Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Rygeheroin?
    Nej bare min mening. Vil på ingen måde bytte Desler for dalle. Desler er meget yngre og har større potentiale.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Nej bare min mening. Vil på ingen måde bytte Desler for dalle. Desler er meget yngre og har større potentiale.
      Taler vi ikke også mere om Dalle vs. Lund?

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Nej bare min mening. Vil på ingen måde bytte Desler for dalle. Desler er meget yngre og har større potentiale.
        På højre back er Dalsgaard umiddelbart den klart bedste af de tre ... som jeg ser det og jeg tror man skal se det med utroligt stribede briller for at være uenig :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          På højre back er Dalsgaard umiddelbart den klart bedste af de tre ... som jeg ser det og jeg tror man skal se det med utroligt stribede briller for at være uenig :).
          en backduo bestående af OL og Dalsgård lyder stærkt...Desler skal naturligvis lidt længere frem til hk, eller senere en mere central midtbane rolle hvor hans talent og energi vil være outstanding godt på OB niveau
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Taler vi ikke også mere om Dalle vs. Lund?

            MvT
            Vi har nu ikke haft held med at hente spillere fra aab. Jeg siger nej tak.

            Comment


              Ak har jo været en komplet katastrofe ;)
              Jajaja han er Original Odense...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                Ak har jo været en komplet katastrofe ;)
                Jajaja han er Original Odense...
                Ret beset kan du slet ikke sætte en kategori på ham endnu; han startede godt ud, men siden har skader udskudt en reel bedømmelse. Pt. er han tredievalg. Forstå mig ret - han skal nok blive god, men pt. har vi ikke meget at bedømme ud fra.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                  Ak har jo været en komplet katastrofe ;)
                  Jajaja han er Original Odense...
                  Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                  Ret beset kan du slet ikke sætte en kategori på ham endnu; han startede godt ud, men siden har skader udskudt en reel bedømmelse. Pt. er han tredievalg. Forstå mig ret - han skal nok blive god, men pt. har vi ikke meget at bedømme ud fra.
                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Vi har nu ikke haft held med at hente spillere fra aab. Jeg siger nej tak.
                  AK var skadet og nu er det også at Zohore spiller absolut overbevisende og bedre at vi alt har forventet. Det gør det svært for AK at komme i start 11.
                  Vi var alle sikker her i forummet at AK var en fantastisk signing og jeg er det stadig. Når der kommer skader, karantæne eller formkrise af Fester eller Zohore ellers udskiftninger på grund af taktiske nødvendigheder vil vi nok være meget lykkelig at have ham. Det er fint at have en konkurrencesituationen i angrebet med tre så gode spillere (især efter det vi ooplevet med Bodul/Lado osv. I de sidste år).
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    AK var skadet og nu er det også at Zohore spiller absolut overbevisende og bedre at vi alt har forventet. Det gør det svært for AK at komme i start 11.
                    Vi var alle sikker her i forummet at AK var en fantastisk signing og jeg er det stadig. Når der kommer skader, karantæne eller formkrise af Fester eller Zohore ellers udskiftninger på grund af taktiske nødvendigheder vil vi nok være meget lykkelig at have ham. Det er fint at have en konkurrencesituationen i angrebet med tre så gode spillere (især efter det vi ooplevet med Bodul/Lado osv. I de sidste år).
                    Det så vi jo også i den kamp hvor han blev skiftet ind og scorede.

                    Comment


                      Det er ikke blevet til så meget spilletid, af flere grunde, men der er ikke meget at klage over i den tid han nu har fået... 2 mål og en assist, på 350 min... Ikke den store målestok, men det er stadig ca. 117 min. pr. aktion... Hvor feks. Falk er på 196 min, Zohore 137 min...

                      Lad da bare AK få flere minutter...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        http://www.transfermarkt.co.uk/osama.../spieler/68948

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...r-det-rigtige/

                        Kan Osama være på JHs radar, han virker på mig som han har fået styr på sig selv og er blomstret i FCV og VFF. Jeg synes hans historie kan ligne AKs på nogen punkter.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          http://www.transfermarkt.co.uk/osama.../spieler/68948

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...r-det-rigtige/

                          Kan Osama være på JHs radar, han virker på mig som han har fået styr på sig selv og er blomstret i FCV og VFF. Jeg synes hans historie kan ligne AKs på nogen punkter.
                          Ja jeg har faktisk den samme tanke, måske han kan afløse Emil Larsen her til vinter.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            http://www.transfermarkt.co.uk/osama.../spieler/68948

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...r-det-rigtige/

                            Kan Osama være på JHs radar, han virker på mig som han har fået styr på sig selv og er blomstret i FCV og VFF. Jeg synes hans historie kan ligne AKs på nogen punkter.
                            Er det ligefrem et kriterie for vores nye vk, at han SKAL være en ballademager fra Marokko? ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                              Er det ligefrem et kriterie for vores nye vk, at han SKAL være en ballademager fra Marokko? ;)
                              haha 😂 Det håber jeg ikke det nogensinde bliver. Ballademager er NO GO, marrokanske rødder er fint nok. Som jeg skriver synes jeg der er noget der tyder på at han har lagt den attitude i baggrunden
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                haha 😂 Det håber jeg ikke det nogensinde bliver. Ballademager er NO GO, marrokanske rødder er fint nok. Som jeg skriver synes jeg der er noget der tyder på at han har lagt den attitude i baggrunden
                                Jeg pjatter også bare! Kunne ikke lade være at bide mærke i, at både Kali og Osama har marokkanske rødder ;)

                                Comment

                                Working...
                                X