Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMange bekymrende statistikker: Næstfærrest afslutninger, 3. mindst boldbesiddelse.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægTænk at man kunne ansætte en sportschef som er dårligere end TC, PH og TB. Mon NT er igen med et eksperiment, for hvornår man ikke længere kan overleve i rækken pga. elendig sportsdirektør.
Det ser ud til at det var en fatal beslutning at afprøve om vores nuværende defensiv kunne bære, i hvert fald indtil vinter. Jeg tænkte at KN måske kunne se noget defensivt potentiale i spillertruppen vi dødelige ikke kunne, men ak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/chokeret-ob-a...levet-det-foer
Vi har ellers set dig før Jonasson ...
Så vi tabte andenboldene, duellerne, kæmpede ikke, stod forkert og arbejdede ikke for hinanden mens vi ikke kunne holde organisationen og havde håbløse boldtab ... Men i det mindste faldt spillerne ikke fra hinanden ...
hvem har fortjent deres løn???Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægOverskrift fra bold.dk Chokeret OB-anfører: Aldrig oplevet det før
Det lyder da helt utroligt Haddi, har du virkelig allerede glemt det lort i lavede i Aalborg?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDen hæfter jeg mig lidt ved, det er roden til at ondt med alle de chancer...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEn EM kval der blev fejret lige voldsomt nok, måske...
Men generelt er Haddi bare ikke god nok , som ventet.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlægRet skal være ret; PH var i en helt anden liga end de andre.
Det ser ud til at det var en fatal beslutning at afprøve om vores nuværende defensiv kunne bære, i hvert fald indtil vinter. Jeg tænkte at KN måske kunne se noget defensivt potentiale i spillertruppen vi dødelige ikke kunne, men ak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægNu er det jo sådan, at når vores forsvar er så graciøse bare at flytte sig for modstanderen, åbne op for skud, bakke, spille modstandere onside, forære dem chancer inde i det lille felt, ikke følge mand, lave ankelbolde, lade sig kyse, miste orienteringen, stå og glo, så er det også utroligt nemt at komme til at føre sådanne lident flatterende statistikker.
MvH ChrisOB817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Hvem tjekker op på om Esbjerg har fået spilletilladelse til Victor Palsson og Bjørn Paulsen:)
Glæder mig til at se den ukrainske målmand i næste kamp. Tørnes kan vel ikke lastes for noget. Men med 12 mål imod på fire kampe har han næppe afsmittende selvtillid med på banen.
Håber vi med Koval endelig har fået en målmand, der tager bolde, man havde set inde - og så holder et højt bundniveau derfra.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægRet enkelt : manglende kvalitet . Men hey hvem kunne have forudset det ??
Lur mig ikke om vi vinder over Viborg - og får en snitter i Haderslev, og Haddi, som den gode og observerende kaptajn, han er, igen bliver chokeret over, at han selv og hans kollegaer synes at have en "off-switch", når modstanderne vover at starte en kamp godt...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægHvem tjekker op på om Esbjerg har fået spilletilladelse til Victor Palsson og Bjørn Paulsen:)
Glæder mig til at se den ukrainske målmand i næste kamp. Tørnes kan vel ikke lastes for noget. Men med 12 mål imod på fire kampe har han næppe afsmittende selvtillid med på banen.
Håber vi med Koval endelig har fået en målmand, der tager bolde, man havde set inde - og så holder et højt bundniveau derfra.
Synd for Tørnæs, at han skal stå bag så ringe et forsvar; og det tror jeg også Koval kommer til at mærke et par gange eller 5 i løbet af dette efterår. Håber da, han kan indgyde noget respekt; men heller ikke han er en mirakelmager, der kan omtransformere vores 1. Divisions forsvar og dårlige ledere til mere, end de er...
Comment
Comment