Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Synes Diarra slår nogle rigtig gode afleveringer, men er ikke altid helt cool nok når de går på kroppen af ham. Desuden er der til tider lidt placeringsvanskeligheder. Hvor ville jeg ønske at han lige kunne lægge et lag på, men måske det løb er kørt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
      Eller også skal Kent feje foran egen dør og ikke lade som om den tackling har noget at gøre med hans dårlige humør.
      Hvad mener du? Han beskytter sine spillere, mere af det tak!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
        Han bør simpelthen ikke få flere starter.
        Enig. Han burde snart på bænken og i stedet få nogle indhop hvor han skal vise hvad han er gjort af.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          ja det er sgu lidt tragikomisk at vi pludselig er så godt besat til de forreste pladser, greve får ikke meget spilletid, Desler sidder ude, zohore, AK, Fester, Falk og til dels emil.....og så den anden vej kan vi knap nok fylde pladserne ud.

          Hvordan man kan sælge Høegh og derefter hans erstatning - uden at hente en ny ind.....jeg fatter det ALDRIG
          Er det mon sådan her det føles at have en gravid kone..? Man bliver sindssyg af at prøve at finde ud af hvad det er man er vidne til..?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Kæft hvor træls.

            59 sekunder spillet og den manglende bredde i forsvaret afgør kampen, marginalt overdrevet, men 1-0, det giver EFB sådan et spillemæssigt boost og os en reminder om, nå det var lige Lasse der og nå ja vi har også Tørnes på mål, vi har jo ikke en chance alligevel...........
            jo - men problemet er jo også at vi til stadighed ikke magter at komme bagud - mentalt mangler der bare så meget.....vilje til sejr.

            Ja ok vi kommer bagud efter 1 min....og det giver dem et kæmpe boost - men derfor må holdet sgu da gerne fighte og kæmpe - tage sig sammen og stramme op.
            At tabe 1 eller 2-0 til et bedre hold efter en ordenlig indsats, hvor modstanderen bare er bedre....ja det da noget røv - men det her, bare give helt op og falde sammen på den måde - det er sgu utilgiveligt!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ser ham gerne centralt , hvilket giver Falk en medspiller offensivt samtidig med at Desler arbejder godt defensivt.
              Absolut også en mulighed...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Ifølge Nicky gik han bare hen til Kent og sagde, at der var intet ondt i taklingen, det var ikke i en ond mening.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Er det mon sådan her det føles at have en gravid kone..? Man bliver sindssyg af at prøve at finde ud af hvad det er man er vidne til..?
                  hehe - det skal jeg ikke kunne sige. Men forvirrende det er det sgu...inden kampen skrev jeg at jeg ikke var helt sikker - det kunne blive både fugl eller fisk - og det gjorde det så.

                  - mon ikke vi spiller gude bold i næste runde og rundbarbere Viborg og dernæst taber 7-0 til Fredericia i pokalen( det sgu da Ove der styre biksen der.....den vinder vi næppe)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Topniveauet som i Hobro-kampen, hvor vi mødte et elendigt hold? Hvis topniveauet skal forestille sig at være Brøndby og FCK-kampen, er jeg for alvor skræmt. Vi var RØVHELDIGE i begge kampe.
                    Jeg vælger at tro det er fordi vi lige har tabt endnu en kamp at du skriver som du gør.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Hvad mener du? Han beskytter sine spillere, mere af det tak!
                      Bille laver frispark og får gult. End of story. Kent beskytter da ikke nogen ved at brokke sig efter. Hverken til Bille eller pressen. Bille stopper da ikke af den grund. I værste fald får Kent karantæne..

                      Comment


                        Hentede EfB Palson på en Free?
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Hentede EfB Palson på en Free?
                          nej de gav 4,5 mill for ham og 4,5 for ham den anden de hentede på vinduets sidste dag. Det var rent faktisk gået op for dem der skulle handles - og at de så var nødt til at betale - måske endda overpris.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            hehe - det skal jeg ikke kunne sige. Men forvirrende det er det sgu...inden kampen skrev jeg at jeg ikke var helt sikker - det kunne blive både fugl eller fisk - og det gjorde det så.

                            - mon ikke vi spiller gude bold i næste runde og rundbarbere Viborg og dernæst taber 7-0 til Fredericia i pokalen( det sgu da Ove der styre biksen der.....den vinder vi næppe)
                            Frygtede 3 Efb mål i dag, de havde 4 efter 35 min... jeg tør ikke spå lige pt...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Tænk hvad der skete hvis OB brugte 9 mio. på forstærkninger, i stedet for at sælge ud konstant. Selvom de i den grad har betalt overpris på Paulsen, så er han da i det mindste bedre end Jonasson.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                jo - men problemet er jo også at vi til stadighed ikke magter at komme bagud - mentalt mangler der bare så meget.....vilje til sejr.

                                Ja ok vi kommer bagud efter 1 min....og det giver dem et kæmpe boost - men derfor må holdet sgu da gerne fighte og kæmpe - tage sig sammen og stramme op.
                                At tabe 1 eller 2-0 til et bedre hold efter en ordenlig indsats, hvor modstanderen bare er bedre....ja det da noget røv - men det her, bare give helt op og falde sammen på den måde - det er sgu utilgiveligt!
                                Helt enig, teoretisk set.

                                Virkeligheden er bare mere spidsfindig. Jeg er selv kommet til kampe som spiller (lavt serieniveau, bevares) og har haft de bedste intentioner og nå ja, lige pludselig kan du bare fornemme inde på banen, at holdet overhovedet ikke hænger sammen og den og den spiller bare slet ikke kan hjælpe med noget i dag. Du ved det koster nok en 2-3 mål ekstra, at vi har vores førstekeeper og højre back væk. Det bliver bare så svært at trække det op samlet, man kan hver især gøre det i enkelte sekvenser, men som hold er det svært. Tror det langt hen ad vejen var det vi så i dag. Er det i orden - Nej, men det sker bare på alle niveauer.

                                I vores konkrete tilfælde peger pilen den indkøbsansvarlige.

                                Nu har vi en stjernevigtig kamp på lørdag, den kan, skal og bør vindes og så er vi med igen. Det må være præmissen frem til vinter, en kamp ad gangen, få nogen sejre og så skal vi have hentet, mindst en stjerne god centerback.

                                Comment

                                Working...
                                X