Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Arm i hovedet igen... AaB tror igen det er håndbold...


    .... suk
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Pinligt, at de får lov at spille sådan rundt i feltet
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Pinligt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Vi får pik i dag...

          Comment


            Det plejer at være et godt tegn på at forsvaret er helt i hegnet når man ofte ser midterforsvarerene hænge ude på kanten.

            Jeg mener, at jeg taber en stor del for Kent Nielsen hvis han ikke går ud og undskylder sin og holdets indsats i den her kamp.

            Comment


              og med et så er alt det positive jeg syntes der var omkring OB - væk. Jeg er sat tilbage til tiden under Troels....og så blev det 5-1


              FUCKING LORT

              Comment


                Ydmygelsen er total!!!!!!

                Comment


                  Fuck hvor er det ringe. Der skal købes ind til det fucking forsvar og det kan KUN gå for langsomt. Pinligt!!!!!!
                  - Nicolai

                  Comment


                    Til grin, dybt til grin...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Det plejer at være et godt tegn på at forsvaret er helt i hegnet når man ofte ser midterforsvarerene hænge ude på kanten.

                      Jeg mener, at jeg taber en stor del for Kent Nielsen hvis han ikke går ud og undskylder sin og holdets indsats i den her kamp.
                      Holdet er ikke meget bedre jo. Men indstillingen var katastrofal idag

                      Comment


                        Der var engang hvor OB var som nat og dag. Spillede fantastisk i den ene kamp, for derefter at falde helt sammen i den næste.
                        Længes næsten efter den tid nu, hvor det hele ser sort ud.

                        Comment


                          Skal vi stikke en fakkel op i røven på vores sportsdirektør
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Så er vi officielt det dårligste forsvar i ligaen med 12 lukket ind. Suk...

                            Comment


                              Håber ikke spillerne får løn i denne måned.. Kæft hvor er de pisse ringe :-(

                              Comment


                                Ny målmand tak. 8 mål i 2 kampe. Det dur bare ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X