Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Holdet er vel ikke værre end sidste sæson. Men det er træneren
    Syntes jeg nu ikke han er. Jeg tror stadig på KN..
    Men troen på JH og hans evner til at skabe en trup med kvalitet og i balance er væk.

    Helt væk

    fuldstændig helt væk

    Totalt helt og aldeles fuldstændig helt væk

    Comment


      #62
      Lasse Nielsen
      - Jeg skal ikke komme med nogen undskyldninger. De er effektive, og summen af de mål, vi har lukket ind i en stribe kampe nu, er alt for meget. Der skal ikke peges fingre ad nogen, vi skal hjem og arbejde hårdt. Alle fejl bliver sttaffet, så vi skal være meget
      mere på mærkerne. Vi skal være mere kyniske og være bedre til at lade tiden arbejde for os.

      Hallgrimur Jonasson
      - Det er ikke godt nok, og der er en del ting, vi skal kigge på og snakke om. Vi indkasserer alt for mange mål i første halvlegene, og vi skal arbejde bedre sammen hele holdet. Det er ikke nogen bestemte, vi kan klandre for det - det er hele holdet der skal arbejde sammen og hjælpe hinanden.

      Jeg synes egentligt at disse kommentarer passer fint med min tese om, at der er er problem med kollektivet - man rykker ikke sammen i modgang - men bliver sig selv nærmest - hvilket er en dødssynd i en holdsport. Der skal kun et par spillere til for at korthuset vælter: feks. Emil, som ligner en der er fucking ligeglad med kollektivet - læg mærke til en detalje i de næste kampe (jeg har set det i de sidste 3 kampe): Kirke kaster ikke bolden til Emil ved indkast selvom han tilbyder sig - Kirke kaster den hellere helt håbløst fremad - medgivet: det er en konspirationsteori - men der er (igen/stadigvæk) noget galt med kollektivet i min optik.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        KN har en lang kontrakt. Han bliver IKKE fyret - det har man ikke råd til. Så jeg kan godt forstå at KN det første halve år bruger kampene til at forsøge alt muligt. Det er frustrende for os - men hvis han har hånd i hanke med det er det "gratis" (=at OB ikke rykker ned!). Samtidig stiller det ham bedre i sin argumentation over for JH / ledelsen. Han har masser af argumenter for at han skal have forstærkninger næste vindue....
        Men måske man kunne give ham en "befordring" som sportsdirektør og vi henter hurtigstmuligt Ove P tilbage. Det var JHs største fejl ikke at give Ove forlængelsen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Jeg er enig så langt at det endelig ansvar - det ligger hos JH der mente truppen var god.
          Men når spillerne går på banen har de fandme også et ansvar individuelt og som hold. De skal løfte hinanden op så summen bliver mere end hvad den enkelte spiller kan præstere.
          Istedet er de ved at trække hinanden ned og faktisk gøre og de gør sig dårligere end de faktisk er.
          Så gode er sønderjyskes spillere jo heller ikke spiller for spiller....de har lige handlet stort i 1 division - men kollektivet fungerer. Holdet fungerer.....det gør det ikke ved os
          Det er det slemme noget ved "bundniveau", man bliver netop dårligere, end man reelt er. Men det er jo netop forholdet imellem top og bundniveau, der definerer en fodboldspiller på dét niveau, og når bundniveauet er så himmelråbende ringe, som det er, så er der ét eller andet galt. Når man har mangler på ret basale ting som boldtempo, overblik, placering og des lige vil der komme endnu større udslag på bundniveaus stadiet; og når alle andre også rammer deres, på samme tid, så bliver det ligesom en kollektiv luft-udsivning af en, i forvejen, ret slatten ballon.

          Jeg forstår ikke dem, der ikke kan forstå, at vores forsvar vitterligt er så ringe; at vores trup er så dårlig sammensat, at det praktisk talt er umuligt at bygge noget op. For nu skal vi jo til at genopfinde os selv, defensivt. Og er Kent Nielsen lige så dygtig til dét, som Ove Pedersen er? Det tvivler jeg på.

