Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder vinteren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægog det var det: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...rsvarsspiller/Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægBeskrivelsen af ham som 'god duelspiller' lyder da også som noget vi har nok af i cf.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægMan kan aldrig få "nok" gode duelspillere. Specielt ikke, hvis der findes bedre af slagsen (og det gør der) end dem vi har.
MvH ChrisOBBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægNu smider jeg lige en tanke:
Henrik Dalsgaard der har kontrakt udløb her om en måneds penge.
Kunne han slet ikke være brugbar?
Tænker kontrakten muligvis allerede kan være der, den er bare ikke kommet ud endnu så han ikke skulle ud i det samme som AK.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDalsgård mener jeg har udtrykt et ønske om at prioritere udlandet højest, men det kan selvf. ikke udelukkes...jeg er dog meget tvivlende over for det når vi vi pt er godt kørende med OL og Desler.
Jeg antager Desler kun spiller der indtil han er på 100 % og så er der ordsproget:
"Never change a winning team". Ved godt vi ikke vandt sidst, men det er vel tæt på når man ser på ligaen.
Men ved hans ønske er udlandet, men nu er det ikke alle der kommer afsted, men ville bare lufte om han kunne være en mulighed.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDalsgård mener jeg har udtrykt et ønske om at prioritere udlandet højest, men det kan selvf. ikke udelukkes...jeg er dog meget tvivlende over for det når vi vi pt er godt kørende med OL og Desler.
Men mon ikke at han forlænger med AaB hvis han ikke finder noget bedre. Og bedre er nok ikke = OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDet er rigtigt, men er han ikke KN-typen.
Jeg antager Desler kun spiller der indtil han er på 100 % og så er der ordsproget:
"Never change a winning team". Ved godt vi ikke vandt sidst, men det er vel tæt på når man ser på ligaen.
Men ved hans ønske er udlandet, men nu er det ikke alle der kommer afsted, men ville bare lufte om han kunne være en mulighed.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tænker det samme. Dog med den note at bare fordi vi er dækket godt ind skal det aldrig være grunden til at sige nej til en endnu bedre spiller..
Men mon ikke at han forlænger med AaB hvis han ikke finder noget bedre. Og bedre er nok ikke = OBBelieve OB
Comment
Comment