Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fucking bumser hele bundtet! De skal spille for tomt stadion næste hjemmekamp! Føj.

    Comment


      Og så blev der slukket for kampen her...

      Comment


        Nå, så får ungerne alligevel lov til at se Disney Sjov.
        - Nicolai

        Comment


          Haha serie 5 hold med serie 5 keeper - det er så pinligt at dukke op med den attitude. Tænk at de kan være det bekendt for de fans som har taget turen. Skam jer!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Vreden burde rettes mod JH, han bærer det største ansvar for situationen, han burde ryge snart.
            Sportsamatøren har alle dage været lallende inkompetent. Jeg mangler at se grunde både fra hans Horsens-tid og hans OB-tid til, at han skal have den post han har. Det siger alt om den manglende lyst til fornyelse og innovation, at man har en mand som ham siddende.

            Comment


              For tredje gang i streg er vi stort bagud ved pausen på udebane, og JH har tillid til vores forsvar. JH katastrofale fejlvurdering skal koste en fyring på gråt papir.

              Comment


                Og Kent sidde igen bare passivt og venter på, at tiden går

                Comment


                  Jeg ved ikk om jeg skal grine eller græde😔 Det er håbløst..

                  Comment


                    Hahaha for fanden hvor er vi til grin....godt af en tur i 1 division og blive der et par år....det hold er simpelthen en skandale...Kent kan vist ikke redde os...JH ses bedst med mappen under armen på vej væk permanent....NT, nå ja han har fået som han vil af det!

                    Comment


                      Vores nye målmand er da noget af en sæbehandske. Vi er så ringe så ringe. Holdet har ikke flyttet sig de sidste 3-4 år. Der er ikke sket en skid. Dårlige spillere dårlig ledelse, måske er træneren heller ikke så god som jeg troede.
                      hold kæft hvor er det pinligt pinligt og atter pinligt. Emil vil ikke tackle.
                      Min hjerteklub er et bundhold, og jeg magter ikke at høre om proces og det tager tid og alt det andet pis og bullshit.
                      Mange af spillerne har ikke niveau slut prut finale
                      Last edited by Oraklet; 26-09-2015, 00:28.

                      Comment


                        Sønderjyske er et glimrende eksempel på at spillere fra 1. division sagtens kan begå sig i superligaen hvis de bare er scoutet rigtigt. Selvom der lød et ramaskrig da vi blev meldt interesseret i Kløve og Drachmann, så tror jeg nu godt at de kunne gøre sig gældende på vores nuværende hold. Jeg græmmes når jeg kigger på den elendighed der præger vores hold. Ingen der yder det ekstra og så kan jeg altså ikke undgå at tænke at Kent har valgt en naiv tilgang til holdet idag. Det er pinligt at kigge på!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          pjat med dig - der er spillet 17 min og vi er endnu ikke bagud med 4 mål...
                          Nej der er fremgang. Kun 3-0 ved pausen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                            Og Kent sidde igen bare passivt og venter på, at tiden går
                            jeg tror han er lamslået - forstår ikke hvad der sker - som resten af os.

                            Det er et langsigtet projekt med Kent - det er jeg med på - og det er en process (gys) det er jeg med på. Men det her bliver han ikke ved med at overleve - det er jo ikke nederlag med en enkelt efter en herre fight det vi ser. Det er igen et hold der overhovedet ikke er mødt op mentalt - de er HELT væk.

                            - Selv om spillerne er glade og syntes det er mere spændende og interessant træning end det var under Ove - så mener jeg efterhånden at det var en KÆMPE fejl ikke at signe med ham et par år.....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Nej der er fremgang. Kun 3-0 ved pausen
                              nemlig - glasset er ikke halv tomt - det er kvart fyldt....eller noget

                              Comment


                                Hvis ikke der kommer en trods reaktion fra fans ved næste hjemme kamp af de helt store..,så stor verden ikke længere

                                Comment

                                Working...
                                X