          I det hele taget virker det bare som om, at der er noget ved min tidligere teori om, at der en voodoo-forbandelse over os. Som om vi bliver stedet, hvor fodbolden kommer hen for at dø, med jævne mellemrum. Har du CL-erfaring, udskreget til et stort talent i en ung alder? Jamen kom da til OB og lign en serie-målmand. Har du været en solid, men dog forholdvis anonym spiller i et kollektiv i SønderjyskE; jamen kom til OB, få anførerbindet og ligne én, der knap nok fatter, at det er meningen, han skal dække op. Er du stort talent, der tiltrækker opmærksomhed fra store klubber; spil for OB, og du bliver drænet for udvikling og reduceret til ustabil Superliga-spiller.

          Der er ét eller andet galt med både klub og træningskultur, når forskellige trænere nu nærmest skal ind for at LÆRE professionelle spillere at dække op som hold. Helt fra bunden af.

          Det kommer med den sammensætning af kvalitet; og den afspejler meget godt, hvad der er galt. Basen er i dén grad blevet forsømt. Og så troede man, at man så bare kunne købe nogle angribere, og så ville det hele løse sig selv. Gu gør det da ej. Ikke når kvalitetsforskellen imellem angreb og forsvar er så markant, som den er. Vi snakker mindst et par niveauer. Både generelt spillemæssigt, men også bundniveauet.

          Nogle bliver så bare trukket med ned; og kan ikke gøre andet end at reagere med afmagt; fordi de ikke selv er forgangsmænd. El Makrini viste det i 2. halvleg imod Esbjerg, hvordan man skal være forgangsmand og straks fulgte resten af holdet trop. Allerede efter 40 sekunders spil af vores kamp imod Haderslev gav vi jo faktisk en friløber væk, som fejlagtigt blev dømt offside; 40 sekunder; og så havde vores anfører allerede mistet sit overblik.

          Det er jo LAAAAANGT forbi "begynder-vanskelligheder" og "starten på en proces". I en proces må man ikke lukke 15 mål ind mod modstandere, man skal kunne måle sig selv med; selv i begyndelsen på en proces. Basta bum. Det må man bare ikke.

          For de kampe har afsløret den fatale mangel på lederskab; som egentlig burde komme fra Jonasson, fra Skulason. I stedet bliver de bare en del af problemet og trækker andre med sig i faldet.

          Det er en galopperende vekselvirkning, som ses ikke bare hos os; men os alle andre hold. Inden for så kort tid, må man ikke lukke 15 mål ind. Alene det, at vi spiller i Superligaen, burde borge for en mininum af kvalitet, der forhindrer 3-4 nedsmeltninger på så kort tid.

          Vi er jo ikke ny-oprykkere, der skal vænne sig til tempoet. Kollektivet kan jo heller ikke fungere når lederne er dem, der begår flest fejl. Så er det jo ikke bare et lousy kollektiv; det er et ikke-eksisterende kollektiv.

          Jesper Hansen har givet Kent Nielsen de ringeste arbejdsforhold known to man. Kent Nielsen svarer igen ved selv at gøre sit arbejde endnu sværere med en række mærkelige dispositioner. Det står slemt til med bredden, når Lasse Kryger får spilletid i hver kamp.

          MvH ChrisOB
          Last edited by ChrisOB; 25-09-2015, 22:46.
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lasse Nielsen:
            Ikke godt nok. Alt for mange mål vi lukker ind..

