Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCN - OB 1-5. 2. okt. 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det har da bestemt ikke noget med tilsvining af personer at gøre. Det er jo bare en nøgtern konstatering. De personer der altid skal brokke sig over andre, må i den grad også lade være med at være så tyndhudede. Man kan ikke først hælde skrald ud over spillere, ledelse, trænere, og medfans og så være fornærmet når andre har en anden mening.
    Vi bliver ikke fornærmet over, der er nogen, der har en anden mening. Vi bliver fornærmet, når du skriver pjat som, som det indlæg, jeg reagerede på. Sværere er det ikke. Det indlæg du skriver har karakter af personlig tilsvining - ikke en nøgtern konstatering. Så du skal i den grad også hoppe ned fra din pedistal og i stedet for skrive "jeg er uenig i det du siger om vores spillere" i stedet for dit lomme psykologiske bræk om hvem, der gør livet unødigt surt for sig selv eller ej.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Sådan tror jeg nu det er i alle klubber. Nogle er mere skeptiske/realistiske, men andre hurtigere lade sig rive med så snart der er medgang. Det tror jeg ikke, der er noget særligt over i OB.

      Og det er da en dejlig udtalelse af KEP, men selvfølgelig var den gået i Odense - og selvfølgelig kunne man se en OB-spiller udtale det. Jeg tror hurtigt de fleste af os kan blive enige om, at der er nogle helt grundlæggende mangler/problemer i Ådalen ift. (vinder)kultur. Det kan man jo ofte se i kampene, men en sådan udtalelse er jo gratis og kommer fra en enkelt spiller - synes det er meget søgt at bruge den til at underbygge noget som helst.
      Hvem snakker om at "underbygge" noget som helst? Det handler om at lade sig inspirere - spillere, ledere OG fans alike.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Så ser jeg gerne en 0-0 mellem FCM-AGF ... Så er vi i top6 efter 1/3 af sæsonen og det er acceptabelt placeringsmæssigt .... Så mangler vi bare spillet ...
        Og så bliver jeg optimistisk og siger at med defensive forstærkninger i vintervinduet så kan vi med 4 kampe før vi når 2/3 af sæsonen måske endda forbedre den 6. plads..
        Stort set enig. Vi mangler noget i forsvaret
        Men så du kampen mellem BIF og EfB? Hvordan fodbold spilles når man har midtbanemænd som Austin og Lekven..
        Hold nu kæft de er vigtige for at binde lortet sammen. Jeg ville give min kone's højre pat for at have en lignende kvalitet rendende rundt ved siden af Makrini

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Stort set enig. Vi mangler noget i forsvaret
          Men så du kampen mellem BIF og EfB? Hvordan fodbold spilles når man har midtbanemænd som Austin og Lekven..
          Hold nu kæft de er vigtige for at binde lortet sammen. Jeg ville give min kone's højre pat for at have en lignende kvalitet rendende rundt ved siden af Makrini
          Jeg håber og krydser fingre for, at Matti kan blive den 8'er vi mangler ved siden af Makrinis 6'er. Også uden din kone skal patamputeres
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Sådan tror jeg nu det er i alle klubber. Nogle er mere skeptiske/realistiske, men andre hurtigere lade sig rive med så snart der er medgang. Det tror jeg ikke, der er noget særligt over i OB.

            Og det er da en dejlig udtalelse af KEP, men selvfølgelig var den gået i Odense - og selvfølgelig kunne man se en OB-spiller udtale det. Jeg tror hurtigt de fleste af os kan blive enige om, at der er nogle helt grundlæggende mangler/problemer i Ådalen ift. (vinder)kultur. Det kan man jo ofte se i kampene, men en sådan udtalelse er jo gratis og kommer fra en enkelt spiller - synes det er meget søgt at bruge den til at underbygge noget som helst.
            Præcis... Der er nemlig ikke noget specielt ved OB fans, eller fynboer for den sags skyld som jo herinde flere gange er udråbt til de mest kritiske fans dette land kan præstere, selvom flere af os faktisk er jyder... det er ikke specielt til nogen af siderne...
            Som 2 brugere skriver her til aften på AaBs Forum: Den første skriver: Spillede man kun hver anden kamp i Superligaen, var vi ustoppelige. - Den anden svarer: Eller en sikker nedrykker
            Den synes jeg siger det meget godt...

