Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ugen der gak - StateTroopers analyse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det har jeg i hvert fald ikke...kan der gives et kort resumé 
    Ligger de ikke digitalt et eller andet sted på ob.dk?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Ja, skrift er noget være noget! Skal jeg så nu holde fast i, at det var dig der kaldte mig et fjols - for det kan jo ikke forstås anderledes, som du formulerer det eller skal jeg acceptere at jeg misforstod dig, fordi du udtrykte dig upræcist?

      Jeg er ikke helt sikker på, hvad du hentyder til med "ovenfor". Er det alle mine indlæg til dig her til morgen, eller er det det hvor jeg selv bruger ordet ovenfor? Fair nok at du ikke vil kommentere - jeg kan også nogen gange køre træt i dig :o)
      Det er de to indlæg, du skriver, som svar på mit ene indlæg, som jeg mener ikke giver mening; og ikke svarer en døjt på, hvad det er, jeg rent faktisk skriver.

      Og jeg kan da medgive, at også mit indlæg falder ind under "fortolkning"; så på dét punkt "har" du mig på krogen. Men resten af det du skriver er udenomssnak og plidder-pladder.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Det er de to indlæg, du skriver, som svar på mit ene indlæg, som jeg mener ikke giver mening; og ikke svarer en døjt på, hvad det er, jeg rent faktisk skriver.

        Og jeg kan da medgive, at også mit indlæg falder ind under "fortolkning"; så på dét punkt "har" du mig på krogen. Men resten af det du skriver er udenomssnak og plidder-pladder.

        MvH ChrisOB
        Skal vi så ikke bare indrømme, at vi begge fik udtrykt os upræcist og det vi så hver især svarede må trækkes tilbage på netop det punkt - du kaldte mig ikke et fjols og jeg forsøgte ikke at få dig til at fremstå som et fjols :o)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          ALLE herinde (næsten?) synes, at det er et kæmpe problem at JH ikke har hentet en CFer. Det mener jeg også stadig. Men at fortie eller undlade at skamrose alle hans rigtig gode dispositioner vil jeg ikke være med til. Det er ikke ikke fair. På samme måde vil jeg heller ikke sønderkritisere spillere eller JH for at hente disse spillere, før de har haft mulighed for at vise deres værd. Det er egentligt min eneste anke. Den konstante negativitet før der er reelt grundlag for at være det kombineret med en manglende positivitet nærmest lige meget, hvad der sker i OB er ærgerlig. Det tærer på mit gode humør :o) Mine kommentarer til CF-sagen viser jo også at jeg ikke er komplet jubeloptimist, men jeg synes sgu det er fedt at JH hentede OP, som var den helt rigtige for OB - godt arbejde! Jeg synes at det er fremragende at det lykkedes JH at hente guld-KN til OB. Det er eminent at han har hentet en ekstremt dygtig angrebsduo på lange kontrakter i et vindue. Hvilken sportsdirektør har gjort det i nyere tid i DK?

          Så er det rigtigt at man kan sige, jo, jo - men hentede han ikke Thomas Mikkelsen på en 4-årig. Jo og det er en meget skidt signing. Det er bare ærgerligt at det er meget sjovere at gentage den signing end de fantastiske JH har gjort. Det gør man fordi man har en bestemt agenda - at JH er for dårlig til OB og det gør man tydeligst ved at råbe højt hele tiden om de mindre heldige dispositioner (som alle sportsdirektører i ligaen vist har gjort....) og samtidig "glemme" at nævne de gode, når man kræver hans hoved på et fad. Det grænser til propaganda.

          Nogen forsøger sig endda så med at nedvurdere JHs rolle i de gode handler, for at det ikke skal være løgn. "Enhver idiot kunne hente den duo - alle vidste jo at de var gode." Jo, jo, men hvorfor endte de i OB ikke andre steder? Fordi JH var bedst til at tiltrække dem. "Det var slet ikke JH der hentede KN, det var bestyrelsen", Det har jeg svært ved at tro før jeg hører det fra et førstehåndsvidne. Var det Thorborg der ringede til Kent og snakkede kontraktdetaljer med ham - jeg har svært ved at tro det.
          Ja, men det handler ikke om alle andre, jeg spørger dig, ud fra det du skrev... Du flirtede på forhånd med JH raus, kaldte det på forhånd en skandale, håbløst, og bekymrende, hvis ikke etc... Hvordan går det med det..? Er det JH raus eller ej, er det en skandale eller ej..?
          (Det er vist ikke alle sportsdirektører der feks. har hentet 6 backs på 6 måneder, så det er da en vrøvlet måde du gør det op på, men det havde du måske "glemt")

          Vil du også stadig af med Emil..? og er det stadig den gamle sang med mentaliteten..?
          Er du stadig skuffet over at mange af spillerne ikke har det nødvendige drive der skal til..?
          Tror du stadig ikke at Zohore bliver til noget i OB..? Og hvor få kampe i OB var det du byggede din mening på..?

          Hvor går grænsen egentlig for hvor mange punkter man kan nævne, hvor tit, og hvornår..? for det er sgu ikke let at tyde ud fra det du siger, og hvad du så selv gør.!?

          Din snak om at folk har en agenda, den er meget svær at tage seriøst, især når du selv kun spotter det negative hos dine "modstandere"...
          Det er skam ikke fordi det er sjovere at nævne den signing, det er nu engang bare fordi det er en del af virkeligheden, vi har lige måtte leje ham ud igen, vi kunne godt bruge pengene der går til ham på noget andet, han var en fejl... og for at bruge dine egne ord, så er det jo, (næsten?) alle, der har det sådan med Mikkelsen, og så må jeg jo godt...

          Jeg er enig i det sidste, og har selv flere gange rost JH for at være en del af at have hentet JH, men det var jo altså Thorborg der ville have ham, og det var ikke sket uden hans millioner, det er det folk siger, og ikke at JH ikke har haft nogen betydning... han er KNs chef, selvfølgelig har han da haft det, og selvfølgelig har han haft en rolle i det, det kan vi da alle regne ud...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            ALLE herinde (næsten?) synes, at det er et kæmpe problem at JH ikke har hentet en CFer. Det mener jeg også stadig. Men at fortie eller undlade at skamrose alle hans rigtig gode dispositioner vil jeg ikke være med til. Det er ikke ikke fair. På samme måde vil jeg heller ikke sønderkritisere spillere eller JH for at hente disse spillere, før de har haft mulighed for at vise deres værd. Det er egentligt min eneste anke. Den konstante negativitet før der er reelt grundlag for at være det kombineret med en manglende positivitet nærmest lige meget, hvad der sker i OB er ærgerlig. Det tærer på mit gode humør :o) Mine kommentarer til CF-sagen viser jo også at jeg ikke er komplet jubeloptimist, men jeg synes sgu det er fedt at JH hentede OP, som var den helt rigtige for OB - godt arbejde! Jeg synes at det er fremragende at det lykkedes JH at hente guld-KN til OB. Det er eminent at han har hentet en ekstremt dygtig angrebsduo på lange kontrakter i et vindue. Hvilken sportsdirektør har gjort det i nyere tid i DK?

            Så er det rigtigt at man kan sige, jo, jo - men hentede han ikke Thomas Mikkelsen på en 4-årig. Jo og det er en meget skidt signing. Det er bare ærgerligt at det er meget sjovere at gentage den signing end de fantastiske JH har gjort. Det gør man fordi man har en bestemt agenda - at JH er for dårlig til OB og det gør man tydeligst ved at råbe højt hele tiden om de mindre heldige dispositioner (som alle sportsdirektører i ligaen vist har gjort....) og samtidig "glemme" at nævne de gode, når man kræver hans hoved på et fad. Det grænser til propaganda.

            Nogen forsøger sig endda så med at nedvurdere JHs rolle i de gode handler, for at det ikke skal være løgn. "Enhver idiot kunne hente den duo - alle vidste jo at de var gode." Jo, jo, men hvorfor endte de i OB ikke andre steder? Fordi JH var bedst til at tiltrække dem. "Det var slet ikke JH der hentede KN, det var bestyrelsen", Det har jeg svært ved at tro før jeg hører det fra et førstehåndsvidne. Var det Thorborg der ringede til Kent og snakkede kontraktdetaljer med ham - jeg har svært ved at tro det.
            Thank the fucking lords, - endelig en debattør der havde overskud til at tage denne problemstilling op.

            Well spoken!

            Det her forum, har efterhånden udviklet sig til en gigantisk neurose ud af despressionens tangent. Der er ligefrem opstået konkurrencer i, hvem der kan have den førende brok tråd på forsiden.

            Det er så ulideligt åbentlyst, at sportsdirektøren vil blive target, i en klub der stiller præmissen: "Der skal ikke bruges en krone, for ellers eksisterer klubben ikke om 10, 20, 30 år". Aka Thorborg i finanskrisen: "Sorry guys forbrugsfesten er slut". JH har ved gud heller ikke imponeret mig (i alle handler), men manden har jo så heller ikke ansat sig selv. Det fritager ham på ingen måde fra kritik, det fordre blot at den også løftes til et niveau højere i hirakiet. Kunne man forestille sig, at profilen man søgte netop var en forholdsvis kedelig, men økonomisk bundsolid sportsdirektør, uden det der magiske touch i transferhandler, men derimod i regnskabsbøgerne?

            Når det er sagt, så tror jeg den eneste måde at vende skuden på, er at søge de gode historier - ala udgivelsen af "Verdens bedste nyheder". Vi er alle, men nogen i højere grad, skolet til at læse og debattere negativitet. Nogle ligefrem lever og ånder for det. At påpege de negatives negativitet, tvivler jeg på, tjener det helt store formål. Det er DNA.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              ALLE herinde (næsten?) synes, at det er et kæmpe problem at JH ikke har hentet en CFer. Det mener jeg også stadig. Men at fortie eller undlade at skamrose alle hans rigtig gode dispositioner vil jeg ikke være med til. Det er ikke ikke fair. På samme måde vil jeg heller ikke sønderkritisere spillere eller JH for at hente disse spillere, før de har haft mulighed for at vise deres værd. Det er egentligt min eneste anke. Den konstante negativitet før der er reelt grundlag for at være det kombineret med en manglende positivitet nærmest lige meget, hvad der sker i OB er ærgerlig. Det tærer på mit gode humør :o) Mine kommentarer til CF-sagen viser jo også at jeg ikke er komplet jubeloptimist, men jeg synes sgu det er fedt at JH hentede OP, som var den helt rigtige for OB - godt arbejde! Jeg synes at det er fremragende at det lykkedes JH at hente guld-KN til OB. Det er eminent at han har hentet en ekstremt dygtig angrebsduo på lange kontrakter i et vindue. Hvilken sportsdirektør har gjort det i nyere tid i DK?

              Så er det rigtigt at man kan sige, jo, jo - men hentede han ikke Thomas Mikkelsen på en 4-årig. Jo og det er en meget skidt signing. Det er bare ærgerligt at det er meget sjovere at gentage den signing end de fantastiske JH har gjort. Det gør man fordi man har en bestemt agenda - at JH er for dårlig til OB og det gør man tydeligst ved at råbe højt hele tiden om de mindre heldige dispositioner (som alle sportsdirektører i ligaen vist har gjort....) og samtidig "glemme" at nævne de gode, når man kræver hans hoved på et fad. Det grænser til propaganda.

