Den her sidste SDJ chance - INGEN OBere dækker den mand de bør - de kommer for sent i hver situation i den samlede situation.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd SDJ-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg forstår simpelthen ikke hvad der foregår.
Ja - der er en del pladser hvor vi kunne være markant bedre dækket ind - men SÅ dårlige er spillerne da ikke, men holdet ser bare ikke ud til at fungere.....vilje og fight hvor er det blevet af - det er helt væk
Det virker som om der ingen gameplan er. Vi ligner et pigehold, der ikke tør have bolden.
Kirkeskov må ud. Han er under DS niveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg synes da du skal give kampforløbet et skud nu, bare i grove træk inden kampen starter...ikke at jeg ikke ved hvad jeg tror du skriver, men prøv da alliwl. Jeg tager gerne hatten af hvis du "nailer" den
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægForsvaret er helt væk, den centrale midt på divisionsniveau....så kan man ikke gøre det bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægVreden burde rettes mod JH, han bærer det største ansvar for situationen, han burde ryge snart.
Comment
Comment