Vi er så det hold der har lukket flest mål ind.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHelt enig, teoretisk set.
Virkeligheden er bare mere spidsfindig. Jeg er selv kommet til kampe som spiller (lavt serieniveau, bevares) og har haft de bedste intentioner og nå ja, lige pludselig kan du bare fornemme inde på banen, at holdet overhovedet ikke hænger sammen og den og den spiller bare slet ikke kan hjælpe med noget i dag. Du ved det koster nok en 2-3 mål ekstra, at vi har vores førstekeeper og højre back væk. Det bliver bare så svært at trække det op samlet, man kan hver især gøre det i enkelte sekvenser, men som hold er det svært. Tror det langt hen ad vejen var det vi så i dag. Er det i orden - Nej, men det sker bare på alle niveauer.
I vores konkrete tilfælde peger pilen den indkøbsansvarlige.
Nu har vi en stjernevigtig kamp på lørdag, den kan, skal og bør vindes og så er vi med igen. Det må være præmissen frem til vinter, en kamp ad gangen, få nogen sejre og så skal vi have hentet, mindst en stjerne god centerback.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægVi er så det hold der har lukket flest mål ind.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægBille laver frispark og får gult. End of story. Kent beskytter da ikke nogen ved at brokke sig efter. Hverken til Bille eller pressen. Bille stopper da ikke af den grund. I værste fald får Kent karantæne..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa man kan så have svært ved at forstå og acceptere at vi igen skal ud i at lappe på en sæson i vintervinduet fordi , man ikke magter at have den rette trup klar til sæsonstarten eller senest når sommer vinduet lukker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægHva?
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægEller også skal Kent feje foran egen dør og ikke lade som om den tackling har noget at gøre med hans dårlige humør.
Og så supplere jeg med, at jeg er træt af taberattituder både på banen og på forum, spillerne viser,med undtagelse af få, ingen aggressivitet. Visse folk herinde stiller sig tilfreds med hvad som helst, det kan jeg slet ikke sætte mig ind i.
Desværre får jeg gjort det hele i en sætning, så det er vanskeligt at tyde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægBille laver frispark og får gult. End of story. Kent beskytter da ikke nogen ved at brokke sig efter. Hverken til Bille eller pressen. Bille stopper da ikke af den grund. I værste fald får Kent karantæne..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlægUenig. Det er helt i orden at vise tænding, selv om den kom alt for sent i aftes. Det var til at brække sig over at se Lasse Nielsen hjælpe Bille på benene efter den tackling - og Falk var også ovre og kramme ham efterfølgende. Tabermentalitet af værste skuffe. Der forventer jeg, at man som dedikeret stribet, der lige har set sin holdkammerat forsøgt myrdet, får fortalt Bille et par eller to om hans udseende, hans mors udseende og hans kæreste intelligens.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægVi er så det hold der har lukket flest mål ind.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDu skriver:
Så skriver jeg, at en dårlig taber er en vinder.
Og så supplere jeg med, at jeg er træt af taberattituder både på banen og på forum, spillerne viser,med undtagelse af få, ingen aggressivitet. Visse folk herinde stiller sig tilfreds med hvad som helst, det kan jeg slet ikke sætte mig ind i.
Desværre får jeg gjort det hele i en sætning, så det er vanskeligt at tyde.
Det er jeg sådan set med på, men nu sad Kent jo opgivende mere end halvdelen af kampen, så jeg køber ikke den der aggresivitet som vindermentalitet, når kampen er slut..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlægUenig. Det er helt i orden at vise tænding, selv om den kom alt for sent i aftes. Det var til at brække sig over at se Lasse Nielsen hjælpe Bille på benene efter den tackling - og Falk var også ovre og kramme ham efterfølgende. Tabermentalitet af værste skuffe. Der forventer jeg, at man som dedikeret stribet, der lige har set sin holdkammerat forsøgt myrdet, får fortalt Bille et par eller to om hans udseende, hans mors udseende og hans kæreste intelligens.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDu skriver:
Så skriver jeg, at en dårlig taber er en vinder.
Desværre får jeg gjort det hele i en sætning, så det er vanskeligt at tyde.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægDet er jeg sådan set med på, men nu sad Kent jo opgivende mere end halvdelen af kampen, så jeg køber ikke den der aggresivitet som vindermentalitet, når kampen er slut..
Comment
Comment