Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det store Forum-eftersyn 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg har gennem boardet sendt Plum en passwordpåmindelse til hans Hotmail email som han er registreret med - så må vi se om den kommer frem!
    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    JM Barometer 1
    2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Der virker til at være noget galt med jeres mailafsender, jf. denne besked fra Plum:

Der er hverken kommet noget på min hotmailadresse på min Plum profil, den profil jeg oprettede på min arbejdsmail eller den profil jeg oprettede i går på en nyoprettet mailadresse til formålet.
      For den førstnævnte hverken mail til ny/reset af kode eller den de ville sende manuelt og på de to nye har jeg ikke fået aktiveringsmail.
      Der ligger intet i "uønsket post".

Comment

Og jeg havde en ny bruger der skrev igår til mig at han stadig ikke havde modtaget sin registreringsmail og ikke fik svar tilbage når han forsøgte at maile kontakten her på siden(havde prøvet 2 gange)

Comment

Jeg prøver lige at tjekke om den er gal med den interne SMTP server - ved ikke hvor meget andet jeg kan gøre lige nu - da server rettighederne ligger hos Elias så vidt jeg er orienteret
          Jeg har dd sendt en e-mail til Elias omkring dette
          JM Barometer 1
          2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Elias mener i skal prøve at tjekke i Spam mappen - da OB åbenbart mangler at sætte deres DNS korrekt op, og derfor er der risiko for, at mails ender i spam filteret.
            JM Barometer 1
            2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Plum skriver at han har tjekket spam-mappen og der ligger ikke noget.

Måske I kan prøve at sende en mail til jer selv via systemet og se om den når frem?

Comment

Elias er på ferie og arbejder lidt remote med problemet. Det er noget nyt der er indført med bekræftelsesmail - så det kan være lidt serverproblemer. Der er lavet om i opsætningen - og jeg prøver at sende en mail til Plum igen med password - (og til mig selv) så må i vende tilbage.
                JM Barometer 1
                2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Jeg havde præcis det samme problem i foråret, hvor mit password var forsvundet, og jeg skulle have et nyt. Her fik jeg heller ikke nogen mail med et nyt password, heller ikke i spam, forsøgte flere gange. Til sidst skrev jeg direkte til Club OB, og fik så nyt password fremsendt af Vinnie Dahl.

Comment

Bed evt de berørte om at skrive til mig - evt med ønske om password - så prøver jeg at oprette manuelt - voldsgaard(@)outlook.com - uden parentes self 😎
                    JM Barometer 1
                    2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Har haft samme problem med ikke at kunne få nyt password, men så sent som i eftermiddags virkede det fint med at få et nyt tilsendt.

Comment

Jeg har forsøgt at få en ny kode i et par år.. Men endelig lykkedes det

Comment

Jeg er på ... be aware :-)
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Der må være nogen der har fået trykket på den rigtige knap, for jeg er også på igen efter laaaang pause

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                              Der må være nogen der har fået trykket på den rigtige knap, for jeg er også på igen efter laaaang pause
                              De var sikker JJ. Ham er ja sgu god til at finde den rigtige knap og redde vores røv. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Jeg er på ... be aware :-)

Comment

Working...
                                X