Hvordan kan man have JH på 4 eller 5 når han kun har hentet AK og RF som rimelige handler, kombineret med et utal af fejl?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSå må den inkompetente direktør spørge hvem som vi kan købe til målet og som CF. Nok heller opløftene for Falk som gerne vil vinde noget med OB. Det kommer ikke til at ske med jh i sædet.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSom jeg har sagt fra dag 1 .. JH er IKKE den rette for OB , manden kan muligvis spare lidt på lønkontoen hvilket vel ikke engang er det helt store når man tæller lappeløsninger og lejemål for at dække over fejlslagne indkøb . Men han har ikke evner til at sammensætte et hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægTillykke til vores sportslige sektor, der har forvandlet en god sæsonstart til en rigtig dårlig sæsonstart på 2-3 ugers tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHvordan kan man have JH på 4 eller 5 når han kun har hentet AK og RF som rimelige handler, kombineret med et utal af fejl?
Og hvis der ikke er sket noget øjenbrynsløftende til den tid, ja, så henter jeg fakler og høtyve i et omfang i aldrig har set før! Og så kan i Jesper Hansen-lovers bare gå amok, det vil i få intet ud af.
Comment
-
Vi har INGEN indbyrdes forståelse for hinanden, og det gør det sindssygt svært. Når folk tager det helt rigtige løb, så bliver de ikke spillet. I stedet bliver bolden spillet tilbage, hvilket presser os yderligere. Også misforståede afleveringer og dårlige pasninger er bare med til at ødelægge det for os.. Suk altså.
Jesper Hansen har sovet i timen, og vendt en god sæsonstart til et helvede for os. Havde han hentet ind på de pladser vi fik afgange på, så havde vi haft holdet til at vinde de sidste par kampe. Vi havde hovedet højt med sejre og ny træner i de første kampe, men nu mister spillerne modet. Det kunne vi have indgået.
Flot JH... Jeg giver dig 02.
Comment
-
Hvad sagde jeg. Simpelthen for svag en opstilling. Er slet ikke imponeret over Kent indtil videre, synes ikke vi har spillet godt siden Hobro kampen. Ari på midten? Diarra over Lasse N? Makes no sence what so ever
Jesper Hansen er jeg også meget skuffet over.. Salgene er Høegh og Kasper er fint nok, hvis der var hentet erstatninger kort efter. Jeg er målløs over den defensiv vi har lige nu, den er virkelig elendig. Og så hjælper det ikke var en målmand som ikke tager med hænder. Falkesgaard kunne jeg leve med, men Tørnæs? Skandale.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHvordan kan man have JH på 4 eller 5 når han kun har hentet AK og RF som rimelige handler, kombineret med et utal af fejl?
Comment
Comment