Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Vurdering af den sportslige ledelse siden 2006
Collapse
X
-
-
Mon ikke der kommer en del ledig grund på OUH når det såkaldte supersygehus står klar.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægSe det er nytænkning det der :-)......men lur mig om det ikke allerede eksisterer i Japan
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå er der vel kun én løsning ellers, selvom den nok ikke er billig, simpelthen at have baner liggende i lag, og så kører man den bane ud man evt. skulle bruge...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå er der vel kun én løsning ellers, selvom den nok ikke er billig, simpelthen at have baner liggende i lag, og så kører man den bane ud man evt. skulle bruge...
Leave a comment:
-
Så er der vel kun én løsning ellers, selvom den nok ikke er billig, simpelthen at have baner liggende i lag, og så kører man den bane ud man evt. skulle bruge...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægProblemet er jo at man gerne vil blive i Ådalen, og samtidig have 15 - 20 baner. Det kan jo ikke lade sig gøre ..... ved ikke om dyrskuet er den bedste løsning.
Fordelen ved Dyreskuepladsen er at det stort set er lige så tæt på centrum som nu og der bør være plads til at samle alle aktiviteter i klubben fra prof til amatører, ungdom til oldboys.
Men det er da spændende om der kan findes en løsning i samarbejde med kommunen. Forholdene i Ådalen er ikke optimale for en klub af OB's størrelse. Men det er absolut en attraktiv adresse.
Leave a comment:
-
Problemet er jo at man gerne vil blive i Ådalen, og samtidig have 15 - 20 baner. Det kan jo ikke lade sig gøre ..... ved ikke om dyrskuet er den bedste løsning.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægVigtigt igen at få fokus på dette kæmpe problem, som vel har været et emne de seneste 30 år. Jeg husker noget med der engang blev lavet nogle planer for evt. at flytte hele klubben over på Dyreskuepladsen og så bruge området ved Højstrup til dyreskueplads mm.. Men det er klart kommunen er den afgørende faktor og fint at JH. sætter fokus på problemet.
Herunder en plan over Brøndbys anlæg som jo sætter vores mangler i relief:
http://www.brondbyif.net/Baneoversigt_page17486.aspx
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægOg forståeligt.
Nu er det ikke fordi jeg i de senere år har bevæget mig ret meget mere end omkring Bane 1 og Kunststofbanen. Men jeg mindes da, for år tilbage, at der var mere end de baner, der nævnes (altså bane 3 inkl.).
Men 2 kampbaner (bane 3 for lille), hvoraf den ene er kunstgræs, er fandme også for lidt til alene en amatørklub. Selv i den bondeklub ude på landet, hvor jeg har spillet det meste af mit fodbold, havde vi 4 baner at gøre godt med - og derudover også en grusbane og en 7 mands bane. Så ja, jeg forstår godt, de øffer over forholdene.
Herunder en plan over Brøndbys anlæg som jo sætter vores mangler i relief:
http://www.brondbyif.net/Baneoversigt_page17486.aspx
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå får JH lige en
"OB's professionelle selskab har mistet tålmodigheden med plads- og baneforholdene i Ådalen"
http://www.mitfyn.dk/article/533981?shareid=17147&hash=173aa08eb126721461c09db0 a7d55007800a3f94
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå får JH lige en
"OB's professionelle selskab har mistet tålmodigheden med plads- og baneforholdene i Ådalen"
http://www.mitfyn.dk/article/533981?shareid=17147&hash=173aa08eb126721461c09db0 a7d55007800a3f94
Nu er det ikke fordi jeg i de senere år har bevæget mig ret meget mere end omkring Bane 1 og Kunststofbanen. Men jeg mindes da, for år tilbage, at der var mere end de baner, der nævnes (altså bane 3 inkl.).
Men 2 kampbaner (bane 3 for lille), hvoraf den ene er kunstgræs, er fandme også for lidt til alene en amatørklub. Selv i den bondeklub ude på landet, hvor jeg har spillet det meste af mit fodbold, havde vi 4 baner at gøre godt med - og derudover også en grusbane og en 7 mands bane. Så ja, jeg forstår godt, de øffer over forholdene.
Leave a comment:
Leave a comment: