Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCN - OB 1-5. 2. okt. 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Nej jeg synes da, du skulle bitche over det i én uendelighed... ;-)

    MvH ChrisOB
    Jeg er ikke en *bitchende*-type of guy. Min far lærte mig at enten ændre på det der gik mig på, eller leve med det, hvis det ikke kunne ændres.

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #62
      Sebastian Stanbury ‏@SebStanbury 12 minfor 12 minutter siden Kenneth Emil Petersen har netop vundet 5-0, men raser i tv-interview over at AaB er så svingende og har en dårlig målscore. Vindermentalitet

      -

      Ja den var sgu ikke gået i HC Andersens by, der er det jo nok bare at være med...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Sebastian Stanbury ‏@SebStanbury 12 minfor 12 minutter siden Kenneth Emil Petersen har netop vundet 5-0, men raser i tv-interview over at AaB er så svingende og har en dårlig målscore. Vindermentalitet

        -

        Ja den var sgu ikke gået i HC Andersens by, der er det jo nok bare at være med...
        Lige præcis. Bare se. Vi vinder 5-1 i Farum og straks er der nogen, der farer i blækhuset og korser sig over, der er nogen, der formaster sig også at fokusere på, hvad vi kan gøre bedre. Vindermentalitet betyder både at være begejstret og skeptisk på samme tid. Det kunne flere i og omkring OB lære meget af.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Sebastian Stanbury ‏@SebStanbury 12 minfor 12 minutter siden Kenneth Emil Petersen har netop vundet 5-0, men raser i tv-interview over at AaB er så svingende og har en dårlig målscore. Vindermentalitet

          -

          Ja den var sgu ikke gået i HC Andersens by, der er det jo nok bare at være med...
          Hvem siger det? Udover dig altså.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Sebastian Stanbury ‏@SebStanbury 12 minfor 12 minutter siden Kenneth Emil Petersen har netop vundet 5-0, men raser i tv-interview over at AaB er så svingende og har en dårlig målscore. Vindermentalitet

            -

            Ja den var sgu ikke gået i HC Andersens by, der er det jo nok bare at være med...
            jeg synes da st jeg har hørt både KN og nogen spillere sige nogenlunde det samme
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Sebastian Stanbury ‏@SebStanbury 12 minfor 12 minutter siden Kenneth Emil Petersen har netop vundet 5-0, men raser i tv-interview over at AaB er så svingende og har en dårlig målscore. Vindermentalitet

              -

              Ja den var sgu ikke gået i HC Andersens by, der er det jo nok bare at være med...
              Sikke noget ævl.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Lige præcis. Bare se. Vi vinder 5-1 i Farum og straks er der nogen, der farer i blækhuset og korser sig over, der er nogen, der formaster sig også at fokusere på, hvad vi kan gøre bedre. Vindermentalitet betyder både at være begejstret og skeptisk på samme tid. Det kunne flere i og omkring OB lære meget af.

                MvH ChrisOB
                Synes ikke Kent Nielsen var specielt begejstret efter FCN; der var også en del ting, der ikke kørte super. Spillerne var glade for sejren, men tror heller ikke de forestiller sig, at så er alt lyserødt.

                Men hvis du med vindermentalitet mener, at uanset resultatet, så er Jesper Hansen en klaphat, OBs ledelse er uambitiøse og amatøragtige og OBs spillere er umotiverede og overvægtige - well, hvor er grobunden så for den begejstring, der også skal til for at løfte det hele? Det kalder jeg negativitet, ikke vindermentalitet. En vinder tør også at tro på, at tingene kan lade sig gøre.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Sebastian Stanbury ‏@SebStanbury 12 minfor 12 minutter siden Kenneth Emil Petersen har netop vundet 5-0, men raser i tv-interview over at AaB er så svingende og har en dårlig målscore. Vindermentalitet

                  -

                  Ja den var sgu ikke gået i HC Andersens by, der er det jo nok bare at være med...
                  Efter kampen i Farum, var det første Fester forholdt sig til ikke sit hattrick, men at han havde lavet den fejl der førte til det første mål.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Synes ikke Kent Nielsen var specielt begejstret efter FCN; der var også en del ting, der ikke kørte super. Spillerne var glade for sejren, men tror heller ikke de forestiller sig, at så er alt lyserødt.

                    Men hvis du med vindermentalitet mener, at uanset resultatet, så er Jesper Hansen en klaphat, OBs ledelse er uambitiøse og amatøragtige og OBs spillere er umotiverede og overvægtige - well, hvor er grobunden så for den begejstring, der også skal til for at løfte det hele? Det kalder jeg negativitet, ikke vindermentalitet. En vinder tør også at tro på, at tingene kan lade sig gøre.
                    Man kan også overdrive karakteren af kritikken, og bruge den som udgangspunkt for at den er overdrevet, og at det derfor godt kan lade sig gøre at bygge et vinderhold med vores nuværende set up. Det var dig, der tog SUs synes jeg harmløse "hvis vi havde et lige så godt forsvar som vores angreb så..." og blæste det hele ud af proportioner, som om den statement var ment som brok efter vi havde vundet 5-1.

                    Og ja, det er altså Vindermentalitet at identificere de områder, hvor vi skal forbedre os MARKANT, før vi kan vinde flere kampe og dermed gøre begejstringen større end kritikken.

                    Du snakker som om, at der ikke er blevet taget beslutninger i OB, som man ikke godt kunne betegne som amatøragtige.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #70
                      Festersen da ude og kritisere sig selv over at han lavede den fejlaflevering der førte til FCN's mål. Det er sgu da selvjustits efter at have scoret hattrick.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #71
                        Man får nogle gange en fornemmelse af, at visse personer herinde gør livet unødigt surt for sig selv.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Man kan også overdrive karakteren af kritikken, og bruge den som udgangspunkt for at den er overdrevet, og at det derfor godt kan lade sig gøre at bygge et vinderhold med vores nuværende set up. Det var dig, der tog SUs synes jeg harmløse "hvis vi havde et lige så godt forsvar som vores angreb så..." og blæste det hele ud af proportioner, som om den statement var ment som brok efter vi havde vundet 5-1.

                          Og ja, det er altså Vindermentalitet at identificere de områder, hvor vi skal forbedre os MARKANT, før vi kan vinde flere kampe og dermed gøre begejstringen større end kritikken.

                          Du snakker som om, at der ikke er blevet taget beslutninger i OB, som man ikke godt kunne betegne som amatøragtige.

                          MvH ChrisOB
                          Kritik og behov for forbedring er da klart nødvendigt. At OBs ledelse har lavet amatøragtige beslutninger tager jeg for givet - det sker i de fleste virksomheder, at man laver ting, der ser knapt så godt ud.
                          Men skal der ikke også være plads til at glæde sig, når noget går godt? Ellers bliver det tungt at følge...

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Kritik og behov for forbedring er da klart nødvendigt. At OBs ledelse har lavet amatøragtige beslutninger tager jeg for givet - det sker i de fleste virksomheder, at man laver ting, der ser knapt så godt ud.
                            Men skal der ikke også være plads til at glæde sig, når noget går godt? Ellers bliver det tungt at følge...
                            Selvfølgelig skal der det. Men synes du ikke, der er blevet det da? Er det ikke også inde under kategorien "kritik og behov" når man skriver "Hvis vi havde et lige så godt forsvar som angreb så ville vi være rigtigt gode"?

                            I min optik er det mere tungt at følge et hold, hvor man med sine egne briller kan se, hvad der er galt og hvad der skal gøres for at rette op på det. Der hvor vi clasher er din fornemmelse for, at det kan lade sig gøre at skabe et stabilt mandskab ud af den trup vi har. Jeg tvivler meget mere, selv om vi vandt 5-1 i Farum. Det betyder ikke, at jeg ikke nyder den sejr. Det lyder lidt, at du ikke tror på, det kan lade sig gøre, at jeg kan det, men jeg kan jo tage fejl...

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Man får nogle gange en fornemmelse af, at visse personer herinde gør livet unødigt surt for sig selv.
                              Drop nu det dér lomme psykologiske pjat og accepter, der er forskellige måder at anskue fodbold på.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Lige præcis. Bare se. Vi vinder 5-1 i Farum og straks er der nogen, der farer i blækhuset og korser sig over, der er nogen, der formaster sig også at fokusere på, hvad vi kan gøre bedre. Vindermentalitet betyder både at være begejstret og skeptisk på samme tid. Det kunne flere i og omkring OB lære meget af.

                                MvH ChrisOB
                                Enig...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X