Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ugen der gak - StateTroopers analyse

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det ved han udemærket godt. Sendte en mail for 14 dage siden til ham hvor jeg på vores vegne gjorde opmærksom på utilfredshed..

Ja der svarede han at der ikke var råderum til mere , hvilket vel så vil sige at han har prioriteret forkert .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Vi diskuterer her meget om JH´s ansvar for situationen. Og jeg kan ikke forstå at han hentede ingen forstærkning for cf .Men jeg ser en stor del for det også hos Kent. Tænker at beslutninger om nye spiller bliver ikke lavet uden ham. Og IMO gjorte Kent som træner til mindst to store fejl:
      - Med HJ vælgte han en spiller som anfører som hverken har de nødvendige lederevner nok har spillemæssigt overbevist i sidste sæson, hverken som cf eller som dm. Det sætter Kent under pres nu at opbygge en def. struktur med HJ som centrale figur, som ligner mere en grå mus og svagtpunkt end en støtte for holdet. Men som anfører har han en wild-card for start-11 selvom han spiller dårlig. At bænke anføreren eller endda at påtage denne rolle kan man ikke uden at forlade skårene. En vanskelige situation på grund af et falsk valg.

-I sidste sæson skabte Ove en ordentlig defensiv struktur. Klar, denne struktur blev svækket med afgangen af DH. Men i sidste ende var det Kent der har rivet denne struktur i stykker, da han forviste LN til bænken. Med Lund for Skogseid fik vi en forstærkning som hb og med Lund-HJ-LN-Ari havde vi muligheden at nytte Oves struktur og at bygge op på den og udvikle den videre.

Jeg kan ikke forstå, hvorfor Kent forsøgte at ændre så meget alt så hurtigt. Ting bruger tid og og nogle gange er mindre mere. Og nu har vi et hold uden balance. En meget god angreb som hænger i luften mens forsvar drukner.
      Jeg ved, at "hvad kunne være hvis" hjælper ikke, men jeg spekulerer nogensinde hvad kunne være hvis Ove P ville have haft muligheden at udvikle holdet med spillere som Festersen, Lund, Makrini og AK i truppen.
      Jeg håber, at min skepsis over Kent bliver hurtigt modbevist af virkeligheden og ville være glad når det sker. Og håber meget at der kommer ikke dagen når vi skriver lige så ”begejstret” om Kents 4-års-kontrakt som vi gjorte det om TM´s 4–års-kontrakt.
      Last edited by andlox; 16-09-2015, 19:12.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Ja der svarede han at der ikke var råderum til mere , hvilket vel så vil sige at han har prioriteret forkert .
        eller at han måske ikke lige fortæller alle og enhver om den økonomiske situation i OB.......

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          eller at han måske ikke lige fortæller alle og enhver om den økonomiske situation i OB.......
          Den må åbenbart være ringe når man inden vinduet lover bedre tider, grønne skove osv hvorefter man stopper en masse millioner i kassen tjent på profil handler uden at erstatte

Comment

Den må åbenbart være ringe når man inden vinduet lover bedre tider, grønne skove osv hvorefter man stopper en masse millioner i kassen tjent på profil handler uden at erstatte
            Jamen indrømmet jeg fatter heller intet af det her. Det er håbløst at man ikke har hentet min. en cf ind.
            Min pointe var sådan set bare at der nok kan såes tvivl omkring sandhedsværdien i det svar du har modtaget....du har modtaget en pænt og venligt formuleret hold-kæft bolsje - meget mere ville jeg ikke lægge i det.

Comment

Jamen indrømmet jeg fatter heller intet af det her. Det er håbløst at man ikke har hentet min. en cf ind.
              Min pointe var sådan set bare at der nok kan såes tvivl omkring sandhedsværdien i det svar du har modtaget....du har modtaget en pænt og venligt formuleret hold-kæft bolsje - meget mere ville jeg ikke lægge i det.
              Troede ellers han havde fortalt mig den nøgne sandhed med en forventning om at det blev mellem os

Comment

Troede ellers han havde fortalt mig den nøgne sandhed med en forventning om at det blev mellem os
                tænkte jeg nok - man kan heller ikke stole på folk mere

men da enig i det må være galt når man ikke handler, når man er så svagt besat - det lyder som den mest plausible grund. Men ER det virkeligt grunde så er der jo noget helt galt - med de udmeldinger der er kommet sammenholdt med at man har solgt forsvarsspillere samt spelmann for hvad....ca 12 mill.

