Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Jeg ved ikke, om jeg er helt enig. Vi prøver da at komme frem med vores backs, men når indlægget ikke ligger perfekt, så er vores centrale midt alt for ringe til at holde presset på SE efter 2. bolden.

    Jeg tror Makrini - JJT kunne være en god duo på midtbanen, og ihf minimum 1 niveau over Ari - Azer, som hører hjemme på et midterhold i 1. division.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Nej der er nok for lang en proces foran os før det begynder at ligne noget.....det sker ikke inden for de næste 2 år. Så tag ud falk spil en 4-6 år i udlandet....og vend så hjem....så kan det være der begynder at være samlet et hold....
      Helt enig. Men en katastrofe ikke at få en transfer ud af det...
      Hvis det mislykkedes er det igen en fiasko med JH's navn på IMO

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Jeg ved ikke, om jeg er helt enig. Vi prøver da at komme frem med vores backs, men når indlægget ikke ligger perfekt, så er vores centrale midt alt for ringe til at holde presset på SE efter 2. bolden.

        Jeg tror Makrini - JJT kunne være en god duo på midtbanen, og ihf minimum 1 niveau over Ari - Azer, som hører hjemme på et midterhold i 1. division.
        Jeg er sådan set ligeglad om JJT er bedre eller dårligere end Ari og Azer..
        Han skal bare spille istedet for de 2 udulige "jeg nægter at tacle" spillere

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kan simpelthen ikke forestille mig at Falk gider at forlænge med OB..
          Dyr konsekvens af at JH ikke formår at gøre truppen god nok
          Præcis hvad jeg forudså før transfervinduet lukkede, hvis vi skulle fortsætte med samme forsvar og midtbane. Ari på back og Makrini på midtbanen er de eneste rigtigt gode nok ud af - SYV.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg er sådan set ligeglad om JJT er bedre eller dårligere end Ari og Azer..
            Han skal bare spille istedet for de 2 udulige "jeg nægter at tacle" spillere
            Du kan sige hvad du vil om Ari, men at han ikke tackler, det passer sgutte. Han var nede og ligge i en glidende tackling en 6-7 gange i dag. Viljen fejler ikke noget, kun evnerne. For det meste af resten af holdet mangler begge dele i dag...

            Og JJT har jeg sgu aldrig set lave en tackling heller. Men JJT - Makrini på midten tror jeg ville give... bedre balance end det her makværk!

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Han lignede en der godt ville have sagt en sandhed eller 2
              Nu spiller Lasse Nielsen ikke en kamp hvor han kan tillade sig at pege fingre af andre.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Du kan sige hvad du vil om Ari, men at han ikke tackler, det passer sgutte. Han var nede og ligge i en glidende tackling en 6-7 gange i dag. Viljen fejler ikke noget, kun evnerne. For det meste af resten af holdet mangler begge dele i dag...

                Og JJT har jeg sgu aldrig set lave en tackling heller. Men JJT - Makrini på midten tror jeg ville give... bedre balance end det her makværk!
                Han er sgu stadig mega uduelig. Jeg må have kigget for meget på Ipad så. For jeg kan ikke huske nogen af dem

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Nu spiller Lasse Nielsen ikke en kamp hvor han kan tillade sig at pege fingre af andre.
                  Derfor hold han vel også sin kæft. Men han lignede en der ikke manglede meget for at sige en masse masse grimme ting

                  Comment


                    #54
                    Kent Nielsen raus!! Spillernes dårlige attitude må være født et sted. Hans opstilling og taktiske dispositioner er også en skandale. Hvad fanden hjælper det at have boldbesiddelse, hvis man spiller den rundt mellem forsvarsspillerne, hvorpå de til sidst losser den frem fordi modstanderen ikke kan undgå at lægge et pres til sidst. Der er ikke én der ved modtagelse laver en vending med bolden og løber fremad - fucking Morten Olsen-bold - jeg brækker mig. Og så sidder Kent Nielsen bare dér og gør ikke en skid. Havde det været mit hold med dén attitude, så havde jeg været helt gasblå i hovedet af raseri. Så gør dog noget mand! Jeg forventer konsekvenser efter dagens miserable indsats.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Kent Nielsen raus!! Spillernes dårlige attitude må være født et sted. Hans opstilling og taktiske dispositioner er også en skandale. Hvad fanden hjælper det at have boldbesiddelse, hvis man spiller den rundt mellem forsvarsspillerne, hvorpå de til sidst losser den frem fordi modstanderen ikke kan undgå at lægge et pres til sidst. Der er ikke én der ved modtagelse laver en vending med bolden og løber fremad - fucking Morten Olsen-bold - jeg brækker mig. Og så sidder Kent Nielsen bare dér og gør ikke en skid. Havde det været mit hold med dén attitude, så havde jeg været helt gasblå i hovedet af raseri. Så gør dog noget mand! Jeg forventer konsekvenser efter dagens miserable indsats.
                      Enig i alt andet en Kent Nielsen raus... Han fejlede totalt idag... Men han har et lorte hold der skal præstere...

                      Comment


                        #56
                        Ligner holdet ikke igen det hold, OP overtog. Et hold som ikke havde lyst til at acceptere og indse at der skal arbejdes ben-hårdt for at hente point. Et hold som skal indse at firma-navnet OB og lønchecken ikke giver carte blanche til at slå op i banen, når det bliver lidt hårdt - men i øjeblikket faktisk det modsatte?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Kent Nielsen raus!! Spillernes dårlige attitude må være født et sted. Hans opstilling og taktiske dispositioner er også en skandale. Hvad fanden hjælper det at have boldbesiddelse, hvis man spiller den rundt mellem forsvarsspillerne, hvorpå de til sidst losser den frem fordi modstanderen ikke kan undgå at lægge et pres til sidst. Der er ikke én der ved modtagelse laver en vending med bolden og løber fremad - fucking Morten Olsen-bold - jeg brækker mig. Og så sidder Kent Nielsen bare dér og gør ikke en skid. Havde det været mit hold med dén attitude, så havde jeg været helt gasblå i hovedet af raseri. Så gør dog noget mand! Jeg forventer konsekvenser efter dagens miserable indsats.
                          Ja jeg har sgu også svært ved at forstå hvad manden laver.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Enig i alt andet en Kent Nielsen raus... Han fejlede totalt idag... Men han har et lorte hold der skal præstere...
                            Holdet er vel ikke værre end sidste sæson. Men det er træneren

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Ja jeg har sgu også svært ved at forstå hvad manden laver.
                              KN har en lang kontrakt. Han bliver IKKE fyret - det har man ikke råd til. Så jeg kan godt forstå at KN det første halve år bruger kampene til at forsøge alt muligt. Det er frustrende for os - men hvis han har hånd i hanke med det er det "gratis" (=at OB ikke rykker ned!). Samtidig stiller det ham bedre i sin argumentation over for JH / ledelsen. Han har masser af argumenter for at han skal have forstærkninger næste vindue....

                              Comment


                                #60
                                Diverse ligegyldige forklaringer på dagens nederlag

                                http://www.bold.dk/nyt/flov-falk-vi-...og-blive-bedre

                                Comment

                                Working...
                                X