            Jeg synes ikke der er meget rygrad over OB, og den skarpeste kritik vi har hørt i årevis var da Skoubo meldte ud at nu kunne vi altså ikke længere gå og gemme os under at være i en proces, vi måtte til at vise at den proces rent faktisk også førte til noget...
            Jeg er helt med på at Ari og Hall kan sige "kraftedeme" på gebrokken dansk, og at den evige "må tage ansvaret spiller" Rasmus Falk ikke altid har været tilfreds, men ellers sker det jo ikke i OB at nogen melder så klart ud...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg håber og krydser fingre for, at Matti kan blive den 8'er vi mangler ved siden af Makrinis 6'er. Også uden din kone skal patamputeres
              Hahaha
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg håber og krydser fingre for, at Matti kan blive den 8'er vi mangler ved siden af Makrinis 6'er. Også uden din kone skal patamputeres
                Det håber jeg også. Meeen mon dog at han har SÅ højt topniveau som de 2? Mindre kan måske gøre det men kunne også være fedt at have en midtbane næste sæson hvor selv Makrini måtte kæmpe hårdt for sin plads

                Comment


                  #98
                  Ser ud til at det bliver 6.pladsen vi får penge for.. Nok ikke helt skidt

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ser ud til at det bliver 6.pladsen vi får penge for.. Nok ikke helt skidt
                    Jeg havde regnet med en 7. Plads, så en 6. Plads er heller ikke det værste efter mit hovede. :)

                    Er der nogen der kender beløbene i fordelingen? Jeg kan huske at der sidste år blev postet en opgørelse over alle fordelinger..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Jeg havde regnet med en 7. Plads, så en 6. Plads er heller ikke det værste efter mit hovede. :)

                      Er der nogen der kender beløbene i fordelingen? Jeg kan huske at der sidste år blev postet en opgørelse over alle fordelinger..
                      Kig i økonomi tråden ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Okay... så er det nok bien og blomsten der har været "emnet" herinde i weekenden så, og i hvert fald ikke at nogen tillod sig stadig at være kritiske...
                        Bien og blomsten. Hvor vil du hen med det?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Præcis... Der er nemlig ikke noget specielt ved OB fans, eller fynboer for den sags skyld som jo herinde flere gange er udråbt til de mest kritiske fans dette land kan præstere, selvom flere af os faktisk er jyder... det er ikke specielt til nogen af siderne...
                          Som 2 brugere skriver her til aften på AaBs Forum: Den første skriver: Spillede man kun hver anden kamp i Superligaen, var vi ustoppelige. - Den anden svarer: Eller en sikker nedrykker
                          Den synes jeg siger det meget godt...

                          Jeg synes ikke der er meget rygrad over OB, og den skarpeste kritik vi har hørt i årevis var da Skoubo meldte ud at nu kunne vi altså ikke længere gå og gemme os under at være i en proces, vi måtte til at vise at den proces rent faktisk også førte til noget...
                          Jeg er helt med på at Ari og Hall kan sige "kraftedeme" på gebrokken dansk, og at den evige "må tage ansvaret spiller" Rasmus Falk ikke altid har været tilfreds, men ellers sker det jo ikke i OB at nogen melder så klart ud...
                          Enig der. Man kunne godt tænke sig, at flere spillere var lidt mere aggressive i udtrykket, m mere "vi SKAL vinde"-mentalitet, og ikke accepterede at komme bagud 4-0 inden pausen.. - i stedet for at rende rundt med et besejret, tomt udtryk i øjnene..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Jeg havde regnet med en 7. Plads, så en 6. Plads er heller ikke det værste efter mit hovede. :)

                            Er der nogen der kender beløbene i fordelingen? Jeg kan huske at der sidste år blev postet en opgørelse over alle fordelinger..
                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rliga-runde-11

                            Tak til Mick van Buren for lige at sende 300k vores vej...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ser ud til at det bliver 6.pladsen vi får penge for.. Nok ikke helt skidt
                              Næh, er der nogen herinde der kan huske hvornår vi sidst har ligget i den bedste halvdel ved disse uddelinger?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                                Næh, er der nogen herinde der kan huske hvornår vi sidst har ligget i den bedste halvdel ved disse uddelinger?
                                næh... Men er der nogle der kan huske hvornår der sidst har hersker så negativ stemning på forummet som nuværende?

                                Comment

                                Working...
                                X