- SÅ har man fandme fejlcastet sin trup - Zohore og Festersen - så kan det godt være man gerne ville have AK, men hvis der ikke var flere penge så gav det langt mere mening at få forsvaret på plads - og så måtte man have ladet AK gå til anden side

Comment

men da enig i det må være galt når man ikke handler, når man er så svagt besat - det lyder som den mest plausible grund. Men ER det virkeligt grunde så er der jo noget helt galt - med de udmeldinger der er kommet sammenholdt med at man har solgt forsvarsspillere samt spelmann for hvad....ca 12 mill.

- SÅ har man fandme fejlcastet sin trup - Zohore og Festersen - så kan det godt være man gerne ville have AK, men hvis der ikke var flere penge så gav det langt mere mening at få forsvaret på plads - og så måtte man have ladet AK gå til anden side
                  Hvis det skulle være grunden , så har han prioriteret forkert . Hvis pengene var/er der så han ikke formået at handle og tilføre klubben den forstærkning som så åbenlyst manglede . Uanset hvad grunden et så står JH med ansvaret og har fejlet .

Fester , AK , Makrini og Lund er gode handler.
                  Zohore er en ok handel hvis lønnen er tilstrækkelig lav .

Forsvaret er forsømt .

Forsøget på endelig at finde den rette 1. Keeper er imo en farce , og kostede dyrt .
                  Last edited by Magge; 16-09-2015, 21:46.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Er helt enig... Tror beløbet er tættere på 14 mill

Comment

Hvis det skulle være grunden , så har han prioriteret forkert . Hvis pengene var/er der så han ikke formået at handle og tilføre klubben den forstærkning som så åbenlyst manglede . Uanset hvad grunden et så står JH med ansvaret og har fejlet .

Forsvaret er forsømt .

Forsøget på endelig at finde den rette 1. Keeper er imo en farce , og kostede dyrt .
                      aben lander ved JH uanset.

Er der ikke flere midler har han prioriteret forkert.
                      er der flere midler.....så har han siddet på hænderne og/eller sovet i timen.
                      og har han seriøst ment truppen var god nok....så et han bare inkompetent.
                      Ved ikke helt hvad jeg foretrækker.....

Comment

aben lander ved JH uanset.

Er der ikke flere midler har han prioriteret forkert.
                        er der flere midler.....så har han siddet på hænderne og/eller sovet i timen.
                        og har han seriøst ment truppen var god nok....så et han bare inkompetent.
                        Ved ikke helt hvad jeg foretrækker.....
                        Jeg napper den sidste da det stemmer meget overens med min vurdering af ham

Comment

Forsvaret er forsømt .

En helt fair mening, men hvem ville du så ikke have haft? Du siger alle handlerne er minimum ok.
                          Er enig i, at de havde været rart med en langsigtet løsning på målmandsposten, men man skal have 3 i truppen, så man har vel næppe kunne spare til en forsvarsspiller her (falke skade var et uheld, og det kan man ikke klandre JH trods alt)

Comment

Det ved han udemærket godt. Sendte en mail for 14 dage siden til ham hvor jeg på vores vegne gjorde opmærksom på utilfredshed..
                            Det ved jeg godt.

Men der er forskel på en e-mail og 30 e-mails.

Ikke at vi skal spam ham med e-mails.
                            Men på en eller anden måde skal vi vise vi ikke er tilfreds med de mangler der er i truppen.

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Det ved jeg godt.

Men der er forskel på en e-mail og 30 e-mails.

Ikke at vi skal spam ham med e-mails.
                              Men på en eller anden måde skal vi vise vi ikke er tilfreds med de mangler der er i truppen.
                              Er det ikke nok at skrive det her og så måske et par e-mails? Det andet ville næsten tangere chikane, hvis du spørger mig.

MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Er det ikke nok at skrive det her og så måske et par e-mails? Det andet ville næsten tangere chikane, hvis du spørger mig.

MvH ChrisOB
                                Jov jov.

Men tror næppe han læser med her, for der er meget der intet har med en sports direktør at gøre.

Men kunne da være hyggeligt hvis han gjorde og kom med nogle svar på hvorfor vi virkelig mener det forsvar vi har er godt nok.
                                For det er synd at sige det dårligste forsvar i ALKA-superligaen, og det er ikke en klub som OB værdigt.

Det er faktisk på grænsen til pinligt, hvis ikke det er over grænsen.

Comment

Working...
                                X