Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det store Forum-eftersyn 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Haha, sk*de godt... mange tak... :-)
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Jeg har tidligere foreslået at slå de to Off-topic fora ('Off topics' og 'Alle andre hold') sammen til ét forum, som det var tidligere. Hvad er holdningen til dét?
      Det er som om, at debatterne derinde går død, fordi der er så få der læser med, og det kunne måske hjælpes på vej, hvis man ikke skal klikke sig ud og ind af to fora for at få det hele med?

      Comment


        #78
        Hvis jeg engang har trykket på "watch as PC use" eller noget i den stil, på min mobik, hvilket nu har resulteret i ekstremt træls navigering på mobil.

        Hvad skal man så gøre?

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Hvis jeg engang har trykket på "watch as PC use" eller noget i den stil, på min mobik, hvilket nu har resulteret i ekstremt træls navigering på mobil.

          Hvad skal man så gøre?
          Scroll ned i bunden af siden og vælg "Default Mobile Style" i dropdown-boxen yderst til venstre

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
            Scroll ned i bunden af siden og vælg "Default Mobile Style" i dropdown-boxen yderst til venstre


            Takker :-)

            Comment


              #81
              Kommer det gamle Forum frem igen, altså som et slags arkiv, ligesom det var før..? Det forsvandt her i efteråret...
              Hos clubOB og OB aner de ikke hvad jeg snakker om... nogen her der ved det..?
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #82
                Jeg har en kammerat som ikke kan registrere sig, han bliver bare sendt retur til forsiden. Jeg har selv lige forsøgt, og det samme sker for mig.. Tillader de ikke flere registreringer eller hvad?

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Jeg har en kammerat som ikke kan registrere sig, han bliver bare sendt retur til forsiden. Jeg har selv lige forsøgt, og det samme sker for mig.. Tillader de ikke flere registreringer eller hvad?
                  Det er ikke noget jeg har hørt om, hvis det er tilfældet... Prøver lige at prikke til Elias.

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                    Jeg har tidligere foreslået at slå de to Off-topic fora ('Off topics' og 'Alle andre hold') sammen til ét forum, som det var tidligere. Hvad er holdningen til dét?
                    Det er som om, at debatterne derinde går død, fordi der er så få der læser med, og det kunne måske hjælpes på vej, hvis man ikke skal klikke sig ud og ind af to fora for at få det hele med?
                    Jeg har ikke noget problem med det... men jeg tænker umiddelbart off topic er lidt mindre aktivt end i gamle dage, fordi folk får mere af deres lyst til at skændes om mærkelige emner dækker på facebook...?

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Kommer det gamle Forum frem igen, altså som et slags arkiv, ligesom det var før..? Det forsvandt her i efteråret...
                      Hos clubOB og OB aner de ikke hvad jeg snakker om... nogen her der ved det..?
                      Jeg aner faktisk ikke hvad status er på det gamle forum...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Jeg aner faktisk ikke hvad status er på det gamle forum...

                        Mvh

                        MaxHH
                        Ok... Jeg var egentlig bare nysgerrig, det sker engang imellem at jeg snuser derinde, dog ikke så ofte længere...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Jeg aner faktisk ikke hvad status er på det gamle forum...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Skidt pyt...vi har fået Pillefyr-tråden med over - når bare den er der, så skal det hele nok gå :D
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Skidt pyt...vi har fået Pillefyr-tråden med over - når bare den er der, så skal det hele nok gå :D
                            Ellers havde der også været shitstorm nu mod OB...

                            Jeg kunne i øvrigt også godt have brugt det/beviserne derpå, til at fælde Svinet med i efteråret... men det var der så heldigvis andre der gjorde i stedet...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Jeg har ikke noget problem med det... men jeg tænker umiddelbart off topic er lidt mindre aktivt end i gamle dage, fordi folk får mere af deres lyst til at skændes om mærkelige emner dækker på facebook...?

                              Mvh

                              MaxHH
                              Det er heller ikke noget, jeg ligger søvnløs over om natten, men jeg synes det havde høj kvalitet i gamle dage, og der var også godt gang i debatten om andre klubber.. Og så er det netop et alternativ til Facebook og Nationen, hvor jeg generelt nægter at debattere på grund af alt for meget mudderkast...

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg har en kammerat som ikke kan registrere sig, han bliver bare sendt retur til forsiden. Jeg har selv lige forsøgt, og det samme sker for mig.. Tillader de ikke flere registreringer eller hvad?
                                Altså registrerer han sig via Club OB på OB.dk? Det skulle meget gerne køre :-)

                                Comment

                                Working...
                                X