              Nogen forsøger sig endda så med at nedvurdere JHs rolle i de gode handler, for at det ikke skal være løgn. "Enhver idiot kunne hente den duo - alle vidste jo at de var gode." Jo, jo, men hvorfor endte de i OB ikke andre steder? Fordi JH var bedst til at tiltrække dem. "Det var slet ikke JH der hentede KN, det var bestyrelsen", Det har jeg svært ved at tro før jeg hører det fra et førstehåndsvidne. Var det Thorborg der ringede til Kent og snakkede kontraktdetaljer med ham - jeg har svært ved at tro det.
              Fodbold er Niels Thorborgs store passion, og sammen med de to næstformænd Thomas Christensen og Erik Laumand sidder OB-ejeren i klubbens sportsudvalg, der blandt andet beskæftiger sig med køb og salg af spillere.
              Niels Thorborg har også spillet en rolle i ansættelsen af Kent Nielsen som cheftræner fra sommer, og OB-ejeren er glad for aftalen med Kent Nielsen, der passer til Niels Thorborgs billede af OB i de kommende år.
              - Tilknytningen af Kent Nielsen var et ønskescenarie for os, for vi ved, at vi skal arbejde tålmodigt men effektivt, hvis vi skal skabe den kontinuerlige udvikling, mens vi fortsat giver os tid til at udvikle alle de dele af klubben og klubkulturen, som vi er i gang med - men langt fra færdige med, siger Niels Thorborg til Tipsbladet.

              Hvem der ringede, og forhandlede detaljerne på plads ved jeg ikke, men jeg ved at det var Thorborgs helt store ønske at få Kent til, jeg ved godt at du og mange andre gerne vil give Jesper Hansen æren for den handel, men ligesom du vil se beviser, så vil jeg godt nok også meget gerne se beviser for at Jesper Hansen har haft ret meget med den handel at gøre.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Fodbold er Niels Thorborgs store passion, og sammen med de to næstformænd Thomas Christensen og Erik Laumand sidder OB-ejeren i klubbens sportsudvalg, der blandt andet beskæftiger sig med køb og salg af spillere.
                Niels Thorborg har også spillet en rolle i ansættelsen af Kent Nielsen som cheftræner fra sommer, og OB-ejeren er glad for aftalen med Kent Nielsen, der passer til Niels Thorborgs billede af OB i de kommende år.
                - Tilknytningen af Kent Nielsen var et ønskescenarie for os, for vi ved, at vi skal arbejde tålmodigt men effektivt, hvis vi skal skabe den kontinuerlige udvikling, mens vi fortsat giver os tid til at udvikle alle de dele af klubben og klubkulturen, som vi er i gang med - men langt fra færdige med, siger Niels Thorborg til Tipsbladet.