            Han så godt nok hidsig ud og lignede en der havde noget på hjertet men ikke turde sige det
            Så håber jeg fandeme han siger det for lukkede døre, gerne i bussen på vej til Odense. Samt at han ved først givne lejlighed flår det anførerbind af Halgrimur med kommentaren. Det her er mit.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #66
              NU har jeg ikke læst tråden helt igennem; men det er FUCKING træls, at vi nu for 3.gang gør et hold langt bedre, end det reelt er. Sønderjyske skal da have kredit for at modtage vores gaver, men at kampen bliver tabt i 1.halvleg er et gensyn med Fredericia og Esbjerg kampene. AaB er bedre end os, men der gav vi også kampen væk.
              Der er noget mentalt, og sikkert også noget taktisk, der skal arbejdes med. Og ja, vi mangler bedre forsvarsspillere; men det er ikke godt nok at skyde skylden på Jespen Hansen og en manglende midterforsvarer. Det er simpelthen for billigt at tro på, at det hele kommer ned til én spiller mere eller mindre. Hvis man tror på det og vi signer en klasse midterforsvarer til januar, så får vi jo at se, om alle problemer så er løst. Jeg gætter på, at de er de næppe. Vi er alt andet end heldige i dag: først vælger Nikolaj Madsen, der ved Gud ikke er en natural born målmager, at knalde en flugter flot i kassen. Jeg gætter på, at han downloader videoen til sine børnebørn. Så dropper Koval gigantisk. Derfra hedder det så, at Sønderjyske er dygtige i boldpres og hvad ved jeg. ÅÅrh, hvor jeg brækker mig. Vi giver mål væk, og det dræber alt. Ufatteligt træls. Nu kan vi så bruge al energi på at blame alle i de næste mange dage, og alt er naturligvis ad helved til og det værste nogensinde set nogensinde. Aldrig har der været så dårligt et OB-hold, og alt var bedre under Kim Brink og yadda yadda. Satans også; sidder mest med fornemmelsen af, at tingene kunne have lykkedes for Kent; nu skal der samles op og startes forfra. Suk.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                NU har jeg ikke læst tråden helt igennem; men det er FUCKING træls, at vi nu for 3.gang gør et hold langt bedre, end det reelt er. Sønderjyske skal da have kredit for at modtage vores gaver, men at kampen bliver tabt i 1.halvleg er et gensyn med Fredericia og Esbjerg kampene. AaB er bedre end os, men der gav vi også kampen væk.
                Der er noget mentalt, og sikkert også noget taktisk, der skal arbejdes med. Og ja, vi mangler bedre forsvarsspillere; men det er ikke godt nok at skyde skylden på Jespen Hansen og en manglende midterforsvarer. Det er simpelthen for billigt at tro på, at det hele kommer ned til én spiller mere eller mindre. Hvis man tror på det og vi signer en klasse midterforsvarer til januar, så får vi jo at se, om alle problemer så er løst. Jeg gætter på, at de er de næppe. Vi er alt andet end heldige i dag: først vælger Nikolaj Madsen, der ved Gud ikke er en natural born målmager, at knalde en flugter flot i kassen. Jeg gætter på, at han downloader videoen til sine børnebørn. Så dropper Koval gigantisk. Derfra hedder det så, at Sønderjyske er dygtige i boldpres og hvad ved jeg. ÅÅrh, hvor jeg brækker mig. Vi giver mål væk, og det dræber alt. Ufatteligt træls. Nu kan vi så bruge al energi på at blame alle i de næste mange dage, og alt er naturligvis ad helved til og det værste nogensinde set nogensinde. Aldrig har der været så dårligt et OB-hold, og alt var bedre under Kim Brink og yadda yadda. Satans også; sidder mest med fornemmelsen af, at tingene kunne have lykkedes for Kent; nu skal der samles op og startes forfra. Suk.
                Enig i det hele.

                Ja, man kommer fanme hurtigt til at sidde og savne Ove.

                Og ja, selvfølgelig har været værre. Vi havde v runde 9 i år over dobbelt så mange point som v runde 9 sidste år.

