Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vurdering af den sportslige ledelse siden 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Stærke betragtninger og med stort overblik, Plum.

    Men pointe var egentlig at prøve, at gøre debatten om hele OB mere nuanceret. Det er ikke et nemt emne at tage op. Der er mange år og mange sekvenser at holde styr på, men jeg synes ofte, at det hele kommer til at handle om, hvor ringe sportsdirektøren er, og det kan også være fair nok, når man så et et transfervindue som det med Lasse Kryger og Thomas Mikkelsen.

    Jeg synes, at det som fan kan være svært at skille dag-til-dag fodbold, med langsigtede løsninger. Jeg vil fx vove den påstand, at de fleste mente at Lucas Jensen var en rigtig god signing, da vi hentede ham, men det har efterfølgende vist sig ikke at være det. Hvilket på det tidspunkt vi hentede ham gav Jesper Hansen en masse ros, men på nuværende tidspunkt må betegnes som en fejl. Tingene ændrer sig løbende. Det er mennesker, som skal top-præstere, men der er så mange faktorer, som virkelig er svære at gardere sig imod.

    Min nuværende delkonklusion er dog, at klubben ser bedre ud, end den har gjort i længere tid, men resultaterne har vendt sig imod os over de seneste kampe. Jeg har selv været en af dem, som har stået klar med fakel og høtyv, når det hele sejlede, men det sejler ikke nu, og ser man tilbage på, klubbens forfatning har været, så ligner vi jo en klub, der er gået fra at være et galehus til at være noget, som har fint styr på sagerne.
    jeg syntes faktisk at Lucas var et fint køb på tidspunktet og han havde potentialet til at tage over for Falk dengang men dels blev Falk ikke solgt og dels så gik Lucas' udvikling i stå grundet omstændighederne ved nedrykningsspøgelset, trænerskifte m.m. og så har ikke mindst Desler og nok også Greve ... På tidspunktet en fin signing men han er blevet overhalet ...

    men jeg er fortsat ikke tilfreds med Jesper Hansen som sportsdirektør ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Lille sjov iagttagelse: læg mærke til at 1887-kortene ikke umiddelbart kan fornyes til samme lave pris næste år. Noget man ellers har kunnet 2 sæsoner i træk. Jeg tror, at man er klar til at levere et så stærkt hold allerede næste sæson, at man mener, at det er på sin plads at det skal være dyrere at gå på stadion der. Man ved at dette første år under KN bliver ustabilt - så her skal man lokke folk på stadion med lave priser - snart skal det være med kvalitet. Min lille konspirationsteori ;o)
      Jeg tror mere det handler om, at der kommer slutspil næste år, og man nok laver en opdeling, hvor vi får efterårs-kort, og forårskort, med forskellige priser alt efter om vi kommer i mesterskabsspil eller bundspil.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #18
        Hvordan kan man købe billetter til "VIP-tribunen"? Der er jo masser af pladser derovre.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg tror mere det handler om, at der kommer slutspil næste år, og man nok laver en opdeling, hvor vi får efterårs-kort, og forårskort, med forskellige priser alt efter om vi kommer i mesterskabsspil eller bundspil.
          Der er sgu rigtigt - den havde jeg ikke lige haft med i regnestykket :o)

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Hvordan kan man købe billetter til "VIP-tribunen"? Der er jo masser af pladser derovre.

            Du tegner et sponsorat til min.
            5000,- - så får du billet

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
              Kirkeskov virker som en ny spiller (selvom sidste kamp var under niveau), så har vi nu for første gang i lang tid to backs, der virker både frem og tilbage i banen. Lund imponerer mig i den grad. Han giver sig 110% hver gang (noget Kirkeskov kunne lære af), samtidig har han styrket os både offensivt og defensivt - vi forsvarer langt bedre i luftrummet med ham i forsvaret.

              .
              Jeg er ikke kæmpe fan af Kirkeskov, og jeg synes han har nogle mangler (teknisk og taktisk), men til gengæld har jeg meget svært ved at se, at der skulle være noget galt med hans indstilling i kampene.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Du tegner et sponsorat til min.
                5000,- - så får du billet
                Billigste er 60.000 + moms og dyreste er 1 mio + moms ... http://www.ob.dk/files/pub/54403.pdf

                i øvrigt spændende læsning .. :

                TV & FANS
                OB har et gennemsnitligt tilskuertal i 2013 på 8.491, hvilket er over landsgennemsnittet og en stigning på 16% i forhold til sidste år. TREFOR Park er dermed det fjerde mest besøgte sta-dion i Danmark. Også i forhold til TV-tal er der stigende interesse. OB’s hjemmekampe dækkes på TV af Viasat. På Superligaens hovedkanaler, 3+ og TV3 Sport 1 ser de gennemsnitligeseertal for efterårssæsonen 2013 således ud:
                Fredagskamp: 86.000 (mod 71.000 i 2012)
                Lørdagskamp: 99.000 (mod 66.000 i 2012)
                Søndagskamp: 214.000 (mod 156.000 i 2012)
                Mandagskamp: 119.000 (mod 96.000 i 2012)

