Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Jeg vælger at tro det er fordi vi lige har tabt endnu en kamp at du skriver som du gør.
    Øh nej; vi VAR heldige imod Brøndby - ret skal være ret. De havde svært ved at komme til åbne chancer, men de dominerede rimeligt meget kampen.

    Samlet set er sæsonstarten nu vendt fra 'lovende' til 'bekymrende'. Man vinder ikke mange fodboldkampe med så ringe forsvarsspil. Vælger stadigvæk at tro på, at Hobro tager billetten, men vi kan nemt ende dernede, hvis ikke defensiven bliver stabiliseret.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Sådan går det når man sælger ud uden at erstatte...
      Jeg er simpelthen så sur på JH lige nu at jeg er ved at springe i luften
      far er ikke sur, far er skuffet......jeg er bare så træt af at skulle igennem det her endnu en gang. Havde virkelig en tro på tingene og en positiv indstilling da sæsonnen begyndte - ny energi, Kent og nyt træner team - fine handler til offenssiven. Og så holdt Jesper pludseligt op med at sammensætte truppen - mente åbenabrt han havde lavet nok og det var tid til lidt sommerferie....(jeg er perfid og jeg ved det)
      Et par gode forstærkninger og vi ville kunne lege med i top 6. Et par til og top 4 ville ikke se helt urealistisk ud. For fremadrette har vi virkeligt noget at skyde med.

      Men nok engang har man valgt at spare på den ekstremt korte banen - og nok en gang kan det gå hen og blive rigtigt dyrt. Sejrs bonus og placeringspenge.....tilskuerne bliver de ved med at dukke op i samme omfang? Og mon ikke JH skal på januars udsalg?

      Al den positive stemning jeg syntes der var omkring i juli og start august - den siver langsomt men sikkert ud - og vi kigger på endnu en sæson i bunddyndet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Og det skuffede mig også helt vildt, manden lignede jo en der havde opgivet. Jeg siger heller ikke at det var godkendt, det var bare første gang at jeg så skyggen af det i dag, desværre var det først efter kampen var slut. Simpelthen ikke godt nok.
        Enig. Det betyder bare ikke en skid at gøre det efter kampen, når man har ansvaret for et tandløst OB-hold, der bliver ydmyget på
        30 minutter..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Øh nej; vi VAR heldige imod Brøndby - ret skal være ret. De havde svært ved at komme til åbne chancer, men de dominerede rimeligt meget kampen.

          Samlet set er sæsonstarten nu vendt fra 'lovende' til 'bekymrende'. Man vinder ikke mange fodboldkampe med så ringe forsvarsspil. Vælger stadigvæk at tro på, at Hobro tager billetten, men vi kan nemt ende dernede, hvis ikke defensiven bliver stabiliseret.
          jeg er nået dertil at jeg kan ganske simpelthen ikke se hvordan vi undgår at havne "dernede" Håber og tror endnu på vi overlever - men jeg er ude i at vi igen snakker overlevelse som sæson mål - ALT andet er reelt ligegyldigt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
            Enig. Det betyder bare ikke en skid at gøre det efter kampen, når man har ansvaret for et tandløst OB-hold, der bliver ydmyget på
            30 minutter..
            Du har helt ret.

            Comment


              Mange bekymrende statistikker: Næstfærrest afslutninger, 3. mindst boldbesiddelse.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Mange bekymrende statistikker: Næstfærrest afslutninger, 3. mindst boldbesiddelse.
                Ja og flest imod...
                Så prøv at se den her, det er uden de 2 første runder... du skider i dit tøj...

                http://www.superstats.dk/stilling/fra-til?runde1=3&aar1=2015%2F2016&runde2=8&aar2=2015%2 F2016


                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Mange bekymrende statistikker: Næstfærrest afslutninger, 3. mindst boldbesiddelse.
                  ja og næst dårligst hold. Hvordan skulle man kunne holde på Falk, men flok?
                  Og når vi er ved dårligst så - klart dårligst sportsdirketør

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Ja og flest imod...
                    Så prøv at se den her, det er uden de 2 første runder... du skider i dit tøj...

                    http://www.superstats.dk/stilling/fra-til?runde1=3&aar1=2015%2F2016&runde2=8&aar2=2015%2 F2016


                    Ja også det, men den havde du allerede linket til. Ja det er sgu ret skidt og dybt bekymrende. Men JH har vel is i maven, mon ikke han går og nynner:

                    Du kan ikke fryse mig, for jeg er allerede is....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Ja og flest imod...
                      Så prøv at se den her, det er uden de 2 første runder... du skider i dit tøj...

                      http://www.superstats.dk/stilling/fra-til?runde1=3&aar1=2015%2F2016&runde2=8&aar2=2015%2 F2016


                      ja vi lever i den grad højt på de 2 første kampe - men det bliver jo ikke ved med at gå.

                      Pointmæssigt er det jo stadigvæk....acceptabelt - langt fra imponerende, men heller ikke skandaløst. Men spillet har godt nok været skidt og den udvikling skal vendes.

                      - ellers ender vi hurtigt ud i noget træner skifte igen og endnu en brandslukker, eller i hvertfald at snakken for alvor begynder - der skal vi helst ikke hen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        ja og næst dårligst hold. Hvordan skulle man kunne holde på Falk, men flok?
                        Og når vi er ved dårligst så - klart dårligst sportsdirketør
                        Klart ringest ja, han er totalt overmatchet, endnu en fejldisposition af den talentløse bestyrelse i OB, som perler på en snor.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Mange bekymrende statistikker: Næstfærrest afslutninger, 3. mindst boldbesiddelse.
                          2 gange er der dømt offside imod OB , det fortæller vel også en historie om et forsvar uden leder og styring.

                          55 hjørnespark har vi givet 6,9 pr kamp.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            http://www.bold.dk/nyt/chokeret-ob-a...levet-det-foer

                            Vi har ellers set dig før Jonasson ...

                            Så vi tabte andenboldene, duellerne, kæmpede ikke, stod forkert og arbejdede ikke for hinanden mens vi ikke kunne holde organisationen og havde håbløse boldtab ... Men i det mindste faldt spillerne ikke fra hinanden ...

                            hvem har fortjent deres løn???
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Ja også det, men den havde du allerede linket til. Ja det er sgu ret skidt og dybt bekymrende. Men JH har vel is i maven, mon ikke han går og nynner:

                              Du kan ikke fryse mig, for jeg er allerede is....
                              Nå ja, selvfølgelig...

                              Ja jeg er lidt shaky pt...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                2 gange er der dømt offside imod OB , det fortæller vel også en historie om et forsvar uden leder og styring.

                                55 hjørnespark har vi givet 6,9 pr kamp.
                                Også det ja, rystende.

                                Comment

                                Working...
                                X