Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCN - OB 1-5. 2. okt. 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    næh... Men er der nogle der kan huske hvornår der sidst har hersker så negativ stemning på forummet som nuværende?
    Der er vel 4-5 stykker som er mega-negative (realistiske i deres egen optik ;o)) samt 4-5 stykker som er negative. Af de 8-10 stykker er de 3-4 stykker EKSTREMT ative på forum. Så jeg tror, at forum kommer til at se meget negativt ud og at det ikke generelt set afspejler forummets medlemmer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Der er vel 4-5 stykker som er mega-negative (realistiske i deres egen optik ;o)) samt 4-5 stykker som er negative. Af de 8-10 stykker er de 3-4 stykker EKSTREMT ative på forum. Så jeg tror, at forum kommer til at se meget negativt ud og at det ikke generelt set afspejler forummets medlemmer.
      Måske er det ikke placeringen vi er utilfredse med men spillet, de store udsving, de forfejlede indkøb og den generelle indsats fra mange af spillerne ... Og havde vi ikke vundet og ikke så stort mod FCN så havde vi jo ligget nede på en 9. plads ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Måske er det ikke placeringen vi er utilfredse med men spillet, de store udsving, de forfejlede indkøb og den generelle indsats fra mange af spillerne ... Og havde vi ikke vundet og ikke så stort mod FCN så havde vi jo ligget nede på en 9. plads ..
        Enig.

        Og stop nu med den der konfliktforskrækkelse og hyggementalitet. Der er og har i årevis været grund til og behov for brok overfor ledelse og spillere i OB. Og er det stadig. Hvor snittet skal lægges er jo forskelligt alt efter viden og temperament.Jeg oplevede jo selv at blive lagt for had af nogle herinde da jeg so en af de første begyndte at stille spørgsmålstegn ved Kim Brink (nogle gør det stadig ikke). At det så blev værre en periode efter ham er jo ledelsens skyld. Til gengæld er jeg jo meget moderat i min kritik af Jesper Hansen (endnu) fordi jeg tror han er underlagt mange restriktioner fra ledelsen.
        De fire bagerste gjorde det godt nok i sidste kamp, men det kan de kun når de øvrige magter og gider at hjælpe. Her er Azer og Emil et problem. Alligevel er det soleklart at hvis den genvendte kriger Lasse skades eller får karantæne (vil ske) er den bagerste række for dårlig. Derfor skulle der have været fået en defensiv midt.
        Hvis Matti kan med Makrini er der en mulig løsning på det andet skrigende problem - midtbanen, som i nogle kampe knapt har holdt Superliga-niveau.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Måske er det ikke placeringen vi er utilfredse med men spillet, de store udsving, de forfejlede indkøb og den generelle indsats fra mange af spillerne ... Og havde vi ikke vundet og ikke så stort mod FCN så havde vi jo ligget nede på en 9. plads ..
          Og havde vi vundet over SønderjyskE, havde vi ligget nr. 3... hvis og hvis. Stillingen kan man ikke bruge til så meget så kort inde i sæsonen - slet ikke i en lige, hvor alle slår alle på kryds og tværs-

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Og havde vi vundet over SønderjyskE, havde vi ligget nr. 3... hvis og hvis. Stillingen kan man ikke bruge til så meget så kort inde i sæsonen - slet ikke i en lige, hvor alle slår alle på kryds og tværs-
            Både og ... Lige præcis efter denne runde har alle mødt alle så et lille fingerpeg er det nu ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Både og ... Lige præcis efter denne runde har alle mødt alle så et lille fingerpeg er det nu ...
              enten ude eller hjemme ja.. Selvfølgelig kan man se tendenser - især hvis man er FCM eller Hobro, men vi har jo i fællesskab lige fint fået illustreret, hvor meget resultatet af en kamp kan ændre for det store midterfelt.
              Men ok, det er jo også lidt en pseudodiskussion, du skriver jo også selv, at det ikke nødvendigvis er placeringen, der kan vække bekymringer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                næh... Men er der nogle der kan huske hvornår der sidst har hersker så negativ stemning på forummet som nuværende?
                Jeg tror faktisk ikke der er flere der er negative end der "plejer"... tror mere der er færre der orker at påtale det, hvorfor de negative kommer til at virke mere dominerende i det samlede billede.

                Personligt synes jeg det er en spændende periode for OB. Vi har endelig styr på de indre linier, med to dygtige trænere på lange kontrakter, begge med guldmedaljer under bæltet fra sammenlignelige klubber. Vi har bedre styr på økonomien, og har endelig begyndt at forstærke truppen, efter en LAAANG periode med mildest talt halvdårlige løsninger hentet ind for at lappe huller.

                Et vindue eller tre mere, så er truppen helt på plads, og vi kan begynde at flytte os for alvor. Det bliver SÅ godt, hvis vi holder kursen...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Måske er det ikke placeringen vi er utilfredse med men spillet, de store udsving, de forfejlede indkøb og den generelle indsats fra mange af spillerne ... Og havde vi ikke vundet og ikke så stort mod FCN så havde vi jo ligget nede på en 9. plads ..
                  Min indlæg handlede om antallet af negative ikke, hvad kritikken gik ud på.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Jeg tror faktisk ikke der er flere der er negative end der "plejer"... tror mere der er færre der orker at påtale det, hvorfor de negative kommer til at virke mere dominerende i det samlede billede.

                    Personligt synes jeg det er en spændende periode for OB. Vi har endelig styr på de indre linier, med to dygtige trænere på lange kontrakter, begge med guldmedaljer under bæltet fra sammenlignelige klubber. Vi har bedre styr på økonomien, og har endelig begyndt at forstærke truppen, efter en LAAANG periode med mildest talt halvdårlige løsninger hentet ind for at lappe huller.

                    Et vindue eller tre mere, så er truppen helt på plads, og vi kan begynde at flytte os for alvor. Det bliver SÅ godt, hvis vi holder kursen...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Tror jeg også!

                    Comment


                      Festersen og Falk på ugens hold i Tipsbladet

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...11-spillerunde

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Både og ... Lige præcis efter denne runde har alle mødt alle så et lille fingerpeg er det nu ...
                        Enig.. og det fingerpeg er vel grundlæggende ikke så skidt? Vi kan tydeligvis spille lige op med topholdene, men har mangler der skal (læs: SKAL) håndteres i de næste vinduer... men vi ligger i den øverste halvdel, hvilket vel også er noget nær det optimale for vores trup på nuværende?

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Bien og blomsten. Hvor vil du hen med det?
                          Leder efter hvad der så har været emnet herinde i weekenden, hvis ikke det var en nogen tillod sig at være kritiske... skrev bare et eller andet..
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Enig der. Man kunne godt tænke sig, at flere spillere var lidt mere aggressive i udtrykket, m mere "vi SKAL vinde"-mentalitet, og ikke accepterede at komme bagud 4-0 inden pausen.. - i stedet for at rende rundt med et besejret, tomt udtryk i øjnene..
                            Enig... (y)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                              Næh, er der nogen herinde der kan huske hvornår vi sidst har ligget i den bedste halvdel ved disse uddelinger?
                              Vi var nr. 6 efter 11. runde i 13-14 sæsonen, så det er faktisk kun 2 år siden...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                næh... Men er der nogle der kan huske hvornår der sidst har hersker så negativ stemning på forummet som nuværende?
                                Piv , piv , piv
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X