Jeg har gennem boardet sendt Plum en passwordpåmindelse til hans Hotmail email som han er registreret med - så må vi se om den kommer frem!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det store Forum-eftersyn 2015
Collapse
X
-
Der virker til at være noget galt med jeres mailafsender, jf. denne besked fra Plum:
Der er hverken kommet noget på min hotmailadresse på min Plum profil, den profil jeg oprettede på min arbejdsmail eller den profil jeg oprettede i går på en nyoprettet mailadresse til formålet.
For den førstnævnte hverken mail til ny/reset af kode eller den de ville sende manuelt og på de to nye har jeg ikke fået aktiveringsmail.
Der ligger intet i "uønsket post".
Comment
-
Jeg prøver lige at tjekke om den er gal med den interne SMTP server - ved ikke hvor meget andet jeg kan gøre lige nu - da server rettighederne ligger hos Elias så vidt jeg er orienteret
Jeg har dd sendt en e-mail til Elias omkring detteJH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
JM Barometer 12 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Elias er på ferie og arbejder lidt remote med problemet. Det er noget nyt der er indført med bekræftelsesmail - så det kan være lidt serverproblemer. Der er lavet om i opsætningen - og jeg prøver at sende en mail til Plum igen med password - (og til mig selv) så må i vende tilbage.JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
JM Barometer 12 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Jeg havde præcis det samme problem i foråret, hvor mit password var forsvundet, og jeg skulle have et nyt. Her fik jeg heller ikke nogen mail med et nyt password, heller ikke i spam, forsøgte flere gange. Til sidst skrev jeg direkte til Club OB, og fik så nyt password fremsendt af Vinnie Dahl.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægDer må være nogen der har fået trykket på den rigtige knap, for jeg er også på igen efter laaaang pause"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment