Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi er så det hold der har lukket flest mål ind.
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Helt enig, teoretisk set.

      Virkeligheden er bare mere spidsfindig. Jeg er selv kommet til kampe som spiller (lavt serieniveau, bevares) og har haft de bedste intentioner og nå ja, lige pludselig kan du bare fornemme inde på banen, at holdet overhovedet ikke hænger sammen og den og den spiller bare slet ikke kan hjælpe med noget i dag. Du ved det koster nok en 2-3 mål ekstra, at vi har vores førstekeeper og højre back væk. Det bliver bare så svært at trække det op samlet, man kan hver især gøre det i enkelte sekvenser, men som hold er det svært. Tror det langt hen ad vejen var det vi så i dag. Er det i orden - Nej, men det sker bare på alle niveauer.

      I vores konkrete tilfælde peger pilen den indkøbsansvarlige.

      Nu har vi en stjernevigtig kamp på lørdag, den kan, skal og bør vindes og så er vi med igen. Det må være præmissen frem til vinter, en kamp ad gangen, få nogen sejre og så skal vi have hentet, mindst en stjerne god centerback.
      Ja man kan så have svært ved at forstå og acceptere at vi igen skal ud i at lappe på en sæson i vintervinduet fordi , man ikke magter at have den rette trup klar til sæsonstarten eller senest når sommer vinduet lukker.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Vi er så det hold der har lukket flest mål ind.
        Stemmer ret godt overens med at vi har ligaens ringeste forsvar målt på spillernes niveau , og en skræmmende mangel på bredde og muligheder . Jeg skammer mig over at se HJ bære både den stribede og anførerbindet .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
          Bille laver frispark og får gult. End of story. Kent beskytter da ikke nogen ved at brokke sig efter. Hverken til Bille eller pressen. Bille stopper da ikke af den grund. I værste fald får Kent karantæne..
          Både på banen og på forum lider vi under folk med en taberattitude, husk på; en dårlig taber er en vinder.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Både på banen og på forum lider vi under folk med en taberattitude, husk på; en dårlig taber er en vinder.
            Hva?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ja man kan så have svært ved at forstå og acceptere at vi igen skal ud i at lappe på en sæson i vintervinduet fordi , man ikke magter at have den rette trup klar til sæsonstarten eller senest når sommer vinduet lukker.
              Tænk at man kunne ansætte en sportschef som er dårligere end TC, PH og TB. Mon NT er igen med et eksperiment, for hvornår man ikke længere kan overleve i rækken pga. elendig sportsdirektør.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                Hva?
                Du skriver:

                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                Eller også skal Kent feje foran egen dør og ikke lade som om den tackling har noget at gøre med hans dårlige humør.
                Så skriver jeg, at en dårlig taber er en vinder.

                Og så supplere jeg med, at jeg er træt af taberattituder både på banen og på forum, spillerne viser,med undtagelse af få, ingen aggressivitet. Visse folk herinde stiller sig tilfreds med hvad som helst, det kan jeg slet ikke sætte mig ind i.

                Desværre får jeg gjort det hele i en sætning, så det er vanskeligt at tyde.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                  Bille laver frispark og får gult. End of story. Kent beskytter da ikke nogen ved at brokke sig efter. Hverken til Bille eller pressen. Bille stopper da ikke af den grund. I værste fald får Kent karantæne..
                  Uenig. Det er helt i orden at vise tænding, selv om den kom alt for sent i aftes. Det var til at brække sig over at se Lasse Nielsen hjælpe Bille på benene efter den tackling - og Falk var også ovre og kramme ham efterfølgende. Tabermentalitet af værste skuffe. Der forventer jeg, at man som dedikeret stribet, der lige har set sin holdkammerat forsøgt myrdet, får fortalt Bille et par eller to om hans udseende, hans mors udseende og hans kæreste intelligens.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Vi er så det hold der har lukket flest mål ind.
                    Sådan går det når man sælger ud uden at erstatte...
                    Jeg er simpelthen så sur på JH lige nu at jeg er ved at springe i luften

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                      Uenig. Det er helt i orden at vise tænding, selv om den kom alt for sent i aftes. Det var til at brække sig over at se Lasse Nielsen hjælpe Bille på benene efter den tackling - og Falk var også ovre og kramme ham efterfølgende. Tabermentalitet af værste skuffe. Der forventer jeg, at man som dedikeret stribet, der lige har set sin holdkammerat forsøgt myrdet, får fortalt Bille et par eller to om hans udseende, hans mors udseende og hans kæreste intelligens.
                      Det var lige præcis det, jeg prøvede at sige!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Vi er så det hold der har lukket flest mål ind.
                        http://www.superstats.dk/mest-paa-bolden?aar=2015%2F2016&vis=imod


                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Du skriver:



                          Så skriver jeg, at en dårlig taber er en vinder.

                          Og så supplere jeg med, at jeg er træt af taberattituder både på banen og på forum, spillerne viser,med undtagelse af få, ingen aggressivitet. Visse folk herinde stiller sig tilfreds med hvad som helst, det kan jeg slet ikke sætte mig ind i.

                          Desværre får jeg gjort det hele i en sætning, så det er vanskeligt at tyde.

                          Det er jeg sådan set med på, men nu sad Kent jo opgivende mere end halvdelen af kampen, så jeg køber ikke den der aggresivitet som vindermentalitet, når kampen er slut..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                            Uenig. Det er helt i orden at vise tænding, selv om den kom alt for sent i aftes. Det var til at brække sig over at se Lasse Nielsen hjælpe Bille på benene efter den tackling - og Falk var også ovre og kramme ham efterfølgende. Tabermentalitet af værste skuffe. Der forventer jeg, at man som dedikeret stribet, der lige har set sin holdkammerat forsøgt myrdet, får fortalt Bille et par eller to om hans udseende, hans mors udseende og hans kæreste intelligens.
                            Fucking HØRT! ... Kan vi hente Jamie Carragher på en free?

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Du skriver:



                              Så skriver jeg, at en dårlig taber er en vinder.

                              Og så supplere jeg med, at jeg er træt af taberattituder både på banen og på forum, spillerne viser,med undtagelse af få, ingen aggressivitet. Visse folk herinde stiller sig tilfreds med hvad som helst, det kan jeg slet ikke sætte mig ind i.

                              Desværre får jeg gjort det hele i en sætning, så det er vanskeligt at tyde.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                                Det er jeg sådan set med på, men nu sad Kent jo opgivende mere end halvdelen af kampen, så jeg køber ikke den der aggresivitet som vindermentalitet, når kampen er slut..
                                Og det skuffede mig også helt vildt, manden lignede jo en der havde opgivet. Jeg siger heller ikke at det var godkendt, det var bare første gang at jeg så skyggen af det i dag, desværre var det først efter kampen var slut. Simpelthen ikke godt nok.

                                Comment

                                Working...
                                X