Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det vil jeg da også håbe...jeg tror nu mest det er EfB der byder sig til
    og det var det: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...rsvarsspiller/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Beskrivelsen af ham som 'god duelspiller' lyder da også som noget vi har nok af i cf.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Beskrivelsen af ham som 'god duelspiller' lyder da også som noget vi har nok af i cf.
        Man kan aldrig få "nok" gode duelspillere. Specielt ikke, hvis der findes bedre af slagsen (og det gør der) end dem vi har.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Man kan aldrig få "nok" gode duelspillere. Specielt ikke, hvis der findes bedre af slagsen (og det gør der) end dem vi har.

          MvH ChrisOB
          naturligvis gør der det, min pointe var lige så naturligt et ønske om en mere boldfast og afleveringsstærk der kan spille horisontalt på banen.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Det var EfB der snuppede Norvik.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Det var EfB der snuppede Norvik.

              MvT
              Som også blev linket 14.40 højere oppe på siden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Som også blev linket 14.40 højere oppe på siden
                Ja ja ja, det er ikke altid nemt det hele :0)

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Nu smider jeg lige en tanke:

                  Henrik Dalsgaard der har kontrakt udløb her om en måneds penge.

                  Kunne han slet ikke være brugbar?
                  Tænker kontrakten muligvis allerede kan være der, den er bare ikke kommet ud endnu så han ikke skulle ud i det samme som AK.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Nu smider jeg lige en tanke:

                    Henrik Dalsgaard der har kontrakt udløb her om en måneds penge.

                    Kunne han slet ikke være brugbar?
                    Tænker kontrakten muligvis allerede kan være der, den er bare ikke kommet ud endnu så han ikke skulle ud i det samme som AK.
                    Dalsgård mener jeg har udtrykt et ønske om at prioritere udlandet højest, men det kan selvf. ikke udelukkes...jeg er dog meget tvivlende over for det når vi vi pt er godt kørende med OL og Desler.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Dalsgård mener jeg har udtrykt et ønske om at prioritere udlandet højest, men det kan selvf. ikke udelukkes...jeg er dog meget tvivlende over for det når vi vi pt er godt kørende med OL og Desler.
                      Det er rigtigt, men er han ikke KN-typen.

                      Jeg antager Desler kun spiller der indtil han er på 100 % og så er der ordsproget:
                      "Never change a winning team". Ved godt vi ikke vandt sidst, men det er vel tæt på når man ser på ligaen.

                      Men ved hans ønske er udlandet, men nu er det ikke alle der kommer afsted, men ville bare lufte om han kunne være en mulighed.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Dalsgård mener jeg har udtrykt et ønske om at prioritere udlandet højest, men det kan selvf. ikke udelukkes...jeg er dog meget tvivlende over for det når vi vi pt er godt kørende med OL og Desler.
                        Jeg tænker det samme. Dog med den note at bare fordi vi er dækket godt ind skal det aldrig være grunden til at sige nej til en endnu bedre spiller..
                        Men mon ikke at han forlænger med AaB hvis han ikke finder noget bedre. Og bedre er nok ikke = OB

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Det er rigtigt, men er han ikke KN-typen.

                          Jeg antager Desler kun spiller der indtil han er på 100 % og så er der ordsproget:
                          "Never change a winning team". Ved godt vi ikke vandt sidst, men det er vel tæt på når man ser på ligaen.

                          Men ved hans ønske er udlandet, men nu er det ikke alle der kommer afsted, men ville bare lufte om han kunne være en mulighed.
                          selvf. er han KN-typen, ligesom OL og Desler er det. Magnos P. er også med i ligningen og han risikere vel at ryge for langt ned i hierakiet hvis Dalsgård lander i Odense. Hvis jeg bestemte spillede Desler hk med hans drive og energi, men KN mener så at han pt er bedste mand på hb
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Mener de 2 vi har er bedre en dalle...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg tænker det samme. Dog med den note at bare fordi vi er dækket godt ind skal det aldrig være grunden til at sige nej til en endnu bedre spiller..
                              Men mon ikke at han forlænger med AaB hvis han ikke finder noget bedre. Og bedre er nok ikke = OB
                              sådan set enig i det også, men med en tilsyneladende begrænset indkøbspulje er der andre steder der er mere 'saneringsmodne'.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Mener de 2 vi har er bedre en dalle...
                                Rygeheroin?

                                Comment

                                Working...
                                X