Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Men hvor er der dog stor forskel på top og bund niveauet. Det handler altså også om indstilling. Det er sgu en sløj start på kampen der bliver leveret.
    Topniveauet som i Hobro-kampen, hvor vi mødte et elendigt hold? Hvis topniveauet skal forestille sig at være Brøndby og FCK-kampen, er jeg for alvor skræmt. Vi var RØVHELDIGE i begge kampe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      desler - når han ellers er klar igen. Ved godt mange hellere ser ham længere fremme af banen - men han har gjort det fint der og vil kunne gøre det igen.
      Med Desler på kanten kan vi igen udnytte Falk. Han skal spille 10er.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
        Skræmmende at genpres i 30 minutter kan knække holdet... Måske skulle man kigge på om spillestilen nu virkelig passer ind på det nuværende hold!
        Det ku den, hvis vi havde bedre forsvarsspillere og to El Makrinier på midtbanen.

        Men a las det har vi ikke.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          desler - når han ellers er klar igen. Ved godt mange hellere ser ham længere fremme af banen - men han har gjort det fint der og vil kunne gøre det igen.

          edit; Og så er Lund vel ellers klar igen til næste runde
          Hørt! Men nu tænkte jeg i spillere vi har til rådighed nu, heldigvis er Lund tilbage i næste kamp.

          Comment


            Vi starter "godt" og kombinere rundt de første 45 sek. Smider en dum bold, og som de havde sankket om inden vores backs står højt og det bliver straffet. Det ryster de fleste hold, og det kom vi ikke over. Vi har dog kæmpe chancer ved Emil og AK der nemt kan give 2-2, inden de prygler os igen. Dårligt, uheldigt og ærgerligt. At vi så kun laver et mål i anden halvleg, ja det er så en gåde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Nå lort.... vi vinder over Viborg næste weekend.
              Ikke hvis vi kommer ud med så lallet et indstilling som idag. Så taber vi 100% også til Viborg.
              Ved godt vores defensiv var skandaløs. Det er dog Emil Larsen er for mig er den OB'er der pissede mig mest af idag og det siger ikke så lidt. Han så virkelig ugidelig ud i alt hvad han foretog sig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Hvem skal så? Hvis hverken Kryger eller Diarra skal være det, hvem er der så tilbage? Magnus er skadet og tredjevalg i midterforsvaret, det eneste bud vil så være Lucas, men så vil jeg langt hellere ha' Diarra.
                Kirke spillede højreback i AGF. Men ja, ingen af valgmuligheder er af høj klasse

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Topniveauet som i Hobro-kampen, hvor vi mødte et elendigt hold? Hvis topniveauet skal forestille sig at være Brøndby og FCK-kampen, er jeg for alvor skræmt. Vi var RØVHELDIGE i begge kampe.
                  Ahhhh, har set kampen to gange. Syntes bestemt ikke vi var heldige. Tørnæs tager ikke noget han ikke skal, og de har i mine øjne ingen kæmpe chancer.

                  Comment


                    Godt der er kommisær George Gentle i aften på dr1.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Kent Nielsen lige henne og ta' fat i Bille! Mere af sådan noget tak!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        desler - når han ellers er klar igen. Ved godt mange hellere ser ham længere fremme af banen - men han har gjort det fint der og vil kunne gøre det igen.

                        edit; Og så er Lund vel ellers klar igen til næste runde
                        Desler er helt sikkert fin, og det bliver forhåbentlig ikke mange kampe (ikke ment som at Desler ikke er god nok)

                        Fra vinter kunne det være Hall, når vi forhåbentlig får en ny til det centrale. ..
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                          Kirke spillede højreback i AGF. Men ja, ingen af valgmuligheder er af høj klasse
                          Ham havde jeg helt glemt.

                          Comment


                            Kampen i dag må vel betyde at Emil Larsen er bænket næste kamp, og så forhåbentlig med Oliver Lund tilbage - og så mod et hold der ikke agerer så hurtigt som Esbjerg..... Og så ved jeg ikke om det kun er mig - men jeg glæder mg ekstremt til at se Koval i aktion...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Ahhhh, har set kampen to gange. Syntes bestemt ikke vi var heldige. Tørnæs tager ikke noget han ikke skal, og de har i mine øjne ingen kæmpe chancer.
                              Vildt...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Kent Nielsen lige henne og ta' fat i Bille! Mere af sådan noget tak!
                                ??? hvorfor ????

                                Comment

                                Working...
                                X