden at have det i noget, så kunne jeg godt forestille mig, at Middelfart kunne finde på, at hente en spiller, som Jacob Schoop.
                  Måske har du lidt at have det i...

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/middelfart-vil-vaere-fynsk-toer/


                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Det har man bestemt! :) Jeg håber da han har fundet niveauet, så er han mere end velkommen. :)
                    Han viste i hvert fald deroppe, af hvad jeg hører, at han var en af de bedste i ligaen i starten sæsonen og fremragende i deres europæiske kampe. Det behøver selvfølgelig ikke at betyde, at han har niveau til os, men jeg tror nu stadig på, at han kan være en brugbar spiller i den rigtige rolle og i det rigtige koncept. Nu får Kent i hvert fald muligheden for at vurdere det på nærmeste hold.
                    Last edited by Sheed; 15-01-2016, 17:06.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Teknisk har han helt sikkert niveauet, og han har altid haft en fremragende løbekapacitet, og så har han jo ikke prøvet at spille under Kent. Hvis Izunna eller lignende kommer til, og Azer smutter til Tyrkiet, vil jeg ikke have noget imod at have Schoop og JJT til bredden, hvis han vel at mærke, vil kunne affinde sig med det.
                      Schoop bør finde sig til rette som spilstyrer i en 1. divisionskub. Han har hverken fysikken eller impact (som målscorer, kampafgørende) til et wannabe superliga tophold.

                      Comment


                        En rigtig god artikel som bør læses.. Står også lidt om Falk og KEP

                        http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-01-...uets-vinder-er

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          En rigtig god artikel som bør læses.. Står også lidt om Falk og KEP

                          http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-01-...uets-vinder-er
                          Peter Brüchmann understreger lige, at han er Danmarks ubestridt bedste sportsjournalist. Skarpt forfulgt af Kraul, måske..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                            Peter Brüchmann understreger lige, at han er Danmarks ubestridt bedste sportsjournalist. Skarpt forfulgt af Kraul, måske..
                            Enig. Træls dog at man ikke også fokuserede lidt på OB's turnaround også

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                              Peter Brüchmann understreger lige, at han er Danmarks ubestridt bedste sportsjournalist. Skarpt forfulgt af Kraul, måske..
                              Ja det er fandme velskrevet det der. Skide interessant læsning. Mon de læser med på heden??? Hold snitterne fra Falk - det er en farlig vej

                              Comment


                                Helt rigtige pointer fra Brüchmann, ja, men også nogle pointer der burde være en selvfølgelighed i dansk presse. Alt snak om økonomisk ansvarlighed, er forbeholdt den dag på året, hvor årsregnskabet kommer, og så er der ellers carte blanche til at investere i håndbold, motorløb eller smide 20 mio efter Borring, resten af året. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst er stødt på et kritisk spørgsmål fra en journalist eller en analyse af en spillers pris, transfer+løn, ift. hvad en spiller skal præstere og evt. sælges for, for at være pengene værd.

                                Den samlede journalist- og ekspertstand er sætter sig altid og klapper i deres små fede hænder, når en spiller som Agger vender tilbage til Brøndby, og svælger i hvor ih og åh så godt det er for dansk fodbold, at en spiller af hans kaliber skifter til Superligaen, uden at skæve det mindste til, hvad omkostningen er, og hvor meget sportslig/kommerciel succes der skal til, for at det kan retfærdiggøres.

                                Både Brøndby og især FCM kører lige nu forretningsmodeller der åbenlyst ikke kan løbe rundt uden store spillesalg eller CL-gruppespil, men der bliver på ingen måde stillet spørgsmåltegn ved, hvor længe pågældende klubber kan blive ved med at leve over evne, i stedet bliver der brugt tid på at spekulere i, hvem særligt førstnævnte skal forstærke truppen, alt imens at der bliver optaget lån, så klubben stadig har en smule likviditet.
                                Last edited by Sheed; 15-01-2016, 22:25.

                                Comment

                                Working...
                                X