Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Du er da en langt større jubeloptimist end jeg troede, hvis dit humør allerede er opadgående efter 24 timer:)

    Rammer nok først selv overfladen igen omkring lørdag middag:)
    Ved du, hvad jeg gjorde under kampen (som min fætter foreslog): Hver gang jeg fandt mig selv i at blive frustreret over det bræk, jeg så på min TV-skærm, så begyndte jeg at nynne temaet til Indiana Jones i mit hoved som en lalleglad idiot; og så kunne jeg holde ud at se mere; og her efter kampen synes det at have haft en afsmittende effekt på mit humør. Jeg har ikke lyst til at lave lig!

    :-)

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Arrghhhh ikke iflg vores sportsdirektør .

      http://www.bold.dk/nyt/ob-jonasson-b...-og-lederevner

      " - Han er en meget duelstærk spiller og stærk i hovedspillet. Men hans erfaring og lederegenskaber er også noget af det, vi godt kunne tænke os at få ind i vores trup, siger Jesper Hansen til bold.dk."
      Det kan da også godt være, at lederskab og erfaring bliver nulstillet, når man kommer til OB. Er der én eller anden form for voodoo-curse, som ingen har fortalt os om?

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Arrghhhh ikke iflg vores sportsdirektør .

        http://www.bold.dk/nyt/ob-jonasson-b...-og-lederevner

        " - Han er en meget duelstærk spiller og stærk i hovedspillet. Men hans erfaring og lederegenskaber er også noget af det, vi godt kunne tænke os at få ind i vores trup, siger Jesper Hansen til bold.dk."

        Men JH er selvfølgelig undskyldt af at HJ ikke spiller den plads han er indkøbt til :

        "
        Er det planen, at Jonasson direkte skal erstatte Espen Ruud på højrebacken?»Det bestemmer Ove Pedersen (træner, red.), så det må du spørge ham om. Hallgrimur har længe spillet positionen for Sønderjyske, så han er tryg ved det. Men det var en central midtbaneplads, vi købte ham ind til i tidernes morgen.« "
        Stærk i hovedspillet, det har jeg godt nok overset...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Stærk i hovedspillet, det har jeg godt nok overset...
          Jeg er så endnu mere væk , har også overset " duelstærk og lederegenskaber "
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Jeg er så endnu mere væk , har også overset " duelstærk og lederegenskaber "
            Ro på drenge, der jo stadig erfaringen, fra bla. Sønderjyske og Keflavik...
            Det er ikke erfaring man bare lige går ud og plukker ned fra træerne...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Så skulle han jo bare dække én af de andre op, og så havde DENNE scoret... Så ringe var vi i de første 36 minutter.

              Det jeg hæfter mig ved, er at der altid bliver lavet screeninger ved dødbolde; nogle spillere har specifikt denne opgave; hvorfor reagerer vores kaptajn ikke noget hurtigere på det?

              Det er et retorisk spørgsmål i øvrigt; jeg kender godt svaret.... Alt for godt.

              MvH ChrisOB
              Det vil sige, at han jo egentlig bare skulle have stået og gloet... Der er ikke nogen af forsvarerne der er i nærheden af nogen form for seriøs forsvarsspil, eller i nærheden af at bakke Azer op... men det er jo lidt det samme som du er inde på, der er ingen styring...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                Enig. Det betyder bare ikke en skid at gøre det efter kampen, når man har ansvaret for et tandløst OB-hold, der bliver ydmyget på
                30 minutter..
                Hvorfor var der ikke en journalist, der spurgte KN, hvorfor han satte sig ned efter 25 minutter? Nårh nej, sportsjournalister er ikke i stand til at tænke hurtigt og stille et spørgsmål, de ikke har fået at vide at de skal stille 6 timer tidligere.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Vi er jo ret på samme side omkring det her, så mig behøves du nok ikke overbevise... ;-) Der er bare nogen, der for at kunne holde tingene ud altid vil forsøge at finde perspektiver (uanset om de er der, eller ej). Det kan også have sine kvaliteter; for ellers ville dette sted nok blive "for meget", selv for én der godt kan forstå, hvis nogen bruger dette forum til at komme af med frustrationer, der ellers ville ha' spildt ud i deres privatliv.

                  Vores vice-anfører er jo også en grå, arbejdsmus; der er helt ufatteligt dårlig til at spille under pres, uanset om det er på venstre back eller på den centrale midtbane. Det vidste vi på forhånd; alligevel valgte Kent Nielsen at smide ham på central midt fra sæsonens start af. Hvis vi lige visker de 36 minutter af første halvleg væk, hvor ALLE var væk, så fungerede midtbanen jo faktisk i 2. halvleg; fordi El Makrini gik ind og tog lederskab. Satte nogle tacklinger. Fik nogle knubs og rejste sig igen. Spillede videre; vandt bolde.

                  Så der er, trods alt, lys i mørket. Desværre er det i mine øjne omsonst arbejde, hvis alt, hvad der kræves for at ryste vores bagerste 4 er at starte en kamp godt.

                  Så kan det være, han i længden føler sit arbejde er spildt; og så gør han det ikke mere. Det samme gælder angriberne. Hvis de producerer nok chancer til at få et point med hjem i en kamp, hvor vi har lukket 4 mål ind, så fortæller det en historie om, at hvis forsvaret bare var på tilnærmelsesvis samme niveau som dem, så ville vi stå med ikke bare gode kort til at slutte højere end sidste år, men også at bygge et hold op, der kan konkurrere sig ind i TOP-6. Lige nu har ledelsens gamble vist sig at være præcist det, som der blev forudsagt; og stadig er der nogen, der vil ha' os til at "glemme" det, fordi vi har det angreb, som vi har.

                  Vi scorer 2 mål på udebane og har chancer til flere, men taber alligevel. Mod et Esbjerg-hold, der fik LOV til at være gode i 36 minutter. Resten af tiden var de jo ikke bedre end os.

                  Man kunne sige, at AaB-kampen var en one-off, da det skete, men nu skete det så IGEN, og chancerne for at det sker igen synes at være ret høje.

                  For hvis man gør det igen, i kamp nr. 2 efter det skete sidst, så er der ikke bare tale om en enlig svale. Så er der tale om, at der er noget ruskragende forkert i sammensætning, niveau og mental styrke.

                  Det er HER ledere træder til. El Makrini gjorde det i 2. halvleg. Så jeg ser da hellere det bind sad på ham, end på nogen af de to, som er 1. og 2. valg lige nu. Hvis El Makrini vel at mærke har tænkt sig at fortsætte i sådant spor. Det var jo, med afstand, den bedste enkeltmandspræstation af en OB-spiller i år. Synes jeg.

                  MvH ChrisOB
                  Enig i at der mangler en fanden i voldsk "Tøffe"-type. Det kan ske for alle, at man inkasserer et hurtigt mål. Men så skal der komme en ekstrem trodsreaktion, hvor man skralder igennem, til man er tilbage på sporet. I stedet stod alle 10 i marken og kiggede 3 mål blive scoret. Ud over store mangler i forsvaret er Emil Larsen og Azer et kæmpe problem - de er simpelthen nipsspillere, som ikke magter lidt modgang, hvor arbejdshanskerne skal tages på, og som nærmest ikke er nede og ligge i en hel kamp. ELs spilledragt i går (og ofte før) kan hænges op ved siden af de hvide silkeskjorter lige efter kampen.

                  For mange spillere mangler fight i deres DNA - det lykkes så engang imellem som mod FCK, hvor hele holdet var top-koncentreret. Men hvis 1-2 ikke leverer falder hele holdet fra hinanden. Håber på at Makrini kan blive en af lederne, så mangler vi kun én mere. Det virker som om at han er ved at have mistet respekten for de andre hold og bare skralder igennem - det var fedt at se på - nærmest et top-trimmet Moseby :o)

                  Den var god - men jeg synes nu Lasse Nielsen gjorde de en tand bedre mod FCK. Men begge var gode.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Det kan da også godt være, at lederskab og erfaring bliver nulstillet, når man kommer til OB. Er der én eller anden form for voodoo-curse, som ingen har fortalt os om?

                    MvH ChrisOB
                    Det syndrom har jeg tidligere kaldt Ådalens Bermudatrekant ;o)

                    Comment


                      HOV - HOV - OB ender med en boldbesiddelse på 60% - det er jo fremragende - eller sådan noget...