                Hvem der ringede, og forhandlede detaljerne på plads ved jeg ikke, men jeg ved at det var Thorborgs helt store ønske at få Kent til, jeg ved godt at du og mange andre gerne vil give Jesper Hansen æren for den handel, men ligesom du vil se beviser, så vil jeg godt nok også meget gerne se beviser for at Jesper Hansen har haft ret meget med den handel at gøre.
                interessant viden du besidder her, men på samme måde som mange gerne vil klandre JH for mange ulyksaligheder (TM bl.a.) qua hans titel som sportschef med job og ansvarsområde i det sportslige må æren for KN og Bredahl også tilfalde JH her....Thorborg er "kun" sponsor og bestyrelsesformand i OS&E og han blander sig næppe i den daglige ledelse, men har tillid til st de håndgangne mænd passer deres job inden for de rammer der er givet.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  interessant viden du besidder her, men på samme måde som mange gerne vil klandre JH for mange ulyksaligheder (TM bl.a.) qua hans titel som sportschef med job og ansvarsområde i det sportslige må æren for KN og Bredahl også tilfalde JH her....Thorborg er "kun" sponsor og bestyrelsesformand i OS&E og han blander sig næppe i den daglige ledelse, men har tillid til st de håndgangne mænd passer deres job inden for de rammer der er givet.
                  Det er da almen viden, at det var Thorborgs store ønske at få Kent som træner. Thorborg er ikke "kun" sponsor. Han er utrolig hemmelighedsfuld og næsten umulig at få et interview med, der er journalister der har forsøgt igennem flere år at få et interview med ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Det er da almen viden, at det var Thorborgs store ønske at få Kent som træner. Thorborg er ikke "kun" sponsor. Han er utrolig hemmelighedsfuld og næsten umulig at få et interview med, der er journalister der har forsøgt igennem flere år at få et interview med ham.
                    det er muligt at det er almen viden at KN er Thorborgs "våde drøm" af danske trænere. Min pointe var at JH med den titel han har bør roses for det, på samme måde som bliver klandret for TM og andet knap så godt
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      det er muligt at det er almen viden at KN er Thorborgs "våde drøm" af danske trænere. Min pointe var at JH med den titel han har bør roses for det, på samme måde som bliver klandret for TM og andet knap så godt
                      Og den pointe er jeg også helt enig i.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        interessant viden du besidder her, men på samme måde som mange gerne vil klandre JH for mange ulyksaligheder (TM bl.a.) qua hans titel som sportschef med job og ansvarsområde i det sportslige må æren for KN og Bredahl også tilfalde JH her....Thorborg er "kun" sponsor og bestyrelsesformand i OS&E og han blander sig næppe i den daglige ledelse, men har tillid til st de håndgangne mænd passer deres job inden for de rammer der er givet.
                        Thorborg blander sig netop alt for meget i den daglige ledelse og er netop en af grundene til at det har sejlet i lang tid ... Tillid er godt men kontrol er bedre ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Fodbold er Niels Thorborgs store passion, og sammen med de to næstformænd Thomas Christensen og Erik Laumand sidder OB-ejeren i klubbens sportsudvalg, der blandt andet beskæftiger sig med køb og salg af spillere.
                          Niels Thorborg har også spillet en rolle i ansættelsen af Kent Nielsen som cheftræner fra sommer, og OB-ejeren er glad for aftalen med Kent Nielsen, der passer til Niels Thorborgs billede af OB i de kommende år.
                          - Tilknytningen af Kent Nielsen var et ønskescenarie for os, for vi ved, at vi skal arbejde tålmodigt men effektivt, hvis vi skal skabe den kontinuerlige udvikling, mens vi fortsat giver os tid til at udvikle alle de dele af klubben og klubkulturen, som vi er i gang med - men langt fra færdige med, siger Niels Thorborg til Tipsbladet.

                          Hvem der ringede, og forhandlede detaljerne på plads ved jeg ikke, men jeg ved at det var Thorborgs helt store ønske at få Kent til, jeg ved godt at du og mange andre gerne vil give Jesper Hansen æren for den handel, men ligesom du vil se beviser, så vil jeg godt nok også meget gerne se beviser for at Jesper Hansen har haft ret meget med den handel at gøre.
                          Det kan jeg naturligvis ikke bevise - men der er da heller ikke noget i det citat du henviser til, som antyder at Thorborg har haft noget med signingen at gøre. Ikke at han ikke har - jeg synes bare ikke, at citatet kan bruges til noget som helst til at underbygge påstanden.

                          Med hensyn til det du skriver om sportsudvalget er alle scenarier pludselig mulige. Hvor megen magt har JH i dette sportsudvalg? Kan vi overhovedet rose eller klandre ham for noget? Er han mere en mand der skulle have styr på økonomien? Jeg ved intet om det - men det virker som om du ved noget?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Det kan jeg naturligvis ikke bevise - men der er da heller ikke noget i det citat du henviser til, som antyder at Thorborg har haft noget med signingen at gøre. Ikke at han ikke har - jeg synes bare ikke, at citatet kan bruges til noget som helst til at underbygge påstanden.

                            Med hensyn til det du skriver om sportsudvalget er alle scenarier pludselig mulige. Hvor megen magt har JH i dette sportsudvalg? Kan vi overhovedet rose eller klandre ham for noget? Er han mere en mand der skulle have styr på økonomien? Jeg ved intet om det - men det virker som om du ved noget?
                            Det er tipsbladet der skriver det, jeg citere dem bare for det, da det ligger i god tråd med, at jeg har hørt flere journalister sige, at Kent var Thorborgs store ønske.

                            Niels Thorborg har også spillet en rolle i ansættelsen af Kent Nielsen som cheftræner fra sommer, og OB-ejeren er glad for aftalen med Kent Nielsen, der passer til Niels Thorborgs billede af OB i de kommende år.
                            - Tilknytningen af Kent Nielsen var et ønskescenarie for os, for vi ved, at vi skal arbejde tålmodigt men effektivt, hvis vi skal skabe den kontinuerlige udvikling, mens vi fortsat giver os tid til at udvikle alle de dele af klubben og klubkulturen, som vi er i gang med - men langt fra færdige med, siger Niels Thorborg til Tipsbladet.

                            Jeg har selv været meget hård ved Jesper Hansen, og det skyldes ofte, at han er den eneste jeg har at skyde på. Men jeg tror faktisk ikke han har så meget med at finde spillere at gøre, men det er dog ikke noget jeg ved. Jeg kan bare huske, at Ove udtalte i et interview, at det var ham der fandt Skogseid og han forsøgte at få en flerårig aftale med ham, men han ville kun skrive for seks måneder, i samme interview sagde han også, at han bad om at få Zohore. Mit indtryk var også, at Troels Bech havde meget med at finde nye spillere at gøre, så måske Jesper Hansens opgave bare er at tage tæskene? Jeg ved det ikke, men jeg ville satme gerne vide det!

                            Det har altid været et mysterium for mig, hvad de forskellige ansatte i OB har af ansvar og magt - især sportsdirektøren.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Ja, men det handler ikke om alle andre, jeg spørger dig, ud fra det du skrev... Du flirtede på forhånd med JH raus, kaldte det på forhånd en skandale, håbløst, og bekymrende, hvis ikke etc... Hvordan går det med det..? Er det JH raus eller ej, er det en skandale eller ej..?
                              (Det er vist ikke alle sportsdirektører der feks. har hentet 6 backs på 6 måneder, så det er da en vrøvlet måde du gør det op på, men det havde du måske "glemt")

                              Jeg har vist aldrig skrevet JH Raus - men jeg har skrevet de andre ting - det er helt sikkert - jeg synes at det er dybt bekymrende at der ikke blev hentet en CFer. Især fordi det ikke så ud som om at KN ville bruge LN overhovedet. Det ser det så ud til at han vil alligevel - men alligevel er det problematisk i min optik. Isoleret set er det en skandale, som trækker ned i den samlede vurdering af JH.

                              Jeg kunne godt have nævnt flere andre mærkelige dispositioner (Kryger f.eks.), men jeg troede ikke det var nødvendigt for at vise min pointe.


                              Vil du også stadig af med Emil..? og er det stadig den gamle sang med mentaliteten..?
                              Er du stadig skuffet over at mange af spillerne ikke har det nødvendige drive der skal til..?

                              Ja, jeg vil stadig af med Emil. Hvis OB nærmer sig bunden igen og der kommer lidt rigelig modgang er det min forudsigelse, at vi har den "gamle" slatne Emil tilbage. Jeg er ikke skuffet over, at det ikke er lykkedes for JH at komme af med ham. Han er bare svær at sælge, hvis man har fulgt ham over længere tid. Hvor mange klubber har plads til en så stor humørspiller, som ikke engang kan score særligt mange mål på et hold med OBs offensiv pt.?

                              Tror du stadig ikke at Zohore bliver til noget i OB..? Og hvor få kampe i OB var det du byggede din mening på..?

                              Zohore er svær. Jeg synes, at han passer godt sammen med de 2 andre typer, da han er væsentlig anderledes. Hvornår har jeg skrevet han ikke ville blive til noget - det har da aldrig - eller var jeg beruset?

                              Hvor går grænsen egentlig for hvor mange punkter man kan nævne, hvor tit, og hvornår..? for det er sgu ikke let at tyde ud fra det du siger, og hvad du så selv gør.!?

                              Den forstår jeg ikke - vil du uddybe?

                              Din snak om at folk har en agenda, den er meget svær at tage seriøst, især når du selv kun spotter det negative hos dine "modstandere"...
                              Det er skam ikke fordi det er sjovere at nævne den signing, det er nu engang bare fordi det er en del af virkeligheden, vi har lige måtte leje ham ud igen, vi kunne godt bruge pengene der går til ham på noget andet, han var en fejl... og for at bruge dine egne ord, så er det jo, (næsten?) alle, der har det sådan med Mikkelsen, og så må jeg jo godt...

                              Hvis du læser mine indlæg, vil du se, at jeg intet problem har med at give folk ret, og støtte dem i forskellige holdninger omkring OB og spillet på banen. Så jeg spotter ikke kun det negative hos folk. Men det er klart at når emnet netop her er "negativitet", er det naturligvis det der er emnet og så vil der blive spottet negativitet. Jeg vil med det samme rose ChrisOB for tidligere i dag at have nosser til at forudsige, at KN er fyret om 2 år pga. JHs fejldisponeringer. Jeg tror ikke han får ret - men det er lige meget. Jeg er ikke enig med hans afslutning på hans forudsigelse, men det detaljerede svar må du læse om lidt i den tråd.

                              Den signing og Kryger-signingen er en del af virkeligheden ligesom KN, Fester og AK - så der er noget der trækker i forskellige retninger:

                              Det det nok i bund og grund handler om, er, at nogle af os mener, at de mange gode signings tæller mere i det store sportsdirektør-regnskab end andre brugere gør. Det vil jo altid være subjektivt. Et godt eksempel er Lado. Jeg havde ikke forudset, at en spiller med hans CV ikke var i nærheden af at slå igennem i Superligaen. Flere har nævnt at han var i dårlig form - men hvor lang tid kan det tage at komme i form, når man er prof. fodboldspiller og ikke har været skadet? Andre mener at det var en skandale-signing - men tror ikke at mange herinde har forudsagt, at Lado aldring kommer til at være i nærheden af startopstillingen i OB. Men det er nu engang noget lettere at stå bagefter og sige, ja, ja, det måtte jo ske. Jeg personligt mener nu engang, at JH havde gode grunde til at tro på, at Lado kunne forstærke OBs offensiv. Derfor vil jeg ikke sætte Lado på JH fejl-listen. Det gør andre - men igen det er subjektivt. Så det er utroligt svært at diskutere fordi præmisserne for diskussionen opfattes så forskelligt af os.


                              Jeg er enig i det sidste, og har selv flere gange rost JH for at være en del af at have hentet JH, men det var jo altså Thorborg der ville have ham, og det var ikke sket uden hans millioner, det er det folk siger, og ikke at JH ikke har haft nogen betydning... han er KNs chef, selvfølgelig har han da haft det, og selvfølgelig har han haft en rolle i det, det kan vi da alle regne ud...
                              Se svar ovenfor!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Fodbold er Niels Thorborgs store passion, og sammen med de to næstformænd Thomas Christensen og Erik Laumand sidder OB-ejeren i klubbens sportsudvalg, der blandt andet beskæftiger sig med køb og salg af spillere.
                                Niels Thorborg har også spillet en rolle i ansættelsen af Kent Nielsen som cheftræner fra sommer, og OB-ejeren er glad for aftalen med Kent Nielsen, der passer til Niels Thorborgs billede af OB i de kommende år.
                                - Tilknytningen af Kent Nielsen var et ønskescenarie for os, for vi ved, at vi skal arbejde tålmodigt men effektivt, hvis vi skal skabe den kontinuerlige udvikling, mens vi fortsat giver os tid til at udvikle alle de dele af klubben og klubkulturen, som vi er i gang med - men langt fra færdige med, siger Niels Thorborg til Tipsbladet.

                                Hvem der ringede, og forhandlede detaljerne på plads ved jeg ikke, men jeg ved at det var Thorborgs helt store ønske at få Kent til, jeg ved godt at du og mange andre gerne vil give Jesper Hansen æren for den handel, men ligesom du vil se beviser, så vil jeg godt nok også meget gerne se beviser for at Jesper Hansen har haft ret meget med den handel at gøre.
                                What the fuuuuuuccccck !!!!!!!det her er nyt for mig, Jeg troede sgu vi en gang for alle var sluppet af med den uduelige varmluft ballon
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X