                Både Club OB/Club OB plus og OB’s officille facebookside har begge over 30.000 medlemmer, hvilket gør OB til Danmarks fjerde mest likede sportsklub
                Last edited by Plum; 19-08-2015, 21:14.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #23
                  Så får JH lige en

                  "OB's professionelle selskab har mistet tålmodigheden med plads- og baneforholdene i Ådalen"

                  http://www.mitfyn.dk/article/533981?shareid=17147&hash=173aa08eb126721461c09db0 a7d55007800a3f94


                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Så får JH lige en

                    "OB's professionelle selskab har mistet tålmodigheden med plads- og baneforholdene i Ådalen"

                    http://www.mitfyn.dk/article/533981?shareid=17147&hash=173aa08eb126721461c09db0 a7d55007800a3f94


                    Og forståeligt.
                    Nu er det ikke fordi jeg i de senere år har bevæget mig ret meget mere end omkring Bane 1 og Kunststofbanen. Men jeg mindes da, for år tilbage, at der var mere end de baner, der nævnes (altså bane 3 inkl.).
                    Men 2 kampbaner (bane 3 for lille), hvoraf den ene er kunstgræs, er fandme også for lidt til alene en amatørklub. Selv i den bondeklub ude på landet, hvor jeg har spillet det meste af mit fodbold, havde vi 4 baner at gøre godt med - og derudover også en grusbane og en 7 mands bane. Så ja, jeg forstår godt, de øffer over forholdene.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #25
                      Så ramte den Davidsen og Tipsbladet

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...arlige-forhold

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Så får JH lige en

                        "OB's professionelle selskab har mistet tålmodigheden med plads- og baneforholdene i Ådalen"

                        http://www.mitfyn.dk/article/533981?shareid=17147&hash=173aa08eb126721461c09db0 a7d55007800a3f94


                        + 1
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Og forståeligt.
                          Nu er det ikke fordi jeg i de senere år har bevæget mig ret meget mere end omkring Bane 1 og Kunststofbanen. Men jeg mindes da, for år tilbage, at der var mere end de baner, der nævnes (altså bane 3 inkl.).
                          Men 2 kampbaner (bane 3 for lille), hvoraf den ene er kunstgræs, er fandme også for lidt til alene en amatørklub. Selv i den bondeklub ude på landet, hvor jeg har spillet det meste af mit fodbold, havde vi 4 baner at gøre godt med - og derudover også en grusbane og en 7 mands bane. Så ja, jeg forstår godt, de øffer over forholdene.
                          Vigtigt igen at få fokus på dette kæmpe problem, som vel har været et emne de seneste 30 år. Jeg husker noget med der engang blev lavet nogle planer for evt. at flytte hele klubben over på Dyreskuepladsen og så bruge området ved Højstrup til dyreskueplads mm.. Men det er klart kommunen er den afgørende faktor og fint at JH. sætter fokus på problemet.

                          Herunder en plan over Brøndbys anlæg som jo sætter vores mangler i relief:

                          http://www.brondbyif.net/Baneoversigt_page17486.aspx

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Vigtigt igen at få fokus på dette kæmpe problem, som vel har været et emne de seneste 30 år. Jeg husker noget med der engang blev lavet nogle planer for evt. at flytte hele klubben over på Dyreskuepladsen og så bruge området ved Højstrup til dyreskueplads mm.. Men det er klart kommunen er den afgørende faktor og fint at JH. sætter fokus på problemet.

                            Herunder en plan over Brøndbys anlæg som jo sætter vores mangler i relief:

                            http://www.brondbyif.net/Baneoversigt_page17486.aspx
                            Højstrup har jo i hvert fald tidligere huset Grøn Koncert...og det kan de vel igen?
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #29
                              Problemet er jo at man gerne vil blive i Ådalen, og samtidig have 15 - 20 baner. Det kan jo ikke lade sig gøre ..... ved ikke om dyrskuet er den bedste løsning.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Problemet er jo at man gerne vil blive i Ådalen, og samtidig have 15 - 20 baner. Det kan jo ikke lade sig gøre ..... ved ikke om dyrskuet er den bedste løsning.
                                Nej i området ved Ådalen kan der ikke presses flere baner ind. Måske et par stykker på den anden siden af åen, der hvor der er tennisbaner mm., men det batter alligevel ikke det helt store.
                                Fordelen ved Dyreskuepladsen er at det stort set er lige så tæt på centrum som nu og der bør være plads til at samle alle aktiviteter i klubben fra prof til amatører, ungdom til oldboys.
                                Men det er da spændende om der kan findes en løsning i samarbejde med kommunen. Forholdene i Ådalen er ikke optimale for en klub af OB's størrelse. Men det er absolut en attraktiv adresse.

                                Comment

                                Working...
                                X