                      Måske kan vi lade være med at gøre så meget ud af den generelt lave boldbesiddelse i fremtiden - den siger intet i sig selv, kun kombineret med mange andre faktorer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Enig i at der mangler en fanden i voldsk "Tøffe"-type. Det kan ske for alle, at man inkasserer et hurtigt mål. Men så skal der komme en ekstrem trodsreaktion, hvor man skralder igennem, til man er tilbage på sporet. I stedet stod alle 10 i marken og kiggede 3 mål blive scoret. Ud over store mangler i forsvaret er Emil Larsen og Azer et kæmpe problem - de er simpelthen nipsspillere, som ikke magter lidt modgang, hvor arbejdshanskerne skal tages på, og som nærmest ikke er nede og ligge i en hel kamp. ELs spilledragt i går (og ofte før) kan hænges op ved siden af de hvide silkeskjorter lige efter kampen.

                        For mange spillere mangler fight i deres DNA - det lykkes så engang imellem som mod FCK, hvor hele holdet var top-koncentreret. Men hvis 1-2 ikke leverer falder hele holdet fra hinanden. Håber på at Makrini kan blive en af lederne, så mangler vi kun én mere. Det virker som om at han er ved at have mistet respekten for de andre hold og bare skralder igennem - det var fedt at se på - nærmest et top-trimmet Moseby :o)

                        Den var god - men jeg synes nu Lasse Nielsen gjorde de en tand bedre mod FCK. Men begge var gode.
                        Vi mangler ikke kun "én mere". Vi mangler i hvert fald 3 forsvarsspillere som er bedre, end dem vi har. Indtil vi har fået det, så vil vi blive ved med at se de massive udsving, som vi har set hidtidig. Og hvad hvis nu ALLE hold har luret os nu og bare skal sørge for at presse højt fra start, så falder vi så let som ingenting sammen?

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Arrghhhh ikke iflg vores sportsdirektør .

                          http://www.bold.dk/nyt/ob-jonasson-b...-og-lederevner

                          " - Han er en meget duelstærk spiller og stærk i hovedspillet. Men hans erfaring og lederegenskaber er også noget af det, vi godt kunne tænke os at få ind i vores trup, siger Jesper Hansen til bold.dk."

                          Men JH er selvfølgelig undskyldt af at HJ ikke spiller den plads han er indkøbt til :

                          "
                          Er det planen, at Jonasson direkte skal erstatte Espen Ruud på højrebacken?»Det bestemmer Ove Pedersen (træner, red.), så det må du spørge ham om. Hallgrimur har længe spillet positionen for Sønderjyske, så han er tryg ved det. Men det var en central midtbaneplads, vi købte ham ind til i tidernes morgen.« "
                          Vi har en sportsdirektør, der ikke aner, hvad han foretager sig. Det virker tilfældigt, måske styret af agenter, som fodrer ham? Har læst, at Jesper Hansen beskrives som meget grundig og arbejdsom, det håber jeg virkelig ikke er sandt, for så står det virkelig sløjt til.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Vi har en sportsdirektør, der ikke aner, hvad han foretager sig. Det virker tilfældigt, måske styret af agenter, som fodrer ham? Har læst, at Jesper Hansen beskrives som meget grundig og arbejdsom, det håber jeg virkelig ikke er sandt, for så står det virkelig sløjt til.

                            Comment


                              Nu har jeg lige set højdepunkter fra kampen, og jeg mener da at Tørnes som minimum skulle have taget mål 3 og 4, dem havde en middelmådig målmand i hvert fald taget.

                              Jeg havde i hvert fald taget 3 mål.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Nu har jeg lige set højdepunkter fra kampen, og jeg mener da at Tørnes som minimum skulle have taget mål 3 og 4, dem havde en middelmådig målmand i hvert fald taget.

                                Jeg havde i hvert fald taget 3 mål.
                                Det er jeg så ikke enig i, på den 3. kasse afslutter han fra 2 meters afstand, laver han et andet udfald havde han måske taget den, det er der ofte også lidt held forbundet med, men han bærer ikke skylden, ej heller for den 4. kasse.

                                Comment

                                Working...
                                X