Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg forventer at vores træner og assistent har helt styr på dette. Hvad der skal købes,cuttes og sælges. Fuld tillid..
    Der mine bekymringer kommer ind er når JH løfte opgaven. Kan han skaffe midlerne og kan han overbevise de forskellige til at komme til klubben?
    Han virker mere som en person der hellere vil bruge 1 mill mindre end budgetteret end 5kr over.. Har ingen beviser. Så det er bare min egen vurdering.

    Jeg er ikke 1 sek i tvivl om at Jesper Hansen vil det bedste for OB. Der ville Helle Thorning også for Danmark da hun var statsminister..
    Men handling og resultater taler mange for sig selv og kun det sidste vindue i sommers har været godkendt. Det er 1 ud af 4-5 stykker..

    Men jeg håber,beder og ønsker virkelig virkelig meget at han gør min,ChrisOB,magge's osv tvivl til skamme her de næste 2 vinduer og får lavet det hold som vi alle sammen ønsker. Et hold fyldt med talenter og klassespillere der kæmper 101% for OB hver eneste kamp. Et hold hvor vi bruger tid på at diskuttere om den enkelte er god nok til at starte inde istedet for at diskkutere om de overhovedet ville kunne klare sig på et hold i 1.div. Et hold hvor jeg glæder mig til Gameday istedet for at frygte den..

    Kom nu Jesper Hansen. Gør alle dine krittikere til skamme. På den store klinge
    der er ingen garantier, men jeg er sikker på at det er det der arbejdes på i kulissen. Risikoen er at der bliver efterspørgsel på de bærende kræfter, og der er jo tilbud der er ikke kan siges nejtak til, men forhåbentlig bliver de næste vinduer præget at "2 skridt frem..." uden for mange tilbageslag...sælges/smutter Falk vil det være 1 skridt frem og 2 tilbage, men tiden vil vise det
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      der er ingen garantier, men jeg er sikker på at det er det der arbejdes på i kulissen. Risikoen er at der bliver efterspørgsel på de bærende kræfter, og der er jo tilbud der er ikke kan siges nejtak til, men forhåbentlig bliver de næste vinduer præget at "2 skridt frem..." uden for mange tilbageslag...sælges/smutter Falk vil det være 1 skridt frem og 2 tilbage, men tiden vil vise det
      Også fair nok hvis der bliver efterspørgsel på nogle af vores spillere. Og der måske sælges en i ny og næ hvis pris og timing er rigtig.
      Det må vi acceptere.. Så må vi bare håbe på at JH har lært at man kan ikke sælge sine 2 bedste i en kæde uden overhovedet at forstærke kæden igen..
      Det skulle man tro var logik for burhøns. Idag ville det vel svare til at sælge Makrini og Azer(passer vel meget godt i en DH/KL sammenligning) og meddele at man er tilfreds med dem man har og desuden kan den og den også spille der. Så ville vi stå med en midtbane som hed JJT,Matti, Greve, Ari og Hallgrimur..

      Når Falk ryger så vil det 100% være et kæmpe tilbageslag. Det kan ikke undgåes

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Også fair nok hvis der bliver efterspørgsel på nogle af vores spillere. Og der måske sælges en i ny og næ hvis pris og timing er rigtig.
        Det må vi acceptere.. Så må vi bare håbe på at JH har lært at man kan ikke sælge sine 2 bedste i en kæde uden overhovedet at forstærke kæden igen..
        Det skulle man tro var logik for burhøns. Idag ville det vel svare til at sælge Makrini og Azer(passer vel meget godt i en DH/KL sammenligning) og meddele at man er tilfreds med dem man har og desuden kan den og den også spille der. Så ville vi stå med en midtbane som hed JJT,Matti, Greve, Ari og Hallgrimur..

        Når Falk ryger så vil det 100% være et kæmpe tilbageslag. Det kan ikke undgåes
        Den kæde er i min optik bedre end den kæde vi har til de to forsvars-pladser.
        Last edited by QuesT; 16-11-2015, 11:49. Årsag: Havde rettet til har

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Den kæde er i min optik bedre end den kæde vi har til de to forsvars-pladser.
          Bestemt enig. Men prøv lige at forestil dig en midtbane bestående af Hallgrimur og Ari

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Bestemt enig. Men prøv lige at forestil dig en midtbane bestående af Hallgrimur og Ari
            hvilket mareridt
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Bestemt enig. Men prøv lige at forestil dig en midtbane bestående af Hallgrimur og Ari
              Oh nej, det vil jeg ikke, det gør ondt.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Den midtbane skal nok komme en dag. Det er ligesom med landsholdet. Man tror hele tiden det ikke kan blive værre, men jo det kunne det.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Den midtbane skal nok komme en dag. Det er ligesom med landsholdet. Man tror hele tiden det ikke kan blive værre, men jo det kunne det.
                  Jeg ved ikke, om jeg skal græde eller grine, du har så meget ret!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Også fair nok hvis der bliver efterspørgsel på nogle af vores spillere. Og der måske sælges en i ny og næ hvis pris og timing er rigtig.
                    Det må vi acceptere.. Så må vi bare håbe på at JH har lært at man kan ikke sælge sine 2 bedste i en kæde uden overhovedet at forstærke kæden igen..
                    Det skulle man tro var logik for burhøns. Idag ville det vel svare til at sælge Makrini og Azer(passer vel meget godt i en DH/KL sammenligning) og meddele at man er tilfreds med dem man har og desuden kan den og den også spille der. Så ville vi stå med en midtbane som hed JJT,Matti, Greve, Ari og Hallgrimur..

                    Når Falk ryger så vil det 100% være et kæmpe tilbageslag. Det kan ikke undgåes
                    Det er jo en del af præmisser. Der skal sælges. Egne talenter og udefra kommende unge spillere der ser OB som et godt springbræt. Forhåbentligt når vi bare at få noget ud af de store talenter inden de sendes videre. Og ja så skal man være bedre til at hente erstatninger især hvis man sælger hele kæden som JH jo nærmest gjorde i sommers.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Bestemt enig. Men prøv lige at forestil dig en midtbane bestående af Hallgrimur og Ari
                      Du har ret I at det vil være skidt, men mener Hall er bedre på midtbanen end i forsvaret.

                      Og det er lidt 2 fluer med et smæk, for så laver han ikke ballade nede i forsvaret.

                      Comment


                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...ig-i-broendby/

                        Åbner for et skifte til vinter. Hm, ved ikke rigtigt; han har nogle kvaliteter, som vi kunne bruge i nærkampe og luften, men spørgsmålet er, om han er Kent-spiller og kan udvikle sig så meget mere. Bliver 24 til januar.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...ig-i-broendby/

                          Åbner for et skifte til vinter. Hm, ved ikke rigtigt; han har nogle kvaliteter, som vi kunne bruge i nærkampe og luften, men spørgsmålet er, om han er Kent-spiller og kan udvikle sig så meget mere. Bliver 24 til januar.
                          Står valget mellem ham og HELgrimur jonasson så tager jeg Dario 11 ud af 10 gange!!

                          Comment


                            Dumic er en rigtig god forsvar han kan også spille bold.

                            Comment


                              Dumic er klart en mulighed, netop fordi han er så dygtig med fødderne. Han er også en ørn i luften. Hans svaghed er at han mangler fart, og det er også derfor han ikke spiller i Brøndby. Han er bedre end dem vi har nu og burde være i overvejelserne. Han er også stadig OK ung, pg kan evt. udvikle sig til at blive sendt videre med fortjeneste

                              Comment


                                Kunne man så satse på tingager og dumic giv dem 3 år spil dem ind nu. Jeg siger det igen denne sæson er risiko fri.

                                Comment

                                Working...
                                X