Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder vinteren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægHan havde bestemt nogle gode kampe for OB, men set i helhed, så har han ikke niveau, og tror ej heller han har fundet det nødvendige niveau på Island, hvor nivauet vel svarer til den lavere del af vores 1. Division.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg har et gammelt crush på Schoop, som måske har fået selvtillid efter turen til Island. Det kunne jo være... ved godt det sikkert er for sent og han måske bare ikke er god nok, men han er en elegant fodboldspiller. Ville ønske han kunne bryde igennem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg har et gammelt crush på Schoop, som måske har fået selvtillid efter turen til Island. Det kunne jo være... ved godt det sikkert er for sent og han måske bare ikke er god nok, men han er en elegant fodboldspiller. Ville ønske han kunne bryde igennem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægUden at have det i noget, så kunne jeg godt forestille mig, at Middelfart kunne finde på, at hente en spiller, som Jacob Schoop.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/middelfart-vil-vaere-fynsk-toer/
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDet har man bestemt! :) Jeg håber da han har fundet niveauet, så er han mere end velkommen. :)Last edited by Sheed; 15-01-2016, 17:06.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTeknisk har han helt sikkert niveauet, og han har altid haft en fremragende løbekapacitet, og så har han jo ikke prøvet at spille under Kent. Hvis Izunna eller lignende kommer til, og Azer smutter til Tyrkiet, vil jeg ikke have noget imod at have Schoop og JJT til bredden, hvis han vel at mærke, vil kunne affinde sig med det.
Comment
-
En rigtig god artikel som bør læses.. Står også lidt om Falk og KEP
http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-01-...uets-vinder-er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn rigtig god artikel som bør læses.. Står også lidt om Falk og KEP
http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-01-...uets-vinder-er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægPeter Brüchmann understreger lige, at han er Danmarks ubestridt bedste sportsjournalist. Skarpt forfulgt af Kraul, måske..
Comment
-
Helt rigtige pointer fra Brüchmann, ja, men også nogle pointer der burde være en selvfølgelighed i dansk presse. Alt snak om økonomisk ansvarlighed, er forbeholdt den dag på året, hvor årsregnskabet kommer, og så er der ellers carte blanche til at investere i håndbold, motorløb eller smide 20 mio efter Borring, resten af året. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst er stødt på et kritisk spørgsmål fra en journalist eller en analyse af en spillers pris, transfer+løn, ift. hvad en spiller skal præstere og evt. sælges for, for at være pengene værd.
Den samlede journalist- og ekspertstand er sætter sig altid og klapper i deres små fede hænder, når en spiller som Agger vender tilbage til Brøndby, og svælger i hvor ih og åh så godt det er for dansk fodbold, at en spiller af hans kaliber skifter til Superligaen, uden at skæve det mindste til, hvad omkostningen er, og hvor meget sportslig/kommerciel succes der skal til, for at det kan retfærdiggøres.
Både Brøndby og især FCM kører lige nu forretningsmodeller der åbenlyst ikke kan løbe rundt uden store spillesalg eller CL-gruppespil, men der bliver på ingen måde stillet spørgsmåltegn ved, hvor længe pågældende klubber kan blive ved med at leve over evne, i stedet bliver der brugt tid på at spekulere i, hvem særligt førstnævnte skal forstærke truppen, alt imens at der bliver optaget lån, så klubben stadig har en smule likviditet.Last edited by Sheed; 15-01-2016, 22:25.
Comment
Comment