Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vurdering af den sportslige ledelse siden 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Mon ikke der kommer en del ledig grund på OUH når det såkaldte supersygehus står klar.
    Det bliver nok ikke i den boldgade, men det indgående arbejde for at planlægge for det område er ikke for alvor påbegyndt endnu.

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Mon ikke der kommer en del ledig grund på OUH når det såkaldte supersygehus står klar.
    Den grund tror jeg ikke skal bruges til et par græsplæner..... Det er vist urealistisk.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Mon ikke der kommer en del ledig grund på OUH når det såkaldte supersygehus står klar.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Se det er nytænkning det der :-)......men lur mig om det ikke allerede eksisterer i Japan 
    Det er faktisk meget brugt rundt omkring, der er efterhånden også mange steder hvor det er på selve stadion at man kan kører banen ud, hvis der skal være andre arrangementer, eller for særlig pleje... Så ved jeg så ikke om det lige skal være i den størrelsesorden...

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    Kim Brink var gud men budgetterne var også noget andet dengang men 3 x sølv lækkert
    Den skal jeg nok lige have igen..?

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Så er der vel kun én løsning ellers, selvom den nok ikke er billig, simpelthen at have baner liggende i lag, og så kører man den bane ud man evt. skulle bruge...
    Se det er nytænkning det der :-)......men lur mig om det ikke allerede eksisterer i Japan 😜

    Leave a comment:


  • Kim-Odense
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Så er der vel kun én løsning ellers, selvom den nok ikke er billig, simpelthen at have baner liggende i lag, og så kører man den bane ud man evt. skulle bruge...
    Kim Brink var gud men budgetterne var også noget andet dengang men 3 x sølv lækkert

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Så er der vel kun én løsning ellers, selvom den nok ikke er billig, simpelthen at have baner liggende i lag, og så kører man den bane ud man evt. skulle bruge...

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Problemet er jo at man gerne vil blive i Ådalen, og samtidig have 15 - 20 baner. Det kan jo ikke lade sig gøre ..... ved ikke om dyrskuet er den bedste løsning.
    Nej i området ved Ådalen kan der ikke presses flere baner ind. Måske et par stykker på den anden siden af åen, der hvor der er tennisbaner mm., men det batter alligevel ikke det helt store.
    Fordelen ved Dyreskuepladsen er at det stort set er lige så tæt på centrum som nu og der bør være plads til at samle alle aktiviteter i klubben fra prof til amatører, ungdom til oldboys.
    Men det er da spændende om der kan findes en løsning i samarbejde med kommunen. Forholdene i Ådalen er ikke optimale for en klub af OB's størrelse. Men det er absolut en attraktiv adresse.

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Problemet er jo at man gerne vil blive i Ådalen, og samtidig have 15 - 20 baner. Det kan jo ikke lade sig gøre ..... ved ikke om dyrskuet er den bedste løsning.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Vigtigt igen at få fokus på dette kæmpe problem, som vel har været et emne de seneste 30 år. Jeg husker noget med der engang blev lavet nogle planer for evt. at flytte hele klubben over på Dyreskuepladsen og så bruge området ved Højstrup til dyreskueplads mm.. Men det er klart kommunen er den afgørende faktor og fint at JH. sætter fokus på problemet.

    Herunder en plan over Brøndbys anlæg som jo sætter vores mangler i relief:

    http://www.brondbyif.net/Baneoversigt_page17486.aspx
    Højstrup har jo i hvert fald tidligere huset Grøn Koncert...og det kan de vel igen?

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Og forståeligt.
    Nu er det ikke fordi jeg i de senere år har bevæget mig ret meget mere end omkring Bane 1 og Kunststofbanen. Men jeg mindes da, for år tilbage, at der var mere end de baner, der nævnes (altså bane 3 inkl.).
    Men 2 kampbaner (bane 3 for lille), hvoraf den ene er kunstgræs, er fandme også for lidt til alene en amatørklub. Selv i den bondeklub ude på landet, hvor jeg har spillet det meste af mit fodbold, havde vi 4 baner at gøre godt med - og derudover også en grusbane og en 7 mands bane. Så ja, jeg forstår godt, de øffer over forholdene.
    Vigtigt igen at få fokus på dette kæmpe problem, som vel har været et emne de seneste 30 år. Jeg husker noget med der engang blev lavet nogle planer for evt. at flytte hele klubben over på Dyreskuepladsen og så bruge området ved Højstrup til dyreskueplads mm.. Men det er klart kommunen er den afgørende faktor og fint at JH. sætter fokus på problemet.

    Herunder en plan over Brøndbys anlæg som jo sætter vores mangler i relief:

    http://www.brondbyif.net/Baneoversigt_page17486.aspx

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Så får JH lige en

    "OB's professionelle selskab har mistet tålmodigheden med plads- og baneforholdene i Ådalen"

    http://www.mitfyn.dk/article/533981?shareid=17147&hash=173aa08eb126721461c09db0 a7d55007800a3f94


    + 1

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Så ramte den Davidsen og Tipsbladet

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...arlige-forhold

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Så får JH lige en

    "OB's professionelle selskab har mistet tålmodigheden med plads- og baneforholdene i Ådalen"

    http://www.mitfyn.dk/article/533981?shareid=17147&hash=173aa08eb126721461c09db0 a7d55007800a3f94


    Og forståeligt.
    Nu er det ikke fordi jeg i de senere år har bevæget mig ret meget mere end omkring Bane 1 og Kunststofbanen. Men jeg mindes da, for år tilbage, at der var mere end de baner, der nævnes (altså bane 3 inkl.).
    Men 2 kampbaner (bane 3 for lille), hvoraf den ene er kunstgræs, er fandme også for lidt til alene en amatørklub. Selv i den bondeklub ude på landet, hvor jeg har spillet det meste af mit fodbold, havde vi 4 baner at gøre godt med - og derudover også en grusbane og en 7 mands bane. Så ja, jeg forstår godt, de øffer over forholdene.

    Leave a comment:

Working...
X