                Comment


                  #68
                  Dette er måske min sværeste tid som OBer (fan siden jeg som 8-årig så C. Hemmingsen tyre bolde ud i Odense å i 1993). Endelig er vi kommet af med TB og er på vej mod nye mål med en bevist mestertræner efter 5 års tørke. Vi er alle opsatte på at revanchere nederlag på nederlag på ... til småbyer i Jylland. Og så viser det sig at vores forhåbninger bygger på luftkasteller og tom snak. Jeg ved sgu ikke ... jeg vedbliver nok at være stribet til jeg dør, men det er sgu anstrengende at holde modet oppe med det nuværende præstationsniveau.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    NU har jeg ikke læst tråden helt igennem; men det er FUCKING træls, at vi nu for 3.gang gør et hold langt bedre, end det reelt er. Sønderjyske skal da have kredit for at modtage vores gaver, men at kampen bliver tabt i 1.halvleg er et gensyn med Fredericia og Esbjerg kampene. AaB er bedre end os, men der gav vi også kampen væk.
                    Der er noget mentalt, og sikkert også noget taktisk, der skal arbejdes med. Og ja, vi mangler bedre forsvarsspillere; men det er ikke godt nok at skyde skylden på Jespen Hansen og en manglende midterforsvarer. Det er simpelthen for billigt at tro på, at det hele kommer ned til én spiller mere eller mindre. Hvis man tror på det og vi signer en klasse midterforsvarer til januar, så får vi jo at se, om alle problemer så er løst. Jeg gætter på, at de er de næppe. Vi er alt andet end heldige i dag: først vælger Nikolaj Madsen, der ved Gud ikke er en natural born målmager, at knalde en flugter flot i kassen. Jeg gætter på, at han downloader videoen til sine børnebørn. Så dropper Koval gigantisk. Derfra hedder det så, at Sønderjyske er dygtige i boldpres og hvad ved jeg. ÅÅrh, hvor jeg brækker mig. Vi giver mål væk, og det dræber alt. Ufatteligt træls. Nu kan vi så bruge al energi på at blame alle i de næste mange dage, og alt er naturligvis ad helved til og det værste nogensinde set nogensinde. Aldrig har der været så dårligt et OB-hold, og alt var bedre under Kim Brink og yadda yadda. Satans også; sidder mest med fornemmelsen af, at tingene kunne have lykkedes for Kent; nu skal der samles op og startes forfra. Suk.
                    jeg har heller ikke læst tråden igennem, jeg er enig i det du siger og det er der også nogen i Ådalen der er

                    http://www.bold.dk/nyt/kent-n-efter-...entalt-problem
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      (...)

                      Jeg forstår ikke dem, der ikke kan forstå, at vores forsvar vitterligt er så ringe; at vores trup er så dårlig sammensat, at det praktisk talt er umuligt at bygge noget op. For nu skal vi jo til at genopfinde os selv, defensivt. Og er Kent Nielsen lige så dygtig til dét, som Ove Pedersen er? Det tvivler jeg på.

                      I det hele taget virker det bare som om, at der er noget ved min tidligere teori om, at der en voodoo-forbandelse over os. Som om vi bliver stedet, hvor fodbolden kommer hen for at dø, med jævne mellemrum. Har du CL-erfaring, udskreget til et stort talent i en ung alder? Jamen kom da til OB og lign en serie-målmand. Har du været en solid, men dog forholdvis anonym spiller i et kollektiv i SønderjyskE; jamen kom til OB, få anførerbindet og ligne én, der knap nok fatter, at det er meningen, han skal dække op. Er du stort talent, der tiltrækker opmærksomhed fra store klubber; spil for OB, og du bliver drænet for udvikling og reduceret til ustabil Superliga-spiller.

                      Der er ét eller andet galt med både klub og træningskultur, når forskellige trænere nu nærmest skal ind for at LÆRE professionelle spillere at dække op som hold. Helt fra bunden af.

                      (...)

                      Nogle bliver så bare trukket med ned; og kan ikke gøre andet end at reagere med afmagt; fordi de ikke selv er forgangsmænd. El Makrini viste det i 2. halvleg imod Esbjerg, hvordan man skal være forgangsmand og straks fulgte resten af holdet trop. Allerede efter 40 sekunders spil af vores kamp imod Haderslev gav vi jo faktisk en friløber væk, som fejlagtigt blev dømt offside; 40 sekunder; og så havde vores anfører allerede mistet sit overblik. (....)

                      MvH ChrisOB
                      De gange jeg har set træning, har KN vist større defensiv forståelse over for spillerne end nogen anden træner jeg har set i Ådalen, så den køber jeg ikke. Hans fejlretning og forbedringsforslag til spillerne er outstanding. At de så ikke fører dem over kampene har efter min mening andre årsager. For det første tager det lang tid at implementere, noget som i den grad er blevet forsømt af TB. For det andet er der for mange af de spilletyper der ikke er holdspillere /for meget humørspillere - Emil og Azer f.eks.

                      Jeg er enig i din voodoo-betragtning - jeg har så bare altid kaldt den Ådalens Bermudatrekant, hvor al kvalitet bliver suget ud af spillerne. Da LO-holdet gik fra at vinde sølv med mange disciplinerede indsatset i bagagen til at spille af helvede til med et nærmest identisk hold, var det tydeligvis noget mentalt der spillede ind. Kvaliteten var der jo stadig spiller for spiller. HHA faldt pludselig fuldstændig igennem, fordi spillerne omkring ham ikke gav ham støtte. Han kom til EFB og blomstrede nærmest fuldstændig op igen. Ruud var også en skygge af sig selv i den periode, fordi kollektivet var i opløsning - det er det, som aldrig er blevet adresseret i OB siden. Det er ikke lykkedes at opbygge et stærkt kollektiv siden. Emil og Azer er i den sammenhæng fejlcastede, da de er med til at fastholde holdet i en tilstand af manglende stærkt kollektiv. Jeg er overbevist om, at Haddi, LN, Falk, Fester, AK, Ari og Markrini (måske har jeg glemt et par stykker) er kollektiv-spillere. Så er der nogle stykker som jeg har svært ved at bedømme. Og så er der de helt store syndere: Emil og Azer som trækker i den forkerte retning. De sidste 2 store nederlag og nederlaget til Fredericia var med Azer og Emil på banen samtidig. Mod Aab var det med all-time-dårligste "forsvarspiller" Diarra samt den såkaldt "multifunktionelle" Kryger på banen - jeg ville kalde ham disfunktionel....

                      EDIT: se lige Emils alibiløb i hans "opdækning" ved indlægget til 2-0 - han har jo tydeligvis ikke tænkt sig at at forsøge at blokkere det indlæg - han blev sat af mit hold i næste kamp!
                      http://www.superliga.dk/no_cache/for...1%5BtabId%5D=1
                      Last edited by claudes1; 26-09-2015, 07:58.

                      Comment


                        #71
                        - Der er ingen tvivl om, at vi skal have enorm respekt for, at der foregår noget oppe i spillernes hoveder. De har nogle tanker om det her, og vi skal ind og fokusere på at gøre de simple ting inden vores næste udekamp.

                        - Der ligger mere i det end bare manglende kvalitet, og der er noget, vi skal have bearbejdet på en eller anden måde i den kommende tid, siger Kent Nielsen.

                        Det tror jeg altså KN har ret i. Det var det som OP gik i gang med, da TB var fortid i klubben. Problemet er, at det ligger lige under overfladen og nu er blomstret op igen. KN har nok været for hurtig til at løsne grebet om det OP fik startet - men nu har han jo selv iagttaget problematikken - så må vi håbe at han har værktøjerne til at udbedre skaderne.

                        Comment


                          #72
                          Ville jeg gerne høre fra alle OB-munde i den nærmeste fremtid:

                          AaB-spiller Thomas Enevoldsen mener, at man fremover skal have fundet en mere stabil base.
                          - Til at starte med, så må vi aldrig tabe til for eksempel Viborg. Vi skal have fundet et stabilt udgangspunkt fremover, så vi undgår de her udsving. Resultaterne skal stabiliseres, siger han.

                          - Når det kommer til motivation, så skal vi være mere professionelle. Vi skal kunne sætte os op til og spille vores bedste både mod Brøndby og mod Viborg, siger spilleren.

                          - Det virker, som om vi bliver for selvtilfredse, når vi har spillet én god kamp. Vi har et topniveau, der rækker til så meget, men et bundniveau der er for dårligt til Superligaen, siger spilleren.

                          I næste runde møder holdet Sønderjyske, som for tiden blander sig i toppen af ligaen. Det bliver en svær opgave, men det er en kamp som alle andre, ifølge Thomas Enevoldsen.

                          - Det er en kamp som alle andre, og der er tre point på spil, som altid. Hvis ikke vi kan gå til kampen med den indstilling, så er man en dårlig professionel, siger han.

                          onside.dk

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            NU har jeg ikke læst tråden helt igennem; men det er FUCKING træls, at vi nu for 3.gang gør et hold langt bedre, end det reelt er. Sønderjyske skal da have kredit for at modtage vores gaver, men at kampen bliver tabt i 1.halvleg er et gensyn med Fredericia og Esbjerg kampene. AaB er bedre end os, men der gav vi også kampen væk.
                            Der er noget mentalt, og sikkert også noget taktisk, der skal arbejdes med. Og ja, vi mangler bedre forsvarsspillere; men det er ikke godt nok at skyde skylden på Jespen Hansen og en manglende midterforsvarer. Det er simpelthen for billigt at tro på, at det hele kommer ned til én spiller mere eller mindre. Hvis man tror på det og vi signer en klasse midterforsvarer til januar, så får vi jo at se, om alle problemer så er løst. Jeg gætter på, at de er de næppe. Vi er alt andet end heldige i dag: først vælger Nikolaj Madsen, der ved Gud ikke er en natural born målmager, at knalde en flugter flot i kassen. Jeg gætter på, at han downloader videoen til sine børnebørn. Så dropper Koval gigantisk. Derfra hedder det så, at Sønderjyske er dygtige i boldpres og hvad ved jeg. ÅÅrh, hvor jeg brækker mig. Vi giver mål væk, og det dræber alt. Ufatteligt træls. Nu kan vi så bruge al energi på at blame alle i de næste mange dage, og alt er naturligvis ad helved til og det værste nogensinde set nogensinde. Aldrig har der været så dårligt et OB-hold, og alt var bedre under Kim Brink og yadda yadda. Satans også; sidder mest med fornemmelsen af, at tingene kunne have lykkedes for Kent; nu skal der samles op og startes forfra. Suk.
                            Det kunne netop ikke lykkes for Kent, fordi forsvaret og ikke mindst styringen af dette er så dårlig, som den er. Og det mentale problem i vores trup starter med, at der ikke er noget sikkerhed. Sikkerhed for at modstanderen ikke bare kan mase sig til initiativet og så giver man mål væk. Sikkerheden skal komme fra de spillere, der udgører den centrale base.

                            Der er nok næppe nogen, der tror eller har troet, at én spiller kan være hele forskellen, men en bedre anfører i det centrale forsvar kunne måske give bedre styring, som El Makrini gjorde med sin fight i Esbjerg, og dermed give et kick til resten, så vi måske kan komme ud over det mentale.

                            Der er spillere, der med deres blotte tilstedeværelse inspirerer de andre. Når vi ikke har sådanne spillere i forsvaret, så synes jeg det er klart nemmere for et forsvar, så at sige, at trække resten med sig ned.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Så håber jeg fandeme han siger det for lukkede døre, gerne i bussen på vej til Odense. Samt at han ved først givne lejlighed flår det anførerbind af Halgrimur med kommentaren. Det her er mit.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #75
                                Well, der er givetvis en mental faktor, der skal arbejdes med.

                                Men det store problem: Vi har ikke et ret godt hold! Spiller for spiller (uden at skele til helheden) står vi svagt. Falk er god. Makrini ligeså. Festersen og AK skal også medregnes. Lund har sine dage, og Zohore kan vel også siges at have kvaliteter. Derudover har vi et par talenter samt Matti, som vi endnu ikke kender niveauet på. Emil er rimelig - til tider er han endda kampafgørende - når solen skinner, og det hele er godt. Ellers er han en skændsel. Desværre skinner solen ikke så ofte for tiden.

                                Her træder nødvendigheden af en helhed ind. Helheden kan ofte rede et hold, hvor de individuelle kvaliteter ikke er høje. Man løber for hinanden, arbejder sammen og udviser holdånd. Vi har eller gør intet af det.

                                Konklusion: Vi har et ret dårligt hold.

                                Comment

                                Working...
                                X