Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCN - OB 1-5. 2. okt. 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg synes da st jeg har hørt både KN og nogen spillere sige nogenlunde det samme
    "Man får det dårligt" - "Vi er som nat og dag"

    Det hører jeg ikke helt OBere sige...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Hvem siger det? Udover dig altså.
      "mellemsæson"-folket...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Sikke noget ævl.
        Okay... så er det nok bien og blomsten der har været "emnet" herinde i weekenden så, og i hvert fald ikke at nogen tillod sig stadig at være kritiske...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Efter kampen i Farum, var det første Fester forholdt sig til ikke sit hattrick, men at han havde lavet den fejl der førte til det første mål.
          Hvilket selvfølgelig er fint, for det er hans helt egen personlige fejl, det var det eneste der ikke måtte ske, at vi kom bagud allerede efter et kvarters tid pga. af en sådan fejl...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Man får nogle gange en fornemmelse af, at visse personer herinde gør livet unødigt surt for sig selv.
            Enig. Men det er håbløst at tage den debat igen.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Enig. Men det er håbløst at tage den debat igen.
              Det jo ikke en debat, det er unødvendig tilsvining af personer, du ikke kender, og viser blot den karakter såkaldte "positive" som dig har. Tag dig sammen.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Det jo ikke en debat, det er unødvendig tilsvining af personer, du ikke kender, og viser blot den karakter såkaldte "positive" som dig har. Tag dig sammen.

                MvH ChrisOB
                Hold da op. Kig lidt på dig selv.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Hold da op. Kig lidt på dig selv.
                  Hop nu bare ned fra din pedistal.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Man får nogle gange en fornemmelse af, at visse personer herinde gør livet unødigt surt for sig selv.
                    Forum er ikke livet, og har intet haft med en dejlig weekend at gøre... men kan du ikke adskille det, så dig om det problem... men jo, nogen vil jo helst bare "det skal nok gå" stilen, og det kan meget vel komme til at gøre ondt, det har du da ret i...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Enig. Men det er håbløst at tage den debat igen.
                      Helt enig, at debattere folks liv ud fra fornemmelser på et fodboldforum, dét er sgu håbløst...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #86
                        Så ser jeg gerne en 0-0 mellem FCM-AGF ... Så er vi i top6 efter 1/3 af sæsonen og det er acceptabelt placeringsmæssigt .... Så mangler vi bare spillet ...
                        Og så bliver jeg optimistisk og siger at med defensive forstærkninger i vintervinduet så kan vi med 4 kampe før vi når 2/3 af sæsonen måske endda forbedre den 6. plads..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Så ser jeg gerne en 0-0 mellem FCM-AGF ... Så er vi i top6 efter 1/3 af sæsonen og det er acceptabelt placeringsmæssigt .... Så mangler vi bare spillet ...
                          Og så bliver jeg optimistisk og siger at med defensive forstærkninger i vintervinduet så kan vi med 4 kampe før vi når 2/3 af sæsonen måske endda forbedre den 6. plads..


                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Det jo ikke en debat, det er unødvendig tilsvining af personer, du ikke kender, og viser blot den karakter såkaldte "positive" som dig har. Tag dig sammen.

                            MvH ChrisOB
                            Det har da bestemt ikke noget med tilsvining af personer at gøre. Det er jo bare en nøgtern konstatering. De personer der altid skal brokke sig over andre, må i den grad også lade være med at være så tyndhudede. Man kan ikke først hælde skrald ud over spillere, ledelse, trænere, og medfans og så være fornærmet når andre har en anden mening.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Så ser jeg gerne en 0-0 mellem FCM-AGF ... Så er vi i top6 efter 1/3 af sæsonen og det er acceptabelt placeringsmæssigt .... Så mangler vi bare spillet ...
                              Og så bliver jeg optimistisk og siger at med defensive forstærkninger i vintervinduet så kan vi med 4 kampe før vi når 2/3 af sæsonen måske endda forbedre den 6. plads..
                              Enig!

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Lige præcis. Bare se. Vi vinder 5-1 i Farum og straks er der nogen, der farer i blækhuset og korser sig over, der er nogen, der formaster sig også at fokusere på, hvad vi kan gøre bedre. Vindermentalitet betyder både at være begejstret og skeptisk på samme tid. Det kunne flere i og omkring OB lære meget af.

                                MvH ChrisOB
                                Sådan tror jeg nu det er i alle klubber. Nogle er mere skeptiske/realistiske, mens andre hurtigere lade sig rive med så snart der er medgang. Det tror jeg ikke, der er noget særligt over i OB.

                                Og det er da en dejlig udtalelse af KEP, men selvfølgelig var den gået i Odense - og selvfølgelig kunne man se en OB-spiller udtale det. Jeg tror hurtigt de fleste af os kan blive enige om, at der er nogle helt grundlæggende mangler/problemer i Ådalen ift. (vinder)kultur. Det kan man jo ofte se i kampene, men en sådan udtalelse er jo gratis og kommer fra en enkelt spiller - synes det er meget søgt at bruge den til at underbygge noget som helst.
                                Last edited by Agbre; 04-10-2015, 19:38.

                                Comment

                                Working...
                                X