Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
    Man må vel gerne have ambitioner.
    Bestemt....sommetider må man også gerne afmåle dem med, hvad der er bare en anelse realistisk.

    Det vil være cirka det samme som hvis jeg pludselig begyndte at tænke, at et snarligt mesterskab til Liverpool ville være realistisk...eller for den sags skyld til OB.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
      Man må vel gerne have ambitioner.
      Fik du i øvrigt nogensinde svaret på hvor dit "falk forlænger med to år"-udbrud kom fra? ;)

      Comment


        Næ. .... men i hørte det fra mig først. 😎

        Comment


          Jeg siger han kun forlænger med 1 år, hvem gætter rigtigt?

          Comment


            Hvem gætter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
              Hvem gætter.
              Det gør du måske ikke, eller hvad?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                Hvem gætter.
                Det gør du

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                  Næ. .... men i hørte det fra mig først. 😎
                  Well, nu er du da i hvert fald gået all in mht troværdighed. Vil da ønske, at det viser sig at være rigtigt, men har nok svært ved at tro på det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Well, nu er du da i hvert fald gået all in mht troværdighed. Vil da ønske, at det viser sig at være rigtigt, men har nok svært ved at tro på det.
                    Jeg ved at Rasmus Falk er tryghedsnarkoman, så det ville måske være naturligt for ham at forlænge kontrakten med OB, evt. med en frikøbsklausul for en udenlandsk klub. Jeg har ikke noget at have det i, men helt urealistisk lyder det ikke med 2 år mere i OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Jeg ved at Rasmus Falk er tryghedsnarkoman, så det ville måske være naturligt for ham at forlænge kontrakten med OB, evt. med en frikøbsklausul for en udenlandsk klub. Jeg har ikke noget at have det i, men helt urealistisk lyder det ikke med 2 år mere i OB.
                      det er i hvert fald en dejlig tanke...og jeg synes sådan set heller ikke objektivt set at det er umuligt. KN har været god for Falk, og det ved Falk også god.t Kan han fortsætte samme udvikling med assists, og samtidig blive mere sikker/kynisk i afslutningerne vil han blive en lækkerbidsken for mange klubber udenfor landets grænser...om det er realistisk? tjaa, jeg håber da
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        det er i hvert fald en dejlig tanke...og jeg synes sådan set heller ikke objektivt set at det er umuligt. KN har været god for Falk, og det ved Falk også god.t Kan han fortsætte samme udvikling med assists, og samtidig blive mere sikker/kynisk i afslutningerne vil han blive en lækkerbidsken for mange klubber udenfor landets grænser...om det er realistisk? tjaa, jeg håber da
                        tror heller ikke det er helt urealistisk - men det kræver vel at Falk kan se nogle perspektiver i OB - at hele projektet peger fremad og at vi ikke bliver ved med at hænge fast i bunddyndet....men ville fandme være lækkert

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          tror heller ikke det er helt urealistisk - men det kræver vel at Falk kan se nogle perspektiver i OB - at hele projektet peger fremad og at vi ikke bliver ved med at hænge fast i bunddyndet....men ville fandme være lækkert
                          Det er nemlig helt korrekt. Og en pæn lønforhøjelse vil nok heller ikke skade samt måske en frikøbsklausul..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det er nemlig helt korrekt. Og en pæn lønforhøjelse vil nok heller ikke skade samt måske en frikøbsklausul..
                            nej men tror lønnen og klausulen er de letteste sten at fjerne....det andet er lidt mere udefinerbart - hvor mange nye skal der hentes, hvilken kvalitet og hvilke løfte skal der afgives ifht at bringe truppen på et bedre niveau.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              nej men tror lønnen og klausulen er de letteste sten at fjerne....det andet er lidt mere udefinerbart - hvor mange nye skal der hentes, hvilken kvalitet og hvilke løfte skal der afgives ifht at bringe truppen på et bedre niveau.
                              jeg tror nu perspektivet mest af alt handler om hans personlige udvikling, men fremgang for holdet og individuelt er også hjørnesten, og et must, som jeg ser det. DM bliver det næppe til mens Falk er ved os...så er der alt det andet som løn og klausuler osv, det tror jeg nok OB kan løfte hvis der er viljen til det, og her antager jeg at des højere løn RF skal have, des højere er frikøbsklausulen også.....
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                nej men tror lønnen og klausulen er de letteste sten at fjerne....det andet er lidt mere udefinerbart - hvor mange nye skal der hentes, hvilken kvalitet og hvilke løfte skal der afgives ifht at bringe truppen på et bedre niveau.
                                Jeg forventer at vores træner og assistent har helt styr på dette. Hvad der skal købes,cuttes og sælges. Fuld tillid..
                                Der mine bekymringer kommer ind er når JH løfte opgaven. Kan han skaffe midlerne og kan han overbevise de forskellige til at komme til klubben?
                                Han virker mere som en person der hellere vil bruge 1 mill mindre end budgetteret end 5kr over.. Har ingen beviser. Så det er bare min egen vurdering.

                                Jeg er ikke 1 sek i tvivl om at Jesper Hansen vil det bedste for OB. Der ville Helle Thorning også for Danmark da hun var statsminister..
                                Men handling og resultater taler mange for sig selv og kun det sidste vindue i sommers har været godkendt. Det er 1 ud af 4-5 stykker..

                                Men jeg håber,beder og ønsker virkelig virkelig meget at han gør min,ChrisOB,magge's osv tvivl til skamme her de næste 2 vinduer og får lavet det hold som vi alle sammen ønsker. Et hold fyldt med talenter og klassespillere der kæmper 101% for OB hver eneste kamp. Et hold hvor vi bruger tid på at diskuttere om den enkelte er god nok til at starte inde istedet for at diskkutere om de overhovedet ville kunne klare sig på et hold i 1.div. Et hold hvor jeg glæder mig til Gameday istedet for at frygte den..

                                Kom nu Jesper Hansen. Gør alle dine krittikere til skamme. På den store klinge

                                Comment

                                